2018-09-05, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BeHPNemesis12345
Personlighet går absolut att fixa.
När det gäller utseende så tänk på folk som har infödda defekter. Konstiga ögon, mun, käkben osv. Vissa har inte råd att genomföra operationer för att förbättra sitt look. Såna är tyvärr ganska körda på tjejmarknaden.
Personlighet är viktigast i det senare delen av loppet, men det är inte personligheten tjejer ser, det är ditt utseende dom ser.

Däremot såna som har möjlighet att förbättra sig men gör inte det får skylla på sig själva.

Hellre defekter än skönhetsoperationer!
Citera
2018-09-05, 19:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AlexandraIda
"Män som har det svårt", ja men kvinnor som har det svårt då? Vem bryr sig om dem? Jag ställde en allvarlig, seriös fråga men alla verkar här verkar ha problem att hantera sitt humör och då blir det ju svårt.

'Hahahaha man kan bara skratta, den kvinnliga logiken
Citera
2018-09-05, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svarigrad
'Hahahaha man kan bara skratta, den kvinnliga logiken

Och jag skrattar åt alla här i tråden som hetsar upp sig och blir förbannade utan anledning.
Citera
2018-09-05, 19:54
Bannlyst
Citat:
Och jag skrattar åt alla här i tråden som hetsar upp sig och blir förbannade utan anledning.

Här har vi det igen! Jag hoppas läsare av tråden lägger märke vid denna såkallade "kvinnliga empati".

Kom ihåg, killar, dagens kvinnor skiter fullständigt i er och er situation, sanningen är den att dom skrattar åt den och njuter.'
Citera
2018-09-05, 19:58
Medlem
Citat:
Här har vi det igen! Jag hoppas läsare av tråden lägger märke vid denna såkallade "kvinnliga empati".

Kom ihåg, killar, dagens kvinnor skiter fullständigt i er och er situation, sanningen är den att dom skrattar åt den och njuter.'

En del kvinnor har ju bröder tex som har det svårt, men antar att de inte bryr sig om män även fast det må vara någon bror/annan nära släkting.
Citera
2018-09-05, 19:59
Medlem
Citat:

Det är nog lika bra att ni lägger ner eftersom kvinnor är så hemska. Varför ska jag tycka synd om sexuellt frustrerade män? På vilket sätt ska jag bry mig om deras situation? Det är ju bra att ni kan få ur er allt hat om hur utsatta ni är och hur empatilösa kvinnor är.
Citera
2018-09-05, 20:00
Bannlyst
Citat:
Det är nog lika bra att ni lägger ner eftersom kvinnor är så hemska. Varför ska jag tycka synd om sexuellt frustrerade män? På vilket sätt ska jag bry mig om deras situation? Det är ju bra att ni kan få ur er allt hat om hur utsatta ni är och hur empatilösa kvinnor är.

Läsare, lägg det på minnet.
Citera
2018-09-05, 20:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 4870X2
En del kvinnor har ju bröder tex som har det svårt, men antar att de inte bryr sig om män även fast det må vara någon bror/annan nära släkting.

De bryr sig bara när det handlar om deras söner. Problemet är att kvinnor inte kan se långsiktigt på samma sätt som män så dessa kvinnor inser inte att problemet kommer vara MYCKET VÄRRE när deras söner kommer upp i sena tonåren/20 års åldern.

Kvinnan har i regel inget tänk för rättvisa, detta tänk är modulerat av testosteron vilket är det manliga könshormonet.

Man har gjort studier på detta, ger man en människa testosteron så börjar organismen att tänka mycket mer i form av rättvisa, tar man bort testosteron och ger östrogen så blir organismen mycket mer självisk.

Detta är en av många anledningar till varför man inte tillätt kvinnor i politiken förut, de bryr sig inte om samhället som helhet på samma sätt som män gör.
Citera
2018-09-05, 20:02
Medlem
Citat:
Läsare, lägg det på minnet.

En uppmaning till alla sexuellt frustrerade män: Vi kvinnor struntar i hur ni har det, vi tänker bara på oss själva och skrattar år att ni framställer er själva som offer. Glöm aldrig var ni läste detta.
Citera
2018-09-05, 20:05
Medlem
Citat:
Jag är för i helvete homosexuell, gay, förstår du? Detta innebär att jag tar extremt bra hand om mitt utseende och gymet är jag på konstant.

Min far var ung under en tid utan feminism, social media, kvinnlig hypergami, tinder, instagram, facebook. Han var ung under en tid då det räckte med att ha ett hederligt jobb och vara vettig för att locka åt sig en riktigt snygg kvinna (min mamma).

'Så otroligt bisarrt, ni skyller fortfarande på män, ni är helt jävla hjärntvättade och satt i den mentala labyrinten som ni verkligen inte kan ta er ur.

Nej, vi skyller inte på männen, vi skyller inte på någon alls till skillnad mot dig som skyller på allt och alla.
Citera
2018-09-05, 20:05
Bannlyst
Citat:
En uppmaning till alla sexuellt frustrerade män: Vi kvinnor struntar i hur ni har det, vi tänker bara på oss själva och skrattar år att ni framställer er själva som offer. Glöm aldrig var ni läste detta.

DU har mycket hat inom dig, var kommer det ifrån? Vem sårade dig så här AlexandraIda?

Tänker på dig
Citera
2018-09-05, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hansomcuckar
DU har mycket hat inom dig, var kommer det ifrån? Vem sårade dig så här AlexandraIda?

Tänker på dig

Tack för omtanken men jag behöver inte ditt stöd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in