Citat:
Ursprungligen postat av
itsurewasntme
Min poäng är att jag inte accepterar att någon trashar en tjej som inte ens är i närheten av att dela med sig lika mycket av sitt privatliv som nutidens förebilder. Ta en titt på Instagram, sök på vilken skådis/tv/blogg- mamma som helst och lär dig något om din samtid. Det är äckligt att racka ner på någon som råkat illa ut när hon bara gjort ett sött försök att göra som sina idoler.
Du har inte någon jävla poäng, du demonstrerar en stor okunnighet och du trampar ständigt i klaveret med jävligt lösa antaganden, det senare som i sin tur bevisar att du svamlar mer än argumenterar.
På sin blogg så skriver hon brett om dagens arbetskläder, en still som hon anser passande i en skola som dräller av nyankomna män med synnerligen kvinnofientliga klantraditioner.
Att hon är korkad och saknar insikt vad det gäller klantraditioner, det är uppenbart.
Men att skolledning och äldre/erfarna kollegor låter det hela fortgå, det visar på en skola med en synnerligen usel.......låt oss kalla det "värdegrund" så att du känner dig hemma-
Citat:
Ursprungligen postat av
itsurewasntme
Att du stuckit från landet gör att du per automatik förlorat rätten att berätta för oss som är kvar hur vi ska leva i Sverige. Alla gör så gott de kan för att få en bra dag. Även om den innehåller att försöka utbilda orcher. Eller att våga sätta på sig en knälång sommarklänning i värmen.
Du är en jävla pajas som tar saker för givet. Ja, jag flyttade från Sverige i början på 90-talet. Det handlade om en karriärmöjlighet och inte att "sticka" från landet.
Men jag är fortfarande med och finansierar skiten som du och andra idioter har röstat fram, och det grämer mig väldigt mycket.
Exakt, jag betalar fortfarande skatter i Sverige och jag tar mig rätten att vädra mina åsikter då jag, med mina kunskaper om de klantraditioner som Sverige nu har massimporterat, inser att du och dina gelikar har skapat ett mycket allvarligt problem för landet.
Citat:
Ursprungligen postat av
itsurewasntme
Glöm inte att be din fru att packa burkan nästa gång hon kommer på besök, om du nu tillåter henne att hälsa på släkten.
Min fru är inte Svensk, våra barn är inte Svenska medborgare, och du skulle med stor säkerhet kalla min fru för "svartskalle".
Jag kan lära dig om klantraditioner, jag kan lära dig om Islam, ja det är mycket som jag vet väldigt mycket om tack vare mina många och långa år i utlandet.
I Sverige så misstas allt för ofta klantraditioner som Islam. Du är uppenbarligen inte något undantag.
Vad jag verkligen vet är att du är en jävligt inskränkt och okunnig. Dina lösa antaganden får dig att framstå som en jävla pajas.