Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-09-15, 23:13
  #12553
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ihateme
SISTA RÖDINGEN NÅGONSIN TILL APOTEKSMAMMAN.

Apoteksmamman är en försäljare på Flugsvamp. Jag har blivit lurad två gånger då jag blint blev övertygad om att det var postens slarv första gången. Nu har jag gått igenom alla inlägg i denna tråd som innehåller "Apoteksmamman" och det är flera rödingar. Nu kommer SISTA rödingen!

Min kontakt har nystat fram att det finns två personer bakom nicket "Apoteksmamman", en man och en kvinna. Som 'paypack' för att dom lurat så många människor så kommer nu deras personuppgifter. Dessa är bekräftade.


*u**anna Borg (9?1?29-1285) * = S, ? = 0 (Jönköping)
Vikt*r Anderss*n (88?725-2?54) * = O, ? = 0 (Linköping)

Kvinnan i bilderna på produkterna är alltså *u**anna och dom är tagna av Vikt*r. När folk ifrågasätter deras affärsmetoder eller frågar om dom blivit lurade så blir man hotad och utpressad på mer pengar.

Det här är spiken i kistan för APOTEKSMAMMANs verksamhet. Se dom försvinna från Flugsvamp inom kort. DÖ ERA JÄVLA LURENDREJARE. ANDRA NAMN SOM DOM GÅR/GÅTT UNDER: TJACKNET / TJACK.NET, TRAMADOLSHOP, DROGER247, FESTFIXAREN, NARNIALAND !!!

Anonymt tips lämnat till Polisen. Kalla mig golare, jag bryr mig inte. Dom har lurat mig och flera andra, då borde man förtjäna att hängas ut.

Edit: Ser i efterhand att det inte var så många rödingar kanske, men det finns fler på dr*gf*rum.*rg ! LÄNK TILL TRÅD: https://www.drogforum.org/viewtopic.php?f=24&t=450 + https://www.drogforum.org/viewtopic.php?f=24&t=40


Bra att slynan har blivit outad nu , hoppas scammern blir bannad från FS! Och sitta en lång tid i häktet
2018-09-16, 08:42
  #12554
Medlem
FuGeeLalas avatar
Fick tillbaka pengarna i dispyt pga utebliven leverans 2 veckor efter beställning, av plskan.
Nu har det gått så pass lång tid att jag inte ens vill ha något från FS längre men btc sitter ju fast..

Hur är Gubbligans blå diazepam 10mg?
2018-09-16, 09:18
  #12555
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ihateme
Min kontakt har nystat fram att det finns två personer bakom nicket "Apoteksmamman", en man och en kvinna. Som 'paypack' för att dom lurat så många människor så kommer nu deras personuppgifter. Dessa är bekräftade.

Det vore intressant att veta hur din kontakt kommit fram till att det är dessa två personer och hur det har bekräftats. Skicka PM om du vill, känns lite OT för tråden.
2018-09-16, 10:43
  #12556
Medlem
escilichiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ihateme
SISTA RÖDINGEN NÅGONSIN TILL APOTEKSMAMMAN.

Helt rätt i mina ögon!
2018-09-16, 11:34
  #12557
Medlem
Despiracys avatar
barakvalitet - weed

grön ?
2018-09-16, 11:48
  #12558
Avstängd
ihatemes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regentia
Det vore intressant att veta hur din kontakt kommit fram till att det är dessa två personer och hur det har bekräftats. Skicka PM om du vill, känns lite OT för tråden.
Det sista jag har att säga i tråden för att tydliggöra men även för att vi inte ska gå alltför offtopic är: Källan kan inte berätta. Däremot så är det bekräftat via telefon att *u**anna är den vi letar efter. Hennes Facebook och Instagram har båda raderats eftermitt inlägg. Tydliga bevis på att rätt person är uthängd. Eller möjligtvis att efter mitt inlägg så bombades denna person med hat och hot och därför raderades dom.

Källan har även smsat med killen som hotar med HA. Det är helt klart dom två vi letar efter.

Vi behöver inte diskutera det mer. Huvudsaken att deras namn ligger ute. Ett starkt bevis kommer när fler klagomål kommer om att Apoteksmamman inte levererat / När deras annonser tas ner, eller när en FUP + artikel kommer om att Apoteksmamman åkt fast.

Vi kan vänta på det.
2018-09-16, 12:18
  #12559
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ihateme
Det sista jag har att säga i tråden för att tydliggöra men även för att vi inte ska gå alltför offtopic är: Källan kan inte berätta. Däremot så är det bekräftat via telefon att *u**anna är den vi letar efter. Hennes Facebook och Instagram har båda raderats eftermitt inlägg. Tydliga bevis på att rätt person är uthängd. Eller möjligtvis att efter mitt inlägg så bombades denna person med hat och hot och därför raderades dom.

Källan har även smsat med killen som hotar med HA. Det är helt klart dom två vi letar efter.

Vi behöver inte diskutera det mer. Huvudsaken att deras namn ligger ute. Ett starkt bevis kommer när fler klagomål kommer om att Apoteksmamman inte levererat / När deras annonser tas ner, eller när en FUP + artikel kommer om att Apoteksmamman åkt fast.

Vi kan vänta på det.

Oavsett verkar det ju rätt osmart att tipsa polisen om en dealer när man själv knarkar, eller för den delen när du har skickat din adress till personen innan. Men lycka till.
2018-09-16, 12:28
  #12560
Medlem
Psychadelic1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regentia
Oavsett verkar det ju rätt osmart att tipsa polisen om en dealer när man själv knarkar, eller för den delen när du har skickat din adress till personen innan. Men lycka till.

Äsch, ohederliga langare kan man lika gärna gola ner. Dom smutsar ner namnet på alla riktiga langare
2018-09-16, 12:32
  #12561
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ihateme
SISTA RÖDINGEN NÅGONSIN TILL APOTEKSMAMMAN.

Apoteksmamman är en försäljare på Flugsvamp. Jag har blivit lurad två gånger då jag blint blev övertygad om att det var postens slarv första gången. Nu har jag gått igenom alla inlägg i denna tråd som innehåller "Apoteksmamman" och det är flera rödingar. Nu kommer SISTA rödingen!

Min kontakt har nystat fram att det finns två personer bakom nicket "Apoteksmamman", en man och en kvinna. Som 'paypack' för att dom lurat så många människor så kommer nu deras personuppgifter. Dessa är bekräftade.


*u**anna Borg (9?1?29-1285) * = S, ? = 0 (Jönköping)
Vikt*r Anderss*n (88?725-2?54) * = O, ? = 0 (Linköping)

Kvinnan i bilderna på produkterna är alltså *u**anna och dom är tagna av Vikt*r. När folk ifrågasätter deras affärsmetoder eller frågar om dom blivit lurade så blir man hotad och utpressad på mer pengar.

Det här är spiken i kistan för APOTEKSMAMMANs verksamhet. Se dom försvinna från Flugsvamp inom kort. DÖ ERA JÄVLA LURENDREJARE. ANDRA NAMN SOM DOM GÅR/GÅTT UNDER: TJACKNET / TJACK.NET, TRAMADOLSHOP, DROGER247, FESTFIXAREN, NARNIALAND !!!

Anonymt tips lämnat till Polisen. Kalla mig golare, jag bryr mig inte. Dom har lurat mig och flera andra, då borde man förtjäna att hängas ut.

Edit: Ser i efterhand att det inte var så många rödingar kanske, men det finns fler på dr*gf*rum.*rg ! LÄNK TILL TRÅD: https://www.drogforum.org/viewtopic.php?f=24&t=450 + https://www.drogforum.org/viewtopic.php?f=24&t=40
Onödigt hänga ut här. För de som handlat.
__________________
Senast redigerad av Knockaround 2018-09-16 kl. 12:42.
2018-09-16, 13:25
  #12562
Medlem
Strongmanx2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knockaround
Onödigt hänga ut här. För de som handlat.
Absolut inte onödigt, helt rätt.
De som har handlat är nog mest sugna på att få namnen på bedragarna.

Jävligt märklig inställning du hade, skydda bedragarna för köparnas skull.
2018-09-16, 15:12
  #12563
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Strongmanx2
Absolut inte onödigt, helt rätt.
De som har handlat är nog mest sugna på att få namnen på bedragarna.

Jävligt märklig inställning du hade, skydda bedragarna för köparnas skull.
Dem har ju uppenbarligen absolut inte blåst alla då dem har bra omdömen på flugsvamp att döma av betyg systemet. Har du varit med tidigare vet du att vissa säljare slarvar med adresser som sparas i etikett skrivare tex. Sedan används dessa för att bygga upp mål kring säljarna.ä av polisen. Då stryker köparna med. Så förstår inte varför du tycker oskyldiga köpare ska drabbas av onödig risk för detta.
__________________
Senast redigerad av Knockaround 2018-09-16 kl. 15:53.
2018-09-16, 21:02
  #12564
Avstängd
biker81s avatar
La en beställning hos Apoteksmamman men ordern blev avbruten nästan direkt, vilket var skönt efter ha läst denna tråd!

La istället ordern hos apotekcity, någon med erfarenhet av dom? Riktigt bra priser på xanor har dom iaf!

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback