Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-09-14, 12:48
  #12541
Medlem
Thcfarmers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Knarkarn-
Bäst DMT fribas(/eller Changa, förklara gärna skillnaden) just nu?

Går det att röka på folie eller måste man ha en crackpipe?

Har provat både changa och DMT rent.

Upplever changan som 10x bättre och längre effekt.

changa går bra att röka i vanlig pipa om du eldar väldigt försiktigt
2018-09-14, 14:01
  #12542
Medlem
Psychadelic1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kafe
Har jag bara otur eller är mina utskick från Suits jävligt sega? Har börjat beställa långt innan bara för att slippa ängsligheten med att få skiten. Tar allt från 1-3 dagar innan den blivit markerad som skickad, men när den väl är markerad skickad så får man ju det i brevlådan nästkommande postrunda.

Personligen beställer jag alltid på Söndagar typ förmiddag/eftermiddag så landar det på posten tisdag-onsdag. Vendors kan göra så att dom mottager ordern och skickar lite tidigare för att få ner deras average-beställningstid om du kollar på deras profil.

Mvh Psychadelic1
2018-09-14, 14:02
  #12543
Medlem
Vill varne för BitcoinApoteket. Kom aldrig något så fick öppna en dispyt. Nu får vi se hur det här går, blir intressant. Trodde flugsvamp skulle lösa scammer problemet.

BitcoinApoteket är röd
2018-09-14, 18:53
  #12544
Medlem
Fick min dispyt löst med KaptenHorse där vi kom överens om en viss % återbetalning.

Så jag är någorlunda nöjd över resultatet och jag tycker att KaptenHorse skötte allting riktigt professionellt

Så 10/10 till kaptenen
2018-09-14, 21:27
  #12545
Medlem
facemans avatar
någon som brukar beställa från dream market? utbudet där är ju helt galet fint.
2018-09-14, 22:50
  #12546
Medlem
PillerPulver är som vanligt extremt snabba. Fick på under 24h, dock måste man ta det piano med deras Kokain för det är potent så in i helvete. Jag hoppas det är laddet i sig som skapar ruset och inget annat skit, det glänser riktigt mycket och bitarna ser verkligen ut att vara tagen direkt från kakan. Men ta små linor och känn efter, vi vill inte ha några tråkiga OD’s.
2018-09-15, 02:20
  #12547
Medlem
Psychadelic1s avatar
Tips på en bästa vendorn för tjack? Kvalitet / prismässigt kan ta emot tips i pm om det inte är tillåtet här
2018-09-15, 04:51
  #12548
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thcfarmer
Provade precis "karamelkungens "nya batch 69%" affe
besvikelsen är stor tyvärr. Kändes knappt nått av efter 3 linor

Instämmer att Karamellkungens nuvarande batch var en stor besvikelse. Nåt skit i som inte löser sig i vatten.
Vad jag vet så är amfetamin helt vattenlösligt?

Batchen dom hade före den nuvarande var dock bland det bästa jag provat.

Citat:
Ursprungligen postat av Psychadelic1
Tips på en bästa vendorn för tjack? Kvalitet / prismässigt kan ta emot tips i pm om det inte är tillåtet här

Satsa på grinchen tycker jag! 800kr för en 10a, som blir kanske 7-8g torkat dunderpulver.

Raffaelos tjack verkar intressant också.. tveksam på att handla av en vendorn som säljer heroin dock.
2018-09-15, 08:43
  #12549
Medlem
Psychadelic1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puttler
Instämmer att Karamellkungens nuvarande batch var en stor besvikelse. Nåt skit i som inte löser sig i vatten.
Vad jag vet så är amfetamin helt vattenlösligt?

Batchen dom hade före den nuvarande var dock bland det bästa jag provat.



Satsa på grinchen tycker jag! 800kr för en 10a, som blir kanske 7-8g torkat dunderpulver.


Tackar! Blir nog en beställning på söndag :-)
2018-09-15, 13:22
  #12550
Medlem
Kafes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychadelic1
Tackar! Blir nog en beställning på söndag :-)

Grinchens var väldigt bra faktiskt!


Någon som har erfarenhet av säljaren H3H3? Är han pålitligt?
Tänkte främst på hans Crystal Meth ICE.

Diskretpaket har också inne meth.

Har någon erfarenhet från dessa säljare eller deras meth?
2018-09-15, 14:59
  #12551
Medlem
bongsongs avatar
Vem är den bästa på röka på FS?
2018-09-15, 18:21
  #12552
Avstängd
ihatemes avatar
SISTA RÖDINGEN NÅGONSIN TILL APOTEKSMAMMAN.

Apoteksmamman är en försäljare på Flugsvamp. Jag har blivit lurad två gånger då jag blint blev övertygad om att det var postens slarv första gången. Nu har jag gått igenom alla inlägg i denna tråd som innehåller "Apoteksmamman" och det är flera rödingar. Nu kommer SISTA rödingen!

Min kontakt har nystat fram att det finns två personer bakom nicket "Apoteksmamman", en man och en kvinna. Som 'paypack' för att dom lurat så många människor så kommer nu deras personuppgifter. Dessa är bekräftade.


*u**anna Borg (9?1?29-1285) * = S, ? = 0 (Jönköping)
Vikt*r Anderss*n (88?725-2?54) * = O, ? = 0 (Linköping)

Kvinnan i bilderna på produkterna är alltså *u**anna och dom är tagna av Vikt*r. När folk ifrågasätter deras affärsmetoder eller frågar om dom blivit lurade så blir man hotad och utpressad på mer pengar.

Det här är spiken i kistan för APOTEKSMAMMANs verksamhet. Se dom försvinna från Flugsvamp inom kort. DÖ ERA JÄVLA LURENDREJARE. ANDRA NAMN SOM DOM GÅR/GÅTT UNDER: TJACKNET / TJACK.NET, TRAMADOLSHOP, DROGER247, FESTFIXAREN, NARNIALAND !!!

Anonymt tips lämnat till Polisen. Kalla mig golare, jag bryr mig inte. Dom har lurat mig och flera andra, då borde man förtjäna att hängas ut.

Edit: Ser i efterhand att det inte var så många rödingar kanske, men det finns fler på dr*gf*rum.*rg ! LÄNK TILL TRÅD: https://www.drogforum.org/viewtopic.php?f=24&t=450 + https://www.drogforum.org/viewtopic.php?f=24&t=40

Citat:
Ursprungligen postat av DaPigeon
Nionde dagen efter order och inget från Apoteksmamman. Beställ inte från dessa idioter om ni inte vill bli blåsta. De läser inte ens mina meddelanden längre. Deras garantier är ett skämt. ("Svarar inom 12h" men 90% av gångerna har de inte ens läst meddelanden inom 12h.) Sämsta vendorn jag beställt av hittills, och då är det fan illa.
Citat:
Ursprungligen postat av DaPigeon
Blev tvungen att inleda dispyt nu, tio dagar efter order av Apoteksmamman. Väldigt långsamma på att ens läsa meddelanden. Först säger de att de skickat ordern, sedan säger de att de tappat bort adressen, och sedan återigen att det är skickat.
Citat:
Ursprungligen postat av DaPigeon
Fler som har problem att få order skickad av Apoteksmamman för tillfället? (Som för övrigt verkar basera sin affärside runt att garantera utskick samma dag.)
Citat:
Ursprungligen postat av DaPigeon
8 dagar efter order fortfarande inget från Apoteksmamman. Akta er för denna. Kundservicen är strulig så in i helvete.
Citat:
Ursprungligen postat av DaPigeon
Fem dagar efter order och inget i lådan från Apoteksmamman. De påstår att det är skickat nu. Bad om pengarna tillbaka innan för att beställa av nån annan, vilket de totalignorerade. Tänker inte ens recensera deras varor om jag får hem dem, för jag hoppas att ingen kommer handla där. Tråkigt att man beställer Söndag och inte får nåt till helgen.
Citat:
Ursprungligen postat av FeedMyInfection
Någon här som testat Apoteksmamman's tjack? Fått hem min beställning nämligen men nu vet jag inte om jag vågar testa det.. Var helt ny annons som kom upp i helgen och idag när jag var in så var den helt borta, att det skulle sålt slut känns riktigt orimligt.
__________________
Senast redigerad av ihateme 2018-09-15 kl. 18:28.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback