Citat:
Ursprungligen postat av
pappersmall
Jag tror på fullaste allvar att detta påstående är sant, detta baserat på vad jag märker på universitet eller i min umgängeskrets. En STOR del av killar får inget sex, men så här brukade det inte vara. För bara 10 år sedan så var det annat, men nu för tiden så känner jag till så extremt många helt normala vanliga killar som ser helt vanlig ut, som inte får ett dugg.
Du har rätt.
General Social Survey i USA fastställer: "Millennial Men Not Getting Laid in Record Numbers"
https://pluralist.com/millennial-men-not-having-sex-in-record-numbers-survey-says/
Fundera över bostadskrisen, och hur många som tvingas bo hemma efter gymnasiet. Sådant dödar möjligheten att ens ha krogragg. Fundera sedan över hur Sverige nu har större könsobalans än Kina, tack vare invandring från främst muslimska länder. Bilden klarnar rätt fort då.
Verkligheten är inte mediarubrikerna. Bostadskrisen har pågått i över 10 år såväl som massinvandringen, samtidigt som feminist-media undergrävt vita män mer än något annat. Det framstår då som att de enda som får knulla i Sverige förr eller senare blir en nyhetsartikel på Avpixlat.