Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-09-09, 15:31
Medlem
Scarlett.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daniel501
De flesta som vågar gå emot mainstream har överlag mer mod än de som inte gör det, och med mod kommer pondus, du får lära dig att lita på dig själv mer så blir framtiden mycket ljusare min vän! Ditt folk kommer tacka dig, även om de inte vet om det ännu.
Vi är många som tackar redan idag. Tack! Tack till alla modiga människor som bryr sig och inte bara vill tjäna pengar eller skörda likes eller bara är lata och sitter hemma och ser på teve. Tack till alla er som faktiskt är beredda att göra något för att göra Sveriges och svenskarnas framtid bättre. Som kan lyfta blicken lite och tänka inte bara på er själva, utan på dem som har det sämre också. Och på våra barn och landet de ska leva i.

Vi är många som är glada redan nu att ni finns, även om vi inte syns och hörs så mycket, för det är inte vi som äger media. Men vi finns också. Och vi säger tack.
Citera
2018-09-09, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ljusalfen
Vallokalen är ingen plats för demonstration.
Jag ser vallokalen och vägen dit som en plats för demonstration. Där demonstrerar folket sin förmåga att påverka politiken. Därför är jag motståndare till förtidsröstning utom för de som är förhindrade att rösta på valdagen, så att demonstrationseffekten blir maximal.
Citera
2018-09-09, 15:47
Medlem
Run3s avatar
William Hahne påminner oss om att en röst på AfS spelar större roll än en röst på SD:
Citat:
Om SD får 25% eller 26% spelar ytterst marginell roll, men om Alternativ för Sverige får 3% eller 4% spelar ENORM roll. Så se till att RÖSTA in Alternativ för Sverige i riksdagen! Nu tar vi tillbaka vårt land!🇸🇪💪 #AfS2018
https://mobile.twitter.com/William_Hahne/status/1038753933047549952

Man kan inte göra annat än instämma med ett "Exakt!"

Hoppas det blir många stödröster från SD på AfS, likt hur Moderater stödröstar på KD.
Citera
2018-09-09, 15:55
Medlem
ljusalfens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OneDoesNotSimply
Jag ser vallokalen och vägen dit som en plats för demonstration. Där demonstrerar folket sin förmåga att påverka politiken. Därför är jag motståndare till förtidsröstning utom för de som är förhindrade att rösta på valdagen, så att demonstrationseffekten blir maximal.

För mig är rösten det viktiga, inte att antagonisera vänsterfolket och asylturisterna i vallokalen genom att ge dem information om vem jag röstar på. Förmågan att påverka politiken blir knappast större ifall röster inte räknas eller "kommer bort". Jag är kvinna och bor i Malmö, och jag väljer att demonstrera genom min röst - vilket är det som räknas. Jag litar inte alls på valsystemet i Sverige och tror att mycket dolt valfusk pågår som riktar sig mot AFS och SD.
Senast redigerad av ljusalfen 2018-09-09 kl. 16:00.
Citera
2018-09-09, 16:03
Medlem
baggebo1s avatar
Röstfusk igen. Det är över hela landet. Det här jävla systemet med separata lappar för respektive parti och ett gäng politiska motståndare som "valförättare" är ett stort jävla skämt. De får in sedlarna, sen gömmer de helt enkelt undan dem:

https://twitter.com/AfS_riks/status/1038788342547136512
Citera
2018-09-09, 16:05
Medlem
.SMOrcimus.PriMEs avatar
Tre långa timmar kvar tills valvakan drar igång då.

Sitter och är uttråkad, spänd, euforisk, orolig, glad, arg.

Måste lägga min energi och tankekraft på annat och så är klockan bara 16. Förbannat!

Vore guld om alla dök på YouTube för valvakan så vi kan härja i chatten i tillsammans, så många som möjligt!
Citera
2018-09-09, 16:06
Medlem
Vid inträde är det påbjudet att dricka bubbel och/eller whiskey. Vi är gentlemän trots allt
Citera
2018-09-09, 16:06
Medlem
ljusalfens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Röstfusk igen. Det är över hela landet. Det här jävla systemet med separata lappar för respektive parti och ett gäng politiska motståndare som "valförättare" är ett stort jävla skämt. De får in sedlarna, sen gömmer de helt enkelt undan dem:

I min vallokal var AFS valsedlar tilltuffsade i sitt ställ medan alla andra partiers valsedlar låg prydligt och rakt, som om någon kanske velat ta bort dem men inte vågat och därför rufsat till högen istället. Vikta/ skrynkliga valsedlar kan man ju inte använda. Jag tror mycket skumt pågår just nu och alla bör rapportera vad de ser och hör i vallokalerna!
Senast redigerad av ljusalfen 2018-09-09 kl. 16:09.
Citera
2018-09-09, 16:09
Medlem
.SMOrcimus.PriMEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ljusalfen
I min vallokal var AFS valsedlar tilltuffsade i sitt ställ medan alla andra partiers valsedlar låg prydligt och rakt, som om någon kanske velat ta bort dem men inte vågat och därför rufsat till högen istället. Jag tror mycket skumt pågår just nu och alla bör rapportera vad de ser och hör i vallokalerna!

Rapportera till info@alternativforsverige.se om du inte redan gjort det. MYCKET VIKTIGT!
Citera
2018-09-09, 16:10
Medlem
ljusalfens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .SMOrcimus.PriME
Rapportera till info@alternativforsverige.se om du inte redan gjort det. MYCKET VIKTIGT!

Jag gör det meddetsamma!
Citera
2018-09-09, 16:20
Medlem
von Hindenburgs avatar
Jag tror ärligt talat inte Afs får mer än 1% idag. Det skulle vara mer snack om dem ifall de fick mer. Gå inte i fällan som Fi-henarna gick på förra gången när de trodde deras kuvöser på Södermalm var representativa för befolkningen i allmänhet.

Jag har gjort bedömningen att en röst på Sd gör vare sig till eller från och jag har därför lagt rösten på Afs. Enda skälet är att de har en mer aggressiv hållning i repatrieringsfrågan. Den och rasfrågan är de allt överskuggande utmaningarna den svenska nationen står inför.
Citera
2018-09-09, 16:23
Medlem
Reguluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1

Valförättarna har ingen skyldighet att lägga ut valsedlar för partier som inte fick 1% något av de senaste två valen.

Om AfS själva lägger ut valsedlar ska de naturligtvis få vara ifred, och inte kastas eller gömmas undan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in