Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-11-03, 17:18
  #13741
Medlem
Puffpazzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tenbucks
För hasch: BaraKvalite Lemon Kush. Har provat massa olika gällande hasch i 400kr/femman prisklassen och denna var överlägset bäst hittills. Skrev en mini review några sidor bakåt i den här tråden.
Minns du hur smaken var på hans Lemon? Eller någon annan som kommer ihåg?
2018-11-03, 17:32
  #13742
Medlem
zrtxs avatar
Vad tråkigt att det verkar som att drugs247 säljer fake oxy tabletter... Läste precis igenom betygen innan jag skulle göra en beställning och tur var ju det. Så synd bara när det var en försäljare som sålde oxy så billigt.

Men man ska ju inte tro på sånt som låter för bra för att vara sant trots allt
2018-11-03, 17:37
  #13743
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Puffpazz
Minns du hur smaken var på hans Lemon? Eller någon annan som kommer ihåg?
Gräsigt, lite mintaktigt också som bra b kan smaka
Eftersmaken påminner helt klart om apelsin när man andas ut
Är inte världens finsmakare, bryr mig mest om ruset.
Smakar det lite apelsin och man paj på 2 bloss
__________________
Senast redigerad av tenbucks 2018-11-03 kl. 17:40.
2018-11-03, 17:38
  #13744
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zrtx
Vad tråkigt att det verkar som att drugs247 säljer fake oxy tabletter... Läste precis igenom betygen innan jag skulle göra en beställning och tur var ju det. Så synd bara när det var en försäljare som sålde oxy så billigt.

Men man ska ju inte tro på sånt som låter för bra för att vara sant trots allt
Fentanyl?
2018-11-03, 17:39
  #13745
Medlem
zrtxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tenbucks
Fentanyl?

Tror inte det då köparna har skrivit att det inte gav någon effekt över huvudtaget.

Annars skulle jag göra en massivt stor order ;P
2018-11-03, 17:42
  #13746
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zrtx
Tror inte det då köparna har skrivit att det inte gav någon effekt över huvudtaget.

Annars skulle jag göra en massivt stor order ;P
Han håller på och Exit scammar är vad det låter
Eller så blev han brämd också
2018-11-03, 18:36
  #13747
Medlem
Blev riktigt besviken av bautaweeds ägg.
Inte dåligt men absolut inget märkvärdigt, BTs för halva priset slår bättre.

Rökt ett ägg på knappt 2 dagar, bara lite lätt buzzed.
2018-11-03, 20:29
  #13748
Medlem
Firefliess avatar
Redmanswe är en selektiv scammer /snusmumrik3n
2018-11-04, 02:57
  #13749
Medlem
Vart tog alla vägen som skrek om att Apex är nya FS3.0 och fick betalt av admins i Benzo för att göra reklam?

Är Apex på riktigt eller ett jävla skämt? Stavfel precis över, jävla, allt. Exitscams, nyheter som ger info som kan knytas till dom. Med mera.
2018-11-04, 05:00
  #13750
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Phailure
Blev riktigt besviken av bautaweeds ägg.
Inte dåligt men absolut inget märkvärdigt, BTs för halva priset slår bättre.

Rökt ett ägg på knappt 2 dagar, bara lite lätt buzzed.
Alltid tyckt Bauta och Smokersdelight varit jävligt dyra. Som du säger kan det vara dubbelt så dyrtett
har nog fan sett nån av dem tagit 800 för en femma hemodlat weed. visserligen bra grejer, men ej prisvärt nåntstans
2018-11-04, 05:05
  #13751
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ultra24
Vart tog alla vägen som skrek om att Apex är nya FS3.0 och fick betalt av admins i Benzo för att göra reklam?

Är Apex på riktigt eller ett jävla skämt? Stavfel precis över, jävla, allt. Exitscams, nyheter som ger info som kan knytas till dom. Med mera.
Apex? Som att gå till en skiten swimmingpool iatället för ett äventyrsbad ju. dream har ju allt
2018-11-04, 05:29
  #13752
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tenbucks
Alltid tyckt Bauta och Smokersdelight varit jävligt dyra. Som du säger kan det vara dubbelt så dyrtett
har nog fan sett nån av dem tagit 800 för en femma hemodlat weed. visserligen bra grejer, men ej prisvärt nåntstans


Detta blir min sista order från bauta iaf. Produkten är undermålig, priset högt och ägget vägde närmare 9.4 än 10.
Nästan obrukbart i min vaporizer och i joppe/pipa var det inte imponerande.

SD är dyra ja, dock ångrar jag att jag inte vände mig dit istället för deras gräs brukar iaf vara fint.

Jag väntar nu på 20g från BT så kanske man kan få lite nattsömn, mycket bättre än dessa ägg till ca halva priset.

Barakvalites lemon kush var helt ok, visst det var inte BT men slog dessa döda ägg.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback