2018-09-05, 22:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kulturstrateg
Nej, bara män. Hade kvinnor ett genuint behov av det skulle dom förstå att det är jobbigt för män som inte får.

Detta!

1. Bögarna - där har ni hur fri sexualitet fungerar i verkligheten. När alla parter vill knulla.

2. Varför går fler och fler kvinnor till insprutningsställen för att de inte har hittat den rätta? Vad har de själva gjort för att locka till sig mannen (märk väl: inte drömmannen)? Absolut ingenting, åtminstone inte tillräckligt.

3. Varför har kvinnor 10 gånger lättare att få sex än män?

Det är så ute att sitta och förneka alla dessa faktum 2018. Dessa frågor är de frågorna som om 10 år kommer vara alllmängods, för 10 år sedan var jag i framkant om invandringsfrågorna, och det var även Flashback. Idag är det dessa frågor som är på tapeten om du vill vara i framkant.
Alexander Bard erkänner dessa frågor och han har alltid rätt, hata eller älska honom, mannen vet vad han talar om.
Citera
2018-09-05, 22:08
Medlem
Citat:
Nej, bara män. Hade kvinnor ett genuint behov av det skulle dom förstå att det är jobbigt för män som inte får.

Det finns kvinnor som inte heller får någon närhet, tro det eller ej.
Citera
2018-09-05, 22:11
Medlem
kulturstrategs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlexandraIda
Det finns kvinnor som inte heller får någon närhet, tro det eller ej.

Men de är få i antal och de lider inte av det som män gör.
Citera
2018-09-05, 22:13
Medlem
Citat:
Men de är få i antal och de lider inte av det som män gör.

Okej, då vet jag.
Citera
2018-09-05, 22:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hardusettminapa
Skulle inte förvåna mig. Har fått känslan av att kvinnor inte respekterar män som ger dom rättigheter och frihet. Kvinnors vurmande för världens mest kvinnoförtryckande ideologi islam samt 50 shades of greys popularitet pekar också i den riktningen..

Exakt så är det. Observera mönstret: Vem har givit kvinnan mest frihet någonsin? Den svenska mannen. Vem blir mest cuckad någonsin? Den svenska mannen.

I ett förhållande, en man som ger kvinnan allt blir alltid överkörd och hon är otrogen. En man som är ett riktigt svin, ibland till och med slår henne, hon kommer alltid tillbaka "men jag äälskar honom!!".

Det är klart och tydligt något mönster här, jag tror svenska kvinnor föraktas av svenska män för att de låtit sig göra sig till åtlöje och gett dom allt frihet, sjukt men sant.
Citera
2018-09-05, 22:30
Medlem
kulturstrategs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hansomcuckar
Detta!

1. Bögarna - där har ni hur fri sexualitet fungerar i verkligheten. När alla parter vill knulla.

2. Varför går fler och fler kvinnor till insprutningsställen för att de inte har hittat den rätta? Vad har de själva gjort för att locka till sig mannen (märk väl: inte drömmannen)? Absolut ingenting, åtminstone inte tillräckligt.

3. Varför har kvinnor 10 gånger lättare att få sex än män?

Det är så ute att sitta och förneka alla dessa faktum 2018. Dessa frågor är de frågorna som om 10 år kommer vara alllmängods, för 10 år sedan var jag i framkant om invandringsfrågorna, och det var även Flashback. Idag är det dessa frågor som är på tapeten om du vill vara i framkant.
Alexander Bard erkänner dessa frågor och han har alltid rätt, hata eller älska honom, mannen vet vad han talar om.

Bögar är dock bara förtappade kvinnosjälar som blivit beroende av kinky och perverst sex med män.

Jag håller med om att det är ute att förneka detta faktum. Nån annan slutsats än att kvinnlig heterosexualitet inte existerar kan en människa med en fungerande slutledningsförmåga inte komma fram till. Själv har jag känt att detta är sanningen ända sen lågstadiet, jag kunde liksom bara inte fatta hur tjejer kunde vara attraherade av killar, jag visste att det inte stämde. Men det är först i år som det verkligen flutit upp till ytan och jag erkänner helt för mig själv att det är sanningen. Det är ett svårt piller att svälja, men nu befinner det sig i magen...

Att tjejer och killar har ungefär lika mycket intresse för varandra när sexualiteten börjar kicka in runt lågstadiet är talande för det hela. Om den kvinnliga heterosexualiteten är äkta, hur kommer det sig då att tjejer tappar intresset för killar gradvis från sexualitetens början(där bådas är ungefär lika) medan killars intresse för tjejer ökar tills det når sitt skyhöga tak och stannar där?
Senast redigerad av kulturstrateg 2018-09-05 kl. 22:34.
Citera
2018-09-05, 22:32
Medlem
eastermans avatar
Citat:
Jag stänger av för att skydda mig själv. Det är nog inte så konstigt att många är osäkra på sig själva och därför kan uppfattas som stela. Det är ju läskigt att våga öppna upp och visa sig sårbar.

Mm, men väldigt befriande. Dessutom tror jag att avstängdhet och försvarsinställning med taggarna utåt har en stor del i varför även svenska kvinnor mår så dåligt och det är ju motsatsen till attraktivt.
Citera
2018-09-05, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av marangzviss
Hellre defekter än skönhetsoperationer!
Försök förklara detta till tjejer
Citera
2018-09-05, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av easterman
Mm, men väldigt befriande. Dessutom tror jag att avstängdhet och försvarsinställning med taggarna utåt har en stor del i varför även svenska kvinnor mår så dåligt och det är ju motsatsen till attraktivt.

Jag håller helt med men det är ändå svårt.
Citera
2018-09-05, 23:06
Medlem
eastermans avatar
Citat:
Jag håller helt med men det är ändå svårt.

Jo, din inställning till killar verkar ju vara lite stukad för att uttrycka det milt så då förstår jag att det kan vara svårt, men många av oss är rätt okej människor om vi får en chans att visa det och det finns faktiskt såna som inte är helt porrskadade och hjärntvättade av stereotyp manlighet, kanske inte så många men de finns.
Citera
2018-09-06, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svarigrad
Läsare, lägg det på minnet.
Varför?
Citera
2018-09-06, 00:32
Medlem
Kgjjs avatar
Citat:
Jag ställde en sådan ledande fråga förut. Jag kan svara åt henne, nej, det skulle inte vara speciellt jobbigt. Att vara utan män för kvinnor är inte svårare än det är för en rökare att vara utan cigg. Lite jobbigt i början, men snart är det glömt.
Hur är det för en man då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in