Citat:
Ursprungligen postat av
spunkankan
Eller så får vi aldrig svar, så är det med en del som försvinner och tyvärr.
1 inget antyder på att T den 18 augusti mådde så dåligt så hon vill ta sitt egna liv, min uppfattning och sanning.
2. Jag tar alltid människors dåliga mående på allvar, därför fattar jag inte varför Tess är försvunnen, hon har inte försvunnit frivilligt om du frågar mig.
3 Den 18 augusti skriver Tess en hel del på sin fb sida som gör att släkt och vänner litar på att hon vill ha lite tid för sig själv, ja hon skriver inte så, men för att ni ska förstå så skriver jag så. Men det tyder inte på att Tess mådde dåligt, tvärtom, hon skulle göra något som hon sedan kulle tala om för oss. Mer kan jag inte skriva, för detta får polisen kolla upp.
4 Umgängeskretsen är väldigt omfattande, Tess älskar människor och djur och gör inte skillnad på någon eller något. Tess har civilkurage i ryggen.
Tack för fint svar. Nej, du har rätt, en del hittas aldrig och det är så fruktansvärt sorgligt och det är det överhuvudtaget när en människa försvinner.
Jag tror absolut att du och andra har tagit henne på allvar och försökt vad som går att hjälpa och finnas till för henne. Man får en bild av en människa med många bottnar.
Det verkar onekligen efter din beskrivning som att något allvarligt har hänt henne och att hon inte har försvunnit frivilligt. En sådan sak som katterna tyder på det också. Självklart ska du inte berätta sådant som kan äventyra sök och utredning. Bra med sådan utbrodering som ger en fylligare bild av henne dock, sådant som känns ok att berätta.
Hoppas verkligen att ni får ett svar på vad som har hänt henne. Helst ska hon dyka upp levande förstås.
Citat:
Ursprungligen postat av
spunkankan
MPS har en ny skallgång i morgon söndag.
Önskar att jag inte bodde så långt ifrån. Bor i Lisa Holms hemtrakter, detta hemska fall och öde.
Ska du vara med imorgon? Eller någon annan i tråden? Kommer att tänka mycket på Tess och er som söker nu.