Citat:
Alla är korkade, pajas hit och pajas dit. Jag gör lösa antaganden samtidigt som du knappt gör annat än att gödsla med dina egna. Jaja. Tycker att du verkar vara en mycket arg, motsägelsefull besserwisser som beskyller andra för dina egna brister. Bra att du har gott självförtroende, nästan som att du peppar dig själv genom att framhäva din förträfflighet. En riktigt spännande superstar. 
Edit: hälsa frugan, hon får ha vilken hudfärg hon vill, vem bryr sig?

Edit: hälsa frugan, hon får ha vilken hudfärg hon vill, vem bryr sig?
Besserwisser eller inte, jag vet i alla fall vad jag snackar om.
Och till skillnad mot dig så har jag även inkluderat några bra länkar (kvartal.se) som kanske kan hjälpa dig att förstå att lärarinnans utmanande klädsel inte är att tänka på bland nyinvandrade män med synnerligen kvinnofientliga klantraditioner.
Att gapa om hennes rättigheter att klä sig hur hon vill är att gå efter kartan då den inte överensstämmer med terrängen.
I dagens Sverige så måste kvinnor utföra en helt annan riskanalys än vad kvinnor gjorde på.......låt oss säga 70-talet.
Det är min jävla rättighet att ta på mig Djurgårdshalsduken och ställa mig i mitten av ett gäng fulla AIK-supporters, men jag gör inte det då en riskanalys säger mig att det är idiotiskt.
Kvinnor är inte något undantag, det gäller att vara försiktig. Vad kvinnor kunde göra på....låt oss säga 70-talet kan i det nya och spännande Sverige vara direkt riskabelt.
Att ta på sig skygglapparna, låtsas att det regnar och enbart kräva sina rättigheter.....tja, be my guest men kom fan inte och gnäll om shit happens.
Jag förminskar inte brottet, om en våldtäkt har skett så hoppas jag att gärningsmannen åker i fängelse och utvisas.
Men jag har svårt att känna empati för lärarinnan......"som man bäddar får man ligga!"