2018-09-17, 21:52
Medlem
Alternativ1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jermia
Kan det vara något rättsligt på g som påverkar... Någon som kan kolla?
Om man inte kan uppföra sig med alkohol i kroppen så kanske man hamnat i trubbel...
gammalt ex?
Bara en tanke...
Psykisk ohälsa? Tror inte man lämnar sitt husdjur utan att se till att det får någon som tar hand om det...
Hoppas givetvis att hon kommer hem helskinnad <3

Hon skulle ha varit på rättegång nu i dagarna, kanske tom idag. Gällande en misshandel hon blivit utsatt för.
Kan den åtalade ha något med försvinnandet att göra🤔
Citera
2018-09-17, 21:58
Medlem
Alternativ1s avatar
T*m Petter Soinine* heter han. Född -55.

*o *n
Citera
2018-09-17, 21:59
Medlem
Alternativ1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MegaLomani
"Redan död" står det i artikeln. Det låter ju inte som en person som legat i vattnet en månad.

Iofs inte. Men hon kan ju ha varit någon annanstans innan hon hamnade i vattnet.
Citera
2018-09-17, 23:11
Medlem
Alternativ1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alternativ1

T*m Petter Soinine* heter han. Född -55.

*o *n

Citerar mig själv här..ingen som vet vem han är & har mer info om honom?
Har hela personnumret om det skulle hjälpa nåt.
Känns ju som en given huvudmisstänkt om hon inte försvunnit av egen vilja.
Citera
2018-09-17, 23:58
Medlem
Krickerts avatar
Angående orten Kallhäll.
Har varit där en del och vid första anblick så får man intrycket av det är en ganska idyllisk liten ort.

Men där finns ganska många "knasbollar",kriminella och missbrukare om man tittar lite under ytan.

*Resarvation för att jag inte har varit där på ett gäng år,det kanske har blivit bättre(tveksamt).
Citera
2018-09-18, 16:48
Medlem
MegaLomanis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alternativ1
Citerar mig själv här..ingen som vet vem han är & har mer info om honom?
Har hela personnumret om det skulle hjälpa nåt.
Känns ju som en given huvudmisstänkt om hon inte försvunnit av egen vilja.

Nästa fråga är ju om denne person dök upp i tingsrätten. Han kanske visste säkert, att käranden inte skulle komma.
Citera
2018-09-18, 17:57
Medlem
B1U det låter ändå udda att just han skulle begått ett brott mot henne. Ganska självklar gärningsman isåfall vilket jag inte tror
Citera
2018-09-18, 18:01
Medlem
B1U jag känner Tess och hon är en god människa, en sel spekulerar i tråden om hur hon är, och det stämmer inte riktigt in på henne , ok om hon drack och blev elak men , det kan nog hända vem som. Hon var snäll, driven och väldigt begåvad.
Citera
2018-09-18, 18:39
Medlem
MegaLomanis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hera2018
B1U det låter ändå udda att just han skulle begått ett brott mot henne. Ganska självklar gärningsman isåfall vilket jag inte tror

Känner du alltså honom också?
Citera
2018-09-18, 19:10
Medlem
B1U nej, jag känner inte till han. Och vad det beträffar katterna så gick polisen in och hämtade dem, hon skulle aldrig övergiva dem frivilligt.
Citera
2018-09-18, 19:21
Medlem
MegaLomanis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hera2018
B1U nej, jag känner inte till han. Och vad det beträffar katterna så gick polisen in och hämtade dem, hon skulle aldrig övergiva dem frivilligt.

Det var en viktig upplysning. Det talar ju emot självmordsteorin och mot annat frivilligt försvinnande, tycker jag. Hade hon planerat att försvinna eller hålla sig undan, hade hon sörjt för katterna, enligt dig.

Det bådar givetvis inte gott det här.
Citera
2018-09-18, 19:29
Medlem
B1U jag är helt säker på att hon inte försvunnit frivilligt. Katterna var hennes allt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in