Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-09-09, 22:30
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av populopidus
Dom har lurat er allihop. 10 millar i donationer direkt ner i fickorna på ledarna, som nu kommer lägga ner hittepå-partiet och njuta av pengarna. Säga vad man vill om Kasselstrand, men han är inget dumhuvud. Självklart fattade han att dom inte skulle komma in i riksdagen. Det är bara lurendrejeri alltihop.

NI HAR BLIVIT BLÅSTA.
10 miljoner....? Herregud.. Gustav firar väl med Kassler med ananas och ris med soyasås.. Det enda idioterna lyckats med har varit att så split.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Lindholm
Undrar hur många i Kungsan som var röstmyndiga.

I princip alla och det med marginal. Skulle gissa på ett snitt på 30
Citera
Medlem
Insyn5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av populopidus
Dom har lurat er allihop. 10 millar i donationer direkt ner i fickorna på ledarna, som nu kommer lägga ner hittepå-partiet och njuta av pengarna. Säga vad man vill om Kasselstrand, men han är inget dumhuvud. Självklart fattade han att dom inte skulle komma in i riksdagen. Det är bara lurendrejeri alltihop.

NI HAR BLIVIT BLÅSTA.

Jag tillhör då inte "NI". Verkar som att inte ens AFS kommer få 1% nu? Tycker det är kul hur det har hetsats från AFS mot SD.

Men grattis till alla som rösta på AFS då, dom har verkligen inte bidragit till att ta kraft mot mångkultur, utan slängde bort sin röst.

Jag är oehört deppig över SD i mitt tycke svaga resultat. Nu undrar jag hur alla som rösta på AFS och ser att SD inte ens vart näst störst (förmodligen), hur tänker alla ni nu?
Citera
Medlem
Värt att minnas: De som nu gottar sig åt AfS' motgångar gottar sig åt Sverige och svenskarnas gradvisa undergång och att vår självbestämmanderätt över det land vi ärvde från förfäderna är i allvarlig fara.
Citera
2018-09-09, 22:31
Medlem
Centauris avatar
Herregud vilket uruselt resultat. Finns inget annat att göra än att lägga ner.

Folk på flashback trodde - på riktigt - att Afs skulle få 4-7 %. ASGARV.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tumidanda

Oavsett hur det går i valet så är denna känsla, denna nyväckta tendens till en ny rörelse, väldigt viktig och värdefull. Detta måste vi ta hand om och hålla vid liv.

Det sades det om Ny Demokrati och junilistan också. Vad hände med dessa partier?
Citera
Medlem
RogerRogers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trailblaser
Ni lurade folk att ni var nära Riksdagen, det var ni aldrig. När folk (jag) sa att ni ska vara glada över att nå 1% så fick jag massor med fula ord kastade över mig.

Jag är SD för övrigt.

Vad tråkigt för dig. Och vad tror du om landets framtid? Inget AfS, SD 17-18%. Resten 82-83%.
Citera
2018-09-09, 22:32
Svenskarna är ett slavfolk till sin essens. Detta var sista gången jag någonsin engagerar mig för svenskarna som etnicitet. Jag råder alla kloka personer att planera en framtid utanför Sveriges gränser.
Citera
2018-09-09, 22:32
Medlem
cqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gul-groda
fel
F!:arna verkar ha mer innanför pannbenet än den genomsnittliga AfSaren
Citera
2018-09-09, 22:33
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjyvas
Det finns tre kategorier för ogiltiga röster:
Ogiltiga röster - inte anmälda partier
Ogiltiga röster - blanka
Ogiltiga röster - övriga

Ok. Men tror att att alla dessa ingår i de i detta nu 59 029 ogiltiga röster (svt.se)?
Citera
2018-09-09, 22:33
Bannlyst
finns det en chans att han drar med pengarna nu?? Jag menar han e ju mobil och har bott i singapore tex. stämmer detta med 10 miljoner sa kan man ju komma langt med det i asien
Citera
2018-09-09, 22:34
Medlem
Garnityrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mattias_r
Då ser det ju rätt ok ut? kan man hoppas på 2.5%?
Är du dum i huvudet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in