2018-09-19, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BurtSugarmanShow
Här är en bild på "BO"
https://anonfiles.com/ueAeH3h2bc/20180919_215514_jpg

Haha satt precis och fundera på varför hon ej visade ansiktet på sin blogg utan bara röven. Nu förstår jag .

Hon har ju bilder på sin blogg med vad som verkar vara en afghan.

https://joypassiondesire.files.wordpress.com/2018/09/20180916_093434.jpg?w=535
Citera
2018-09-19, 22:32
Medlem
Max3xs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NurseDiesel
Fast hon, bloggerskan, har Facebookvänner som jobbar på skolan i fråga. Det känns som att det (och texterna i bloggen) talar för att hon jobbar där och kan vara BO..

Bekräftas på linkedin (lyckades tyvärr inte länka dit). Hon jobbar som språklärare på Nässjö kommun. Fotografiet på linkedin är i stil med hennes badrumsposeringar.
Citera
2018-09-19, 22:33
Medlem
bulletproofsouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scraper
Ungarna tycker jag verkar ha det bra, så det hade nog varit lämpligare om hon fokuserade på dem och inte att agera ut sina fantasier i skolmiljö. Tippar på att hon inte är lärarutbildad, för på lärarutbildning borde man väl rimligen lära sig något om vett och etikett och att hålla isär det professionella och det privata. GM gick ju någon språkintroduktion, och då lär väl skolan ta in allsköns folk för att ha personal till detta.

Så måste det vara förstås. Den här tjejen kan inte vara utbildad lärare. Så får det inte vara...
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bulletproofsoul
Det är ett understatement. Tjejens psyke är fan i kaos. Har jobbat inom psykvården en gång i tiden. Borderline eller manodeprressiv, dvs det som numera benäms bipolär är det troligast att hon lider av. Borderline är iof ingen psykisk sjukdom utan en personlighetsstörning.
ja hon använder taggen bi polar på vissa inlägg. man kan också se ett mönster av hennes skov i inläggen. dvs maniskt under perioder och sedan depressivt.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PlutoJ
Okej, vi får väl se.
Om det är en och samma person så är hon i behov av vård. För många märkliga bekymmer.
Det verkar som en falsk våldtäktsanklagelse.

Hon har ångrat sig.
Citera
2018-09-19, 22:34
Medlem
Scrapers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PlutoJ
Och innan något pucko kommer med invändningar i stil med "en tjej ska kunna gå naken utan att bli utsatt för övergrepp" så ja. I princip håller jag med, men i den verkliga världen, utanför Södertörn, fungerar det inte så i praktiken.

Hon skriver faktiskt ungefär så:

Citat:
A no is a no. And no, it doesn’t matter that you have an amazing figure. No, it doesn’t matter that your clothes are sexy and tight.

Jag håller med henne i princip och i teorin, men teori och verklighet kan lätt krocka. Om t.o.m. gemene Flashbackläsare upplever henne som slampigt klädd lär väl nykomna afghaner o dyl uppleva det som öppna inviter till lite härligt knull.
Citera
2018-09-19, 22:35
Medlem
FranzMarcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scraper
Ungarna tycker jag verkar ha det bra, så det hade nog varit lämpligare om hon fokuserade på dem och inte att agera ut sina fantasier i skolmiljö. Tippar på att hon inte är lärarutbildad, för på lärarutbildning borde man väl rimligen lära sig något om vett och etikett och att hålla isär det professionella och det privata. GM gick ju någon språkintroduktion, och då lär väl skolan ta in allsköns folk för att ha personal till detta.

Visst lärs det ut på lärarutbildningen. Tyvärr är dock inte detta någon garant att all tar till sig informationen. Kommer ihåg från min egen utbildning hur många det var som invände. Det finns så många självcentrerade idioter, som inte tänker tillåta sig att "förminskas" eller tillåta att någon talar om för dom vad som är lämplig klädsel, men min personlighet då etc.
Senast redigerad av FranzMarc 2018-09-19 kl. 22:37.
Citera
2018-09-19, 22:36
Medlem
LeeVans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Jag gillar inte att ni hänger ut ett offer. Om det nu är hon. Skäms på er.

Frågan är vem som är offret? Jag tror att hon har förfört honom.

Men ett nej är ett nej, är ett nej.
Citera
2018-09-19, 22:37
Medlem
lillapaddingtons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dagis-Dropout
Det verkar som en falsk våldtäktsanklagelse.

Hon har ångrat sig.
Kan tänka mig att hon har mått dåligt och då har hon ”flörtat” med Babben. Babben är som babbar är och tror att det är fritt fram att tafsa. Tjejen vill inte anmäla för att hon vet att hon gjorde ”fel” genom att flörta. Sedan började hon skriva av sig på sin blogg där hon har överdrivit allting för att slippa beskylla sig själv.
Citera
2018-09-19, 22:38
Medlem
Arab från Syrien (uppgifter från MGM på Facebook pekar...) i ålder sannolikt uppåt 28-30 år (hans egna uppgifter på Facebook pekar på det - 1999-året av allt att döma fabricerat) häktad för våldtäkt på lärare i 30-årsåldern

"19-årig utländsk man häktad för våldtäkt på lärarinna"
https://nyheteridag.se/19-arig-utlandsk-man-haktad-for-valdtakt-pa-lararinna/
Citat:
En arabisktalande, statslös, 19-årig man har häktats för den misstänkta våldtäkten på en lärarinna på en gymnasieskola. Brottet ska ha skett på skolans lokaler.

Nyheter Idag har tidigare rapporterat om den misstänkta våldtäkten av en kvinnlig lärare på en gymnasieskola. Våldtäkten ska ha begåtts av en elev på gymnasieskolan. Nu kan Nyheter Idag rapportera att den misstänkte är en arabisktalande, statslös 19-årig man som nu har häktats för den omtalade våldtäkten.
"Statslös migrant begärd häktad för våldtäkt på gymnasielärare"
https://samnytt.se/avslojar-statslos-migrant-begard-haktad-for-valdtakt-pa-gymnasielarare/

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/4devjV/misstankt-valdtaktsman-begard-haktad
Citat:
elev ska ha våldtagit en kvinnlig lärare i 30-årsåldern.
Citat:
Ursprungligen postat av Tryckkokaren
häktningsframställan
https://minfil.com/H26cGdh4bc/Eksj_TR_B1490-18_Aktbil_6_pdf
Citat:
Ursprungligen postat av Polycom
Varsågod. Draget från lexbase.
Dom: B1912-16
https://ufile.io/qi3gn
Dom: B1525-16.PDF
https://uploadfiles.io/84i14
NOR Aldeen Abdllah
990722-9321
Citat:
Ursprungligen postat av Blixt-Gordon
Spännande, från hans FB
Examensår 2010 · Mazzah, Dimashq, Syria
Citat:
Ursprungligen postat av Midsommardagen
Med tanke på att han tog examen 2010 bör han gått minst 12 år i skolan. Han borde vara runt 20 år 2010 efter att minst studerat i 12 år i Syrien. Han är alltså nu närmare 30 år!
Citat:
Ursprungligen postat av Realisten73
Kvinnan som utsattes är förövrigt 30 år och bor i Nässjö. Hon har både man och barn.
Citat:
Ursprungligen postat av ApolloGreken
På Fejan uppger Abdullah att han utbildningsmässigt hörde till class 2010. Det borde betyda att han påbörjat, kanske också slutfört, en högskoleutbildning som tar slut 2010. Är den treårig är man det året 22 år. Stämmer allt detta är han född 1988, alltså idag 30 år.
Citera
2018-09-19, 22:38
Medlem
GM heter enligt tidigare postat Noor Aldee. Abdallah . =n

Enligt hans facebook kommer han från Syrien, är 19 år gammal ganska nyanländ i Sverige bott här max 4 år.
Inskriven i en adress i Nässjö med 3 andra män den äldste där 32 år gammal.
Fanns även med på Lexbase och enligt aftonbladet är han dömd tidigare för olovlig körning, narkotika brott och våldsamt motstånd.

Brottsoffret svensk blondin 30 års åldern och har två barn lägger upp ecostiska bilder på sig på nätet som en tonårig singel tjej, fast hon är lärare.

Stod på Aftonbladet att dem haft sms kontakt så min teori är att hon ville ha en bad boy vid sidan av sitt familjeliv. Hon blir påkommen så hon anmäler honom för våldtäkt.
Citera
2018-09-19, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillapaddington
Kan tänka mig att hon har mått dåligt och då har hon ”flörtat” med Babben. Babben är som babbar är och tror att det är fritt fram att tafsa. Tjejen vill inte anmäla för att hon vet att hon gjorde ”fel” genom att flörta. Sedan började hon skriva av sig på sin blogg där hon har överdrivit allting för att slippa beskylla sig själv.
Jag tror hon sexa med honom men han ville ha mer, vips så får hon panik när verkligheten komme ikapp.

Enda utväg är att anmäla eleven.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in