Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-09-13, 09:24
  #12529
Medlem
Puffpazzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puttler
Samma sak hände mig för några månader sedan. Fick skapa en ny användare för att kontakta support. När jag väl återfick lösenordet till min gamla användare så var mina 1500kr jag hade på kontot borta.

Support svarade med att jag borde sluta knarka så mycket så jag inte minns vad jag handlat.
Flugsvamp support är skrattretande.
Så jävla skumt. Om det du säger är sant så är dom inget annat än riktiga muppar.
2018-09-13, 10:40
  #12530
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Puffpazz
Så jävla skumt. Om det du säger är sant så är dom inget annat än riktiga muppar.


Jag råkade göra uttag till min FS adress som redan använts en gång och den adressen finns ju kvar i sju dagar men pengarna kom aldrig in och jag kontaktade support.

11 dagar senare svarar support att det redan gått 7 dagar och jag får inte tillbaka pengarna.

Dom svarar inte på 11 dagar dvs deras fel att tiden gått ut och jag får lida för det.
Dessutom såg jag på block kedjan att dom flyttat pengarna vidare dvs att dom mottagit pengarna så support stal över tio tusen kronor av mig
2018-09-13, 11:19
  #12531
Medlem
Tuttdyrkarens avatar
limitless och Raffaello gröna och snabba.

Varenda gång jag beställer benzo tar det fan så jävla lång tid. Hade beställt både oxar från en utländsk vendor förra veckan och vendor på flugsvamp i söndags och det kom inte idag. Hade verkligen verkligen behövt ha någon typ av benzo tills idag. Nu vete fan vad jag ska göra då jag känner inte rätt folk för att fixa "på gatan".

Trist när det blir så.
2018-09-13, 12:16
  #12532
Medlem
Puffpazzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sweeeety
Jag råkade göra uttag till min FS adress som redan använts en gång och den adressen finns ju kvar i sju dagar men pengarna kom aldrig in och jag kontaktade support.

11 dagar senare svarar support att det redan gått 7 dagar och jag får inte tillbaka pengarna.

Dom svarar inte på 11 dagar dvs deras fel att tiden gått ut och jag får lida för det.
Dessutom såg jag på block kedjan att dom flyttat pengarna vidare dvs att dom mottagit pengarna så support stal över tio tusen kronor av mig
Riktigt tråkigt att höra, kanske dags att sluta kalla dom support! Jag hade då fan aldrig återvänt till fs om det hände mig. Riktigt surt
2018-09-13, 12:30
  #12533
Medlem
Kafes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttdyrkaren
limitless och Raffaello gröna och snabba.

Varenda gång jag beställer benzo tar det fan så jävla lång tid. Hade beställt både oxar från en utländsk vendor förra veckan och vendor på flugsvamp i söndags och det kom inte idag. Hade verkligen verkligen behövt ha någon typ av benzo tills idag. Nu vete fan vad jag ska göra då jag känner inte rätt folk för att fixa "på gatan".

Trist när det blir så.

Plskan har varit sjuk jävla snabb de senste gångerna. 24h leverans om du lägger ordern tidigt.
Dock finns en viss skeptisim mot hans Xanor. På mig funkar dom skitbra, men har ingen tolerans så lite svårt att uttala mig om det.

Vet bara det att Ikton jag köpte under vårkanten av Lawless var i princip skräp i form av en ikto. 2mg fuckar upp mig totalt och effekterna är fortfarande going strong en bit in på nästkommande dag. Men dessa kan jag inte ens minnas att jag någonsin kände nåt.

Säljaren är ju kvar och läst en del positiva kommentarer på senare tid.

Säljaren Suits däremot. Aldrig något fiffel, aldrig något krångel och man får det man köper. Lite segt är ju att det kan dröja 1-3 innan utskick. Lite trist, men du är garanterad top shit.
2018-09-13, 14:22
  #12534
Medlem
Psychadelic1s avatar
Suits levererar som alltid! (Ksalol) denna vändan! Grön & Snabb en utav mina absolut favoriter på FS
2018-09-13, 17:40
  #12535
Medlem
Kafes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychadelic1
Suits levererar som alltid! (Ksalol) denna vändan! Grön & Snabb en utav mina absolut favoriter på FS

Har jag bara otur eller är mina utskick från Suits jävligt sega? Har börjat beställa långt innan bara för att slippa ängsligheten med att få skiten. Tar allt från 1-3 dagar innan den blivit markerad som skickad, men när den väl är markerad skickad så får man ju det i brevlådan nästkommande postrunda.
2018-09-13, 19:14
  #12536
Medlem
GodBolts avatar
Grinschen levererar top notch. 48h lev o mjukaste finaste ruset på länge. Får inte en spänn för att säga detta. Men ska ni ha tjack look no further.
2018-09-13, 20:44
  #12537
Medlem
rebekks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krillepille
Nu har jag tänkt köpa mig en lite större mängd braj så det håller ett tag. Vilket är det bästa att köpa om jag ska köpa en större bit? har testat tigers och är rätt inrökt på det, samma med beroendeteamets braj. Inte dunder men priset gör det helt klart värt. Men som sagt har tänkt köpa en större mängd och då vill jag ha det bästa alternativet.

Citat:
Ursprungligen postat av MindTwister
Håller med. Allt hash jag köpt på fs den senaste tiden har varit identiskt: mjukt, poröst, lättsmuligt sativadominant med gräsdoft som är ok, särskilt för priset det brukar gå för, men långt ifrån dunder. Har dock inte vågat testa de dyrare varianterna då något säger mig att dessa kommer vara samma men för nästan dubbla priset.

Beroendemottagningen/centralen *har rökt bort närminnet såpass att jag ej minns den här, men finns bara en.

Bruningen som de kallar AAA är, för det priset = är bland det bästa jag köpt. Inte den där ljusa och porösa, så är denna brun och kletig. Tänk färsk lakrits typ.

Som nämnt är det inte "AAA -supermegadunder", men helt klart top standard.
2018-09-14, 00:02
  #12538
Medlem
Tablettaskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GodBolt
Grinschen levererar top notch. 48h lev o mjukaste finaste ruset på länge. Får inte en spänn för att säga detta. Men ska ni ha tjack look no further.

Inväntar också en leverans från den vendorn. Din beskrivning av tjacket låter lovande ska man vara lite extra försiktig med dosering i början ? Låter som potenta grejer 🙂
2018-09-14, 09:53
  #12539
Medlem
GodBolts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tablettasken
Inväntar också en leverans från den vendorn. Din beskrivning av tjacket låter lovande ska man vara lite extra försiktig med dosering i början ? Låter som potenta grejer 🙂

Ja, beroende hur på van du är så så börja snällt. Jag tog kanske 0.15 igår vid17 o sov gott vid 22 med imovane. Vaknade utvilad
2018-09-14, 12:46
  #12540
Medlem
Thcfarmers avatar
Provade precis "karamelkungens "nya batch 69%" affe
besvikelsen är stor tyvärr. Kändes knappt nått av efter 3 linor

samma sak med studiehjälpens K

Svenska vendors har verkligen svikit marknaden.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback