2018-09-10, 14:03
Medlem
S0LD13R777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gamladufria
Var kan man se det?

Det kommer sen när de räknat klart. De har inte räknat klart ännu.
Men samtliga röster till samtliga partier redovisas på val.se
Du kommer kunna klicka ner till minsta krets.
Citera
2018-09-10, 14:05
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillapaddington
Absolut, det gick inte som jag(vi) hade hoppats. MEN nu är AFS någorlunda ”etablerat” och redo för nästa val (EU-val?).

Är det ens någon som bryr sig om EU-valet?... det är inte i EU-valet vi räddar Sverige, nu känns dock det som skitsamma svenska folket vill ha mer idioti mer shari till Sverige låt dem få det! kvinnorna och det äldre i detta land kommer att få vad det röstat för och förtjänar det också
Senast redigerad av nousernameneeded 2018-09-10 kl. 14:08.
Citera
2018-09-10, 14:06
Medlem
Prio just nu är att så fort som möjligt komma ut på fältet med en lite mer uppgraderad invandrarturne som går land & rike runt fram tills nästa val.
Citera
2018-09-10, 14:07
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fashwave
Engagera sig som valfunktionär?

Hur tänkte du nu?

AfS har funnits i ett halvår.

Du behöver inte tillhöra ett parti eller ens rösta för att vara funktionär.
Citera
2018-09-10, 14:08
Medlem
bär_min_gitarrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goyimcuck
Ja, men det fanns inte miljoner negrer och andra bruna orcher 1991 eller 2010, med rösträtt (efter en deal med S om beviljat medborgarskap mot röst på S). 2022 lär sjuklövern har importerat flera hundratusentals negrer som väntar på att komma till Europa och Sverige i synnerhet.
Som sagt, en annan tid och situation.

Hoppet nu är en lågkonjunktur utan dess like så att folk får gå från sina överbelånade hem i trygga områden och att staten inte har råd att betala ut bidrag.
Citera
2018-09-10, 14:08
Medlem
lillapaddingtons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maxatdunder
Vad va det jag sa... För hög energi alldeles för sent! Tippade högst 100 000 röster för er men ni fick väl hälften? Nu blev det tyst på er som trodde att ni tar 4 % med marginal. Nä, det krävs hårdare jobb än så grabbar.
Inget har redovisats, dummer.
Citera
2018-09-10, 14:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Endevil
Du inbillar dig alltså på fullaste allvar att Sverige om 10-20 år kommer att vara en beboelig plats för civiliserade människor? Tillåt mig hånle. Det enda ni vänstermänniskor och era icke-vita telningar kommer att presidera över är en soptipp. Så slutar det alltid för vänsterns experiment. Då kommer sådana som jag att sitta långt ifrån Sverige, njuta av en drink och skratta åt era tårar.

Om 10 år kommer det vara bättre och om 20 år ännu bättre!

Det ska bli oerhört skönt att slippa sådana som dig här då! Bättre för dig och bättre för oss? Inte sant?
Citera
2018-09-10, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tumidanda
Du måste sluta skriva så långa inlägg, ingen pallar läsa. Hursomhelst så har du en poäng i detta med gyllene regeln och kristendomen. Svenskar är verkligen infekterade av detta. Den där sjuka 5 i 12-gubben var ett typiskt exempel.

Kristendomen har verkligen varit skadlig för den vita tasen. Kristendomens mentalitet och dogmer är ett stort problem och hinder för överlevnadskampen.

Kristendomen är verkligen ett judiskt gift och judiskt påfund, skapat åt vita, just för att bryta ned vita med massa dumheter. Denna dogm kan jämställas med marxism och feminism; dvs andra judiska påfund, skapat för att bryta ned goyerna.

Judarna Jesus (påstås ha varit jude om han ens existerat, jag vet inte) och Paulus var typ dåtidens Karl Marx, Von Mises och George Soros.
Senast redigerad av goyimcuck 2018-09-10 kl. 14:11.
Citera
2018-09-10, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kjome-och-Renvall
Jag är 98% säker på att det är Ingrid Carlqvist som skrattar. Hon har ett sånt där överdrivet skrikande tillgjort skratt. Hon stod längst fram vid AfS möte i Kungsan.

I Almedalen under Swedish Elephant-debatten så är det definitivt Ingrid. Hon stod också långt framme tillsammans med Christoffer Dulny.

Då kanske det var hon som tog emot sedelbuntar från Kung Krösus.

Vet du vem flaggviftarturken är förresten? Hon pratar engelska i en annan film som spelades in några veckor tidigare. Vad gör hon i Sverige?
Citera
2018-09-10, 14:10
Medlem
S0LD13R777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T|N|X
Rösträkningen i den vallokal jag bevittnade så fick AfS ca 1%.
Det är ungefär där jag tror resultatet hamnar i riket.

Hoppas såklart på över 1% så är röstsedlarna säkrade inför nästa val.

Nej nej, övriga partier har fått 1% tillsammans och Fi har fått 0,4%.
Dvs. AfS, MED, KLP, PP med flera delar på 1%...

Vidare så ökar SD med 4% efter en extrem massinvandring 2015-2016 och en Regering som varit den sämsta i mannaminne, men trots det lyckas S blir största parti med 28%!!! MP överlever och klarar spärren. Det finns ju inte på kartan och att manipulera förtidsröster är en ren barnlek, så simpelt att t.o.m. en sosse och en blatte kan utföra valfusket.

Det är där man gjorde bort sig när man började trixa med förtidsrösterna, man tog bort för många av övriga partiers röster när man satt och bytt ut förtidsröster. Det blev för uppenbart.
(FB) Extremt valfusk bakom årets resultat?

AfS självt hade lätt över 1% av rösterna.

Detta är det största valfusket i svensk historia vad jag vet.
Svårt att bevisa men motiv, indicier och tillvägagångssätt finns.
Citera
2018-09-10, 14:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tumidanda
Du måste sluta skriva så långa inlägg, ingen pallar läsa. Hursomhelst så har du en poäng i detta med gyllene regeln och kristendomen. Svenskar är verkligen infekterade av detta. Den där sjuka 5 i 12-gubben var ett typiskt exempel.

Kristendomen har verkligen varit skadlig för den vita tasen. Kristendomens mentalitet och dogmer är ett stort problem och hinder för överlevnadskampen.

Kan du belägga detta påstående med någon fakta? Mig veterligen så var Sverige betydligt mer kristet förr i tiden, och Europa också för den delen, och då hade man inte dessa problem som vi har nu.

Tvärtom blir det tydligt att se att ju mer folk har bytt ut dyrkan av Gud mot dyrkan av staten, så har saker och ting gått åt helvete.
Citera
2018-09-10, 14:13
Medlem
S0LD13R777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bär_min_gitarr
Som sagt, en annan tid och situation.

Hoppet nu är en lågkonjunktur utan dess like så att folk får gå från sina överbelånade hem i trygga områden och att staten inte har råd att betala ut bidrag.

Bostadsbubblan spricker och vi får en djup långkonjunktur.
Bolånetorskarna får lämna hus och hem. Kan vara ett lämpligt straff och uppvaknande för dessa iZombies.

När de står där och ser Muhammad få ALLT samtidigt som bolånetorsken har tvingats lämna sitt hem.
Kan bli den perfekta stormen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in