Citat:
Ursprungligen postat av
KlausStein
Vad jag tror?
Jag tror dels att du borde spendera mer tid utomhus, interagera med andra. Läsa kan du ju uppenbarligen ändå inte, annars hade du direkt sett att det är ganska korkat att kalla ett beslut fattat på rädsla för ett påhittat socialt stigma för "rationellt". Ej heller hade du spunnit loss som du gjort om USA och Israel mot mig i tråden, vilket är ytterligare ett resultat av din bristande kognitiva förmåga.
Det är precis detta som är min poäng. Vad kommer att komma fram i en granskning (som kommer inträffa om media slutar ignorera AfS)? Mer av den varan. Det är troligt och som jag tolkar det du skriver så håller du med.
Det handlar mindre om "påhittat socialt stigma" och mer om att man inte kan befatta sig med personer som hyser diverse bisarra teorier om saker och ting. Problemet med sådana personer är att de söker tillfällen att saluföra dessa teorier. Det är därför SD-Karlsson har nåt samarbete med Expo och andra. Han vill ha ut avskrädet så fort som möjligt. På det sättet undviker han problem och onödigt arbete.
Citat:
Ursprungligen postat av
KlausStein
En annan fördel vore att vi på Flashback hade sluppit dina infantila, långrandiga och tråkiga alster där du gång på gång visar prov på hur fel det kan bli när man inte har alla hemma, så att säga. Jag vet inte om du är seriös när du påstår att den anonyma Flashbackanvändaren Baggebo1:s syn på Trump skulle få Orban att avsäga kontakt med AfS. Om du är det så bör du genast ta kontakt med vården, om du inte är seriös så bör du fundera över hur du spenderar din tid.
Försök inte slingra dig nu, Klasse. Ingen köper det. babben är ett exempel på en person som kan söka sig till AfS. Med diverse problematiska personer (babbebo1 är ett extremt exempel) kommer du att stöta på diverse olika problem. Ett kan vara personer som söker sig till AfS för att göra det till deras personliga anti-Blomph plattform eller ett utlopp för sig engagemang för Iran/Palestina. Du råkar inte känna dig träffad?
Citat:
Ursprungligen postat av
KlausStein
I vilket fall, jag är inte intresserad av att diskutera med idioter, så vänligen skriv inte till mig mer.
Råtta. Du fattar väl att det där inte duger som attityd när AfS läcker som ett såll efter en granskning. "Ja vill inte pjata" -- ska Kasselstrand kommer med det som en liten bebis tänker du?
Med tanke på den vuxna stil du i regel håller i ditt flashback-postande så är det upp till dig
personligen att rensa ut det värsta skräpet som söker sig till AfS och dessutom skärpa till dig själv så att filosoferandet om mullorna i Iran upphör totalt och fullständigt.