Citat:
Vet du. Fb är ingen sida du någonsin kommer kunna härja på och skrämma folk till tystnad. Här finns idioter som skriver vad för skit som helst, du får acceptera det eftersom du aldrig kommer kunna få tyst på dom.
Men det du bör veta om Fb är att här finns gott om människor som faktiskt hjälpt till att lösa konkreta fall förut. Här finns mycket erfarenhet att dra nytta av. Jag vet att polisen hämtar mycket information från Fb eftersom många väljer att skriva anonymt här istället för att kontakta polisen med sin information.
Jag är duktig på eftersök och har stor kunskap i ämnet. Du hade hjälpt till väldigt mycket om du hade svarat på frågor folk ställt här. Istället härjar du bara och är otrevlig istället för att själv försöka bidra med något.
Jag kommer vara med och leta imorgon, om jag är frisk, och då hade det hjälpt att få så mycket information som möjligt innan.
Nu verkar ingen av oss få det av dig och det enbart för att du är en tjurskalle som skriver skit i affekt.
Skärp dig och skriv något vettigt istället för att bara klaga.
En människa är försvunnen och du sitter här och gormar.
Men det du bör veta om Fb är att här finns gott om människor som faktiskt hjälpt till att lösa konkreta fall förut. Här finns mycket erfarenhet att dra nytta av. Jag vet att polisen hämtar mycket information från Fb eftersom många väljer att skriva anonymt här istället för att kontakta polisen med sin information.
Jag är duktig på eftersök och har stor kunskap i ämnet. Du hade hjälpt till väldigt mycket om du hade svarat på frågor folk ställt här. Istället härjar du bara och är otrevlig istället för att själv försöka bidra med något.
Jag kommer vara med och leta imorgon, om jag är frisk, och då hade det hjälpt att få så mycket information som möjligt innan.
Nu verkar ingen av oss få det av dig och det enbart för att du är en tjurskalle som skriver skit i affekt.
Skärp dig och skriv något vettigt istället för att bara klaga.
En människa är försvunnen och du sitter här och gormar.
Du är inte den enda som är duktig på eftersök av personer eller djur, men här inne, ja detta är ett forum, alltså en elektronisk anslagstavla och jo det som skrivs härinne kan bli ett brott, nej flashback har inte yttrandefrihet/åsiktsfrihet utan censur, lagar och paragrafer gäller här inne också.
Om du är så bra på eftersök av personer bör du veta det också.
När man letar efter försvunna personer så är det inte relevant hur en del av er anser om den försvunne.
Letar man efter en försvunnen person så letar man efter en värdefull person som är försvunnen och tar hänsyn till anhöriga, släkt och vänner.
En del av er härinne bör gå en charmkurs.