Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-09-09, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillapaddington
4,5% blir det.

Har ni något att skåla med till ikväll?

Som renlevnadsmänniska så blir det mest bara vatten nu för tiden.
Har dock förberett god mat som bara behöver värmas och ställas fram.
Hoppas såklart på rejäl skräll för AfS men även ett bra resultat för SD.

Vad än resultatet blir för AfS så är jag nöjd, nöjd med att jag valde rätt.
Resultatet kommer bli en bra platform att bygga vidare på.
Senast redigerad av T|N|X 2018-09-09 kl. 15:08.
Citera
2018-09-09, 15:06
Medlem
lillapaddingtons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheStriptease
Gustav o Erik sa att de kommer köra valvaka från klockan 19 ikväll, så att ni vet.
Tack för infon. Får bli deras valvaka istället för Svegots(tror jag att det var).

Mvh
Citera
2018-09-09, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikLarsson99
Jag röstade på AfS grabbar, nu är jag också med i det coola gänget.

Så är det. Sista chansen att vara med från första början.
Citera
2018-09-09, 15:09
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generator
Var precis förbi vallokalen och la om min röst för rikstan från SD till AfS, det är ännu inte för sent att ändra sig allesammans! Som många redan nämnt gör en röst mer hos AfS då det kommer gå bra för SD i vart fall...
Exaaakt!

http://www.friatider.se/f-rtidsr-stat-s-kan-du-ngra-dig-idag står det: "År 2010 förtidsröstade 2,4 miljoner svenskar, varav 5.290 ändrade sina röster på valdagen." Hur många det var 2014 står inte. Men jag har svårt att tänka mig att en större mängd människor gör som du och ändrar sin röst, även om man såklart hoppas på det.
Citera
2018-09-09, 15:10
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillapaddington
Tack för infon. Får bli deras valvaka istället för Svegots(tror jag att det var).

Mvh
Svegot har valvaka ja, information finns på https://www.svegot.se/2018/09/08/svegots-valvaka-2018-direktsand-fran-1930/. Förmodligen kommer de ge mycket uppmärksamhet åt AfS i.o.m. att det är det partiet de stöttar.
Citera
2018-09-09, 15:11
Medlem
Vart kan man följa afs valvaka? Youtube eller Facebook?
Citera
2018-09-09, 15:14
Medlem
FarbrorAgges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mumin020203

Både där och här:

https://twitter.com/AfS_riks
Citera
2018-09-09, 15:14
Medlem
Wkblades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mumin020203
Antagligen sänder de på alla sina plattformar: Youtube, facebook samt twitter/periscope.
Citera
2018-09-09, 15:16
Avstängd
Daniel501s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ljusalfen
Att ta valsedlar från flera olika partier, små som stora, är bra för dem som önskar vara anonyma men känner att folk är nyfikna och att valsedlarna ligger för öppet.

Jo för vissa känns det lättare att göra så, tycker dock att det visar mer på att man har något att dölja, de flesta vet ju vad de ska rösta på innan de kommer in. Fast å andra sidan, våra politiska motståndare har allt för ofta inte så mycket konsekvenstänk så de kanske inte gör 1+1.

Men som i mitt fall, 1.85+ lång, välgroomad och välklädd med rak rygg som medvetet spatserar bort till AfS valsedlar och plockar på mig en sedel, vad skulle de göra? Konfrontera en naziii? Folk vet, undermedvetet, sin plats i hierarkin.

De flesta som vågar gå emot mainstream har överlag mer mod än de som inte gör det, och med mod kommer pondus, du får lära dig att lita på dig själv mer så blir framtiden mycket ljusare min vän! Ditt folk kommer tacka dig, även om de inte vet om det ännu.
Citera
2018-09-09, 15:27
Medlem
ljusalfens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daniel501
Jo för vissa känns det lättare att göra så, tycker dock att det visar mer på att man har något att dölja, de flesta vet ju vad de ska rösta på innan de kommer in. Fast å andra sidan, våra politiska motståndare har allt för ofta inte så mycket konsekvenstänk så de kanske inte gör 1+1.

Men som i mitt fall, 1.85+ lång, välgroomad och välklädd med rak rygg som medvetet spatserar bort till AfS valsedlar och plockar på mig en sedel, vad skulle de göra? Konfrontera en naziii? Folk vet, undermedvetet, sin plats i hierarkin.

De flesta som vågar gå emot mainstream har överlag mer mod än de som inte gör det, och med mod kommer pondus, du får lära dig att lita på dig själv mer så blir framtiden mycket ljusare min vän! Ditt folk kommer tacka dig, även om de inte vet om det ännu.

Det är faktiskt inte fråga om mod och pondus. Hade det berott på det hade jag rusat in, skrikit EXAAAAAAKT och FÖR SVERIGE OCH SVENSKARNA!!!! och viftat med min valsedel. Att behålla anonymiteten i vallokalen är väldigt viktigt för oss som röstar på ett parti med många fiender som gärna ser att vi försvinner innan vi hinner sticka upp. Vallokalen är ingen plats för demonstration. Din röst är inte säker förrän den har räknats och vallokalerna är fulla av antagonistiskt inställda valarbetare (utgår jag ifrån).
Citera
2018-09-09, 15:29
Medlem
Har fått höra att det har gått valsedlar på flera ställen och afs aktivister har behövt fylla på
Citera
2018-09-09, 15:30
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CalleB87
Har fått höra att det har gått valsedlar på flera ställen och afs aktivister har behövt fylla på

Härliga nyheter! fan man får riktig hög energi nu!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in