2018-09-09, 14:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av S0LD13R777
Börja gråta din idiotiska rassekärring. Du blev påkommen med din raskrigsagenda, nu försöker du slingra dig undan som den orm och Judas Iskariot kärring du är. Spelar ingen roll hur mycket du försöker gömma undan din black power propaganda, den ligger kvar i tråden.

Wash yo ass som Tariq Nasheed rappar:
https://www.youtube.com/watch?v=s90NUW4RSJU

Tycker detta visar väldigt mycket på din mognad och vilken nivå den ligger på när man röstar AfS.

Jag är svensk och är dessutom blond och blåögd. Har varit enda sedan jag varit liten och jag tänker bekämpa rasism i mitt eget hemland!
Citera
2018-09-09, 14:49
Medlem
Nostradumbasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StatligaTeleverket
Haha, känner igen mig. Jag var så nervös att jag nästan skakade i vallokalen. Extremt pirrigt. Har inte känt den känslan sedan man gjorde hyss i barndomen. Men när man kom ut ur vallokalen så kände jag mest en lättnad.

Jag kände mig också sådär olydig bakom skärmen. Klistrade igen blått och vitt först, och kollade en extra gång i den gula lappens kuvertet att jag tagit rätt valsedel. Nu känner jag mig tillfreds, men det är långa timmar fram till valvakorna börjar och vi kommer få se etablissemanget gråta.
Citera
2018-09-09, 14:50
Medlem
hhbs avatar
Sitter och tittar på Den kokta grodan live. Jag tippar nu att AFS får 4.2% i valet ikväll.

För er som ännu inte blivit övertygade att rösta på AFS ist för SD så kommer här lite länkar:
AFS vill spara hundratals miljarder genom återinvandring
AFS vann överlägset Politikodds undersökning
Valfusk i Rönninge mot AFS
Citera
2018-09-09, 14:57
Medlem
Skogsvattes avatar
6,7% blir det inatt.

Bullerbyn hägrar, mina herrar.

Vi ses på andra sidan!
Citera
2018-09-09, 14:59
Medlem
Gustav o Erik sa att de kommer köra valvaka från klockan 19 ikväll, så att ni vet.
Citera
2018-09-09, 14:59
Medlem
ljusalfens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guillounism
Testa att förtidsrösta nästa gång. Det gjorde jag och det var klart mer behagligt. Färre folk på plats, man slipper möta nån bekant man inte vill möta och man kan göra sitt val i lugn och ro.

Jag funderade på att förtidsrösta men jag känner att övervakningen och säkerheten kanske inte är lika rigorös som under själva valdagen och att det är lättare hänt att röster råka "komma bort" så därför röstade jag idag.
Senast redigerad av ljusalfen 2018-09-09 kl. 15:13.
Citera
2018-09-09, 15:00
Medlem
lillapaddingtons avatar
4,5% blir det.

Har ni något att skåla med till ikväll?
Citera
Avstängd
Daniel501s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StatligaTeleverket
Ja, jag förtidsröstade i fredags, men ändå var det nervöst Hon som delade ut kuverten och förklarade om röstsedlarna såg ut som en typisk Fi-röstare. Var en hel del folk där ändå, men ingen såg vad jag tog. Ändå kändes det som man gjorde något "förbjudet". Men nu känner jag stolthet.

Haha, hade araber både höger och vänster om mig, 2 vänsterpartister som jag känner igen var även där, ingen sa ett ord när jag gick direkt mot AfS valsedlar och sen hämtade några blanka sedlar. Gå rakryggad och medvetet så kommer ingen att våga göra något.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skogsvatte
6,7% blir det inatt.

Bullerbyn hägrar, mina herrar.

Vi ses på andra sidan!

Du tror alltså på 6.7% i natt. Samma resultat som NyD fick 1991.
Citera
2018-09-09, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillapaddington
4,5% blir det.

Har ni något att skåla med till ikväll?

Har några fina viner som jag sparat till ett bra tillfälle!
Citera
2018-09-09, 15:03
Medlem
Generators avatar
Var precis förbi vallokalen och la om min röst för rikstan från SD till AfS, det är ännu inte för sent att ändra sig allesammans! Som många redan nämnt gör en röst mer hos AfS då det kommer gå bra för SD i vart fall...
Citera
2018-09-09, 15:06
Medlem
ljusalfens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daniel501
Haha, hade araber både höger och vänster om mig, 2 vänsterpartister som jag känner igen var även där, ingen sa ett ord när jag gick direkt mot AfS valsedlar och sen hämtade några blanka sedlar. Gå rakryggad och medvetet så kommer ingen att våga göra något.

Att ta valsedlar från flera olika partier, små som stora, är bra för dem som önskar vara anonyma men känner att folk är nyfikna och att valsedlarna ligger för öppet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in