Citat:
Ursprungligen postat av
MegaLomani
Det är snällt av dig, att försöka uppfostra och tillrättavisa oss. Det kan förvisso behövas, åtminstone i mitt fall.
Du får inte bli besviken bara, om det inte skulle ge något resultat. Detta är Flashback nämligen.
Ett sätt att slippa se sådant man inte vill, är att inte läsa här. Kloka anhöriga brukar inte göra det.
Å andra sidan, i och med att du är här och skriver, finns chansen, att du råkar undslippa dig något som kan vara av intresse för oss andra. T ex antyder du, att det finns en del att säga om Tess, som inte bara är positivt. Det kan vara av betydelse för fallet och den upplysningen får vi vara tacksamma för.
Vad då fostra er, nej det går inte men ni bör kunna ha lite mer anständighet, jo anhöriga läser här, eller anser du att dem inte får det?
Nej Flashback är inget undantag i brott som skrivs. Det går att polisanmäla er som skriver skit också.
Du ansvarar nämligen för vad du skriver och moderatorerna ansvarar för att det tas bort om jag eller andra anmäler.
Vad är relevant när en person försvinner?
Jo att polisen kartlägger personens liv, men ni på detta forum är inga poliser eller hur?
Har ni något vettigt och skriva så gör det, för jag kommer hålla stenkoll på vad ni skriver och jag kommer också skriva vad jag tycker, vi har nämligen åsiktsfrihet och yttrandefrihet.
Nå, ska du försöka fostra mig?
Det handlar om Tess som är försvunnen.