Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-09-09, 13:35
Medlem
.SMOrcimus.PriMEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lookalike
Såhär är det.Jag röstade idag,och det en ändring i sista stund till SD.
Jag kan efter stort rådbråkande med mig själv inte rösta på AfS eftersom rågången till nazidräggen inte är fullt utvecklad än.
Det åligger AfS centralt att ta tag i denna för partiet helt avgörande fråga.Kassel och compani väljer själva.Antingen ser de till att göra partiet valbart eller också är de putz weg till nästa val.
Nazister är på alla goda och sunda grunder komplett förödande för varje vettigt politiskt alternativt.
AfS har ett naturligt rengörningsarbete att utföra här.Det är fullt förståeligt att tiden inte riktigt funnits än härvidlag..men att partiet omgående efter valrörelsen börjar städa ut lössen är ett oåterkallerligt krav från min sida för att rösta på dem framgent.

Man kan inte ha Nazister och vettigt folk i ett och samma parti samtidigt.
Bollen ligger hos partiledningen.Jag uppmanar dem å det skarpaste att snarast göra det som behöver göras om de vill ha ett framtida existensberättigande.

Punkt.

Ännu en?

Du ändrade just din förtidsröst? Du har för fan spytt galla i tråden tidigare.
Citera
2018-09-09, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av S0LD13R777
https://www.flashback.org/find_posts_by_user.php?userid=578826&threadid=2811 002

Din trovärdighet är redan död.
Jag är inte partisekreterare i något parti och försöker inte vinna röster åt någon, så vad spelar min trovärdighet för roll?

Att Ohlson är asylrättsjurist är ju obestridligt och var och en bör dra sin egen slutsats om det hyckleriet.
Citera
2018-09-09, 13:36
Medlem
KaktusFlaktuss avatar
Lättaste valet på väldigt länge. Kändes skönt att stoppa in AfS i kuvertet. Personkryss på Ahl, även om det finns många bra att välja bland.

Snart får vi facit, om det görs politisk historia idag eller om vi måste vänta på det oundvikliga extravalet när regeringsbildningen havererar.
Citera
2018-09-09, 13:37
Medlem
ljusalfens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjyvas
Dessa ständiga eftergifter vid anklagelser om "nazism" var det som gjorde att SD började förneka det svenska folkets existens. Vi vill inte se att Alternativ för Sverige gör samma misstag som SD. Att göra sig själva irrelevanta i frågan om det svenska folkets överlevnad för det flyktiga hoppet om att blidka det politiska och mediala kotteri som vill utrota etniska svenskar.

Ja, det är av yttersta vikt att inte nappa på några beten. Vi är engagerade i en fråga - Sverige och vårt svenska folks framtid. Vi talar om detta och fokuserar på detta. Punkt slut. De som vill prata om Turkiet, Albanien, Botswana, Indonesien, Bhutan, Israel, Jordanien etc. och deras folk ombedes vänligen vända sig åt annat håll. Tack på förhand! Respektera vår valdag.
Citera
Medlem
Skors avatar
Kom precis tillbaks från vallokalen, kryssade Louise Ask, gillade hennes tal i Lund. I kommun och landsting blev det Medborgerlig Samling istället för SD, kunde inte med gott samvete rösta på dem pga alla SD-troll. Får räcka med att ha gjort det 2006, 2010 och motvilligt 2014.

Känns oerhört skönt att faktiskt kunna rösta på ett parti till riksdagen där man faktiskt håller med om i stort sett allt för en gångs skull. Gissar på 4,5% för Alternativ för Sverige och 25% för SD!
Citera
Medlem
jesusarherres avatar
Citat:
Citat:
Ursprungligen postat av jesusarherre
Israel är den största frågan, så har det varit sedan Moses tid.
Känner du inte till Bibeln eller?
Huvudfrågan är dock, vilka är dom riktiga/ursprungliga Israeliterna.

Citat:
Ursprungligen postat av experten10
Här har vi alltså en AfS:are som uttalar sig? Det här är alltså vad vi finner.

Jag har inte röstat än så vi får se hur det blir.
Att du inte förstår vad som är grunden till hur världen ser ut har ingenting med mig att göra.
Inlägget du svarar på är helt sant, fler och fler förstår detta för varje dag som går.
Satans Synagoga skall inte regera för alltid.
Citera
Medlem
Atlantic council synar sociala aktiviteter kring Afs. Tycker att Afs har oproportionerlig uppmärksamhet.

#ElectionWatch: Disproportionate Support for Swedish Fringe Party
Unusual online support for ultra-nationalist group ahead of Swedish general elections

https://medium.com/dfrlab/electionwatch-disproportionate-support-for-swedish-fringe-party-f844cd2250df
Citera
2018-09-09, 13:38
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jay123
Jag är inte partisekreterare i något parti och försöker inte vinna röster åt någon, så vad spelar min trovärdighet för roll?

Att Ohlson är asylrättsjurist är ju obestridligt och var och en bör dra sin egen slutsats om det hyckleriet.

Vi vet detta sedan länge och bryr oss uppenbarligen inte. Så sluta skriva samma sak hela tiden, din pajas.
Citera
2018-09-09, 13:41
Medlem
Gick och röstade AfS med kryss för Louise Ask. Blankt till Landsting och Kommun, SD med kuksugare som Karlsson och Jomshof och anti-svenska element som Bieler får aldrig min röst.
Citera
Medlem
S0LD13R777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nousernameneeded
Haha fan dessa SD troll i tråden gör det ju uppenbart att man måste idag och lägga nya röster 1 för AFS i riksdagen och blankt i kommun/landsting... grattis idioter.

Eller så är det bara efterblivna vänstermuppar i tråden som tror att deras jävligt trollande ska få folk att ändra åsikt märks att dessa idioter är livrädda att AFS ska komma in även fast de försöker veta helt "100%" att AFS aldrig kommer in i riksdagen.

Ja hade de varit säkra så hade man suttit stilla i båten och bara njutit.
Man hade inte ens fortsatt spamma inlägg, igår var det asyladvokatinlägg, idag är det "nazister röstar på AfS!". Chefsideolog Karlsson är inte den vassaste kniven i lådan om man säger så, tror han är så tjock så det pluggat igen synapserna i Rottne skallen.

Desperationen hos dessa är påtaglig, som törstiga incels är dessa libtards.
När jag ser deras inlägg så tänker jag på den här sojakommunisten:
https://www.youtube.com/watch?v=MbwMBsn2l5s

Inläggen översätts så här: REEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Citera
Avstängd
Daniel501s avatar
Även om jag tycker att AfS är lite för mycket opportunister utan en klar ideologi så fick de idag min Riksdagsröst.

Motståndsrörelsen i Landsting och Kommun.

Vårt folk måste gå i första hand, inte ideologier.
Citera
2018-09-09, 13:42
Bannlyst
Mycket imponerande att AFS valsedlar fanns i mitt valdistrikt och var inte bortplockade, dock så kanske det inte var helt enkelt att få syn på dem om man inte vet vad man letar efter även om de stack ut! Det trodde jag inte, jävlar vad AFS-aktivisterna kämpar, stora kudos till er!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in