2019-04-02, 09:18
Medlem
Yeminas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dirtydave82
Har inte läst genom hela tråden men jag tror mig ha svaret på problemet.

Vi har ett mans överskott på cirka 100 000 män i dagens Sverige 2019. Och det gynnar såklart kvinnorna, där har dom ett enormt övertag, speciellt på singel marknaden. Och i kombination av en extremt snedvriden feminism. Nu är dessa 100 000 ensamkommande män som inte ligger så högt i kurs hos kräsna svenska kvinnor, men ändå. Siffror väger alltid tungt!

I jämförelse med Ryssland som har ett överskott av kvinnor är ser läget annorlunda ut. Ryska män dricker vodka som mineralvatten och gymmkort finns inte på kartan. Jag har några kvinnliga bekanta i Ryssland som berättar om detta. Speciellt i de mindre och mellanstora städerna kan klubbar och barer består 60-70 % av kvinnor som suktar efter kuk eller förhållande. I Moskva är det mer 50-50.

I Sverige har det alltid funnits en aning ner kvinnor än män. Det är bara på senare år läget har förändrats. Jag tror många svenska män behöver lära sig hur man bemöter kvinnor. Visst, vi har en jävla uppförsbacke i detta land, tyvärr. Men det gäller ta för sig när det bjuds. Var inte rädd att knulla på en 49 åring ibland för självförtroendets skull.
Jag har sagt det förut och jag säger det igen. Ingen normal kvinna vill ta i invällande analfabeter med tång. Det är ständiga överdrifter.
Citera
2019-04-02, 09:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Yemina
Jag har sagt det förut och jag säger det igen. Ingen normal kvinna vill ta i invällande analfabeter med tång. Det är ständiga överdrifter.

Tror mig, det händer....
Dock har jag legat med en svensk kvinna som endast endast varit tillsammans med en Syrian. Hon gick på högskola och tränade regelbundet, i stort sätt normal. Jag fick hålla ett föredrag varför min kuk inte är omskuren. Ja tyvärr, så ser det ut 2019.
Citera
2019-04-02, 16:03
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Och om det inte finns några normala unga tjejer? Dock röstar ni gärna för att få in dom och "snygga" till våldtäktsstatistiken.
Citera
2019-04-02, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NiveaBodylotion
Och om det inte finns några normala unga tjejer? Dock röstar ni gärna för att få in dom och "snygga" till våldtäktsstatistiken.

Det finns massor av normala unga tjejer, fast nu vet ju inte jag var du bor, du kanske bor i ett område där man ägnar sig åt droger och brott i huvudsak och då är chansen mindre att träffa på snygga, normala unga tjejer.
Citera
2019-04-02, 17:09
Medlem
Yeminas avatar
Citat:
Afghaner är för i helvete inte snygga.
Citera
2019-04-02, 18:21
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Afghaner är för i helvete inte snygga.
Tycker du ja. Det är inte överdrifter. Dessutom blir många tjejer antastade även om dom inte vill ligga med dom. Sedan har vi mer än afghaner som importeras för skadegörelse av tjejer. Mongo. Kvinnohatare.
Citera
2019-04-02, 18:45
Medlem
Yeminas avatar
Citat:
Tycker du ja. Det är inte överdrifter. Dessutom blir många tjejer antastade även om dom inte vill ligga med dom. Sedan har vi mer än afghaner som importeras för skadegörelse av tjejer. Mongo. Kvinnohatare.
Har aldrig sett en snygg afghan och ännu mindre någon med en svensk tjej. Det här är en konstruerad Flashbacksanning som inte stämmer överens med verkligheten.

Var fan har du fått det ifrån att tjejer vill bli tafsade på av afghaner? Du är en jävla foliehatt så håll din käft.
Senast redigerad av Yemina 2019-04-02 kl. 18:47.
Citera
2019-04-02, 19:00
Medlem
ArgBlattePostars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pappersmall
Jag tror på fullaste allvar att detta påstående är sant, detta baserat på vad jag märker på universitet eller i min umgängeskrets. En STOR del av killar får inget sex, men så här brukade det inte vara. För bara 10 år sedan så var det annat, men nu för tiden så känner jag till så extremt många helt normala vanliga killar som ser helt vanlig ut, som inte får ett dugg.
Du har rätt.

General Social Survey i USA fastställer: "Millennial Men Not Getting Laid in Record Numbers"
https://pluralist.com/millennial-men-not-having-sex-in-record-numbers-survey-says/

Fundera över bostadskrisen, och hur många som tvingas bo hemma efter gymnasiet. Sådant dödar möjligheten att ens ha krogragg. Fundera sedan över hur Sverige nu har större könsobalans än Kina, tack vare invandring från främst muslimska länder. Bilden klarnar rätt fort då.

Verkligheten är inte mediarubrikerna. Bostadskrisen har pågått i över 10 år såväl som massinvandringen, samtidigt som feminist-media undergrävt vita män mer än något annat. Det framstår då som att de enda som får knulla i Sverige förr eller senare blir en nyhetsartikel på Avpixlat.
Citera
2019-04-02, 19:08
Medlem
ArgBlattePostars avatar
Citat:
Har aldrig sett en snygg afghan och ännu mindre någon med en svensk tjej. Det här är en konstruerad Flashbacksanning som inte stämmer överens med verkligheten.
Det finns för många exempel.
https://www.youtube.com/watch?v=kBiAUdnLfpE
https://www.youtube.com/watch?v=kOCX-_pIO4M
Citera
2019-04-02, 19:17
Medlem
BitvisaEskapaders avatar
Flyktingpågarna får ligga. Bara imbeciller med grav autism som inte ser det när de är på stan.

Kvinnor vill ha dwt exotiska än mer än vad män vill ha wxptiska kvinnor. Sluta autismtramsa
Citera
2019-04-02, 19:22
Medlem
Yeminas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dirtydave82
Tror mig, det händer....
Dock har jag legat med en svensk kvinna som endast endast varit tillsammans med en Syrian. Hon gick på högskola och tränade regelbundet, i stort sätt normal. Jag fick hålla ett föredrag varför min kuk inte är omskuren. Ja tyvärr, så ser det ut 2019.
Att det händer ett fåtal gånger är inte ett bevis för nånting alls.
Citera
2019-04-02, 19:24
Medlem
Yeminas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArgBlattePostar
Det finns för många exempel.
https://www.youtube.com/watch?v=kBiAUdnLfpE
https://www.youtube.com/watch?v=kOCX-_pIO4M
Är feta batikhäxor normala kvinnor som normala män vill ha en relation med?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in