Citat:
Ursprungligen postat av
EnGodTanke
Tror att det var en annan användare än MV som skrev först om kontakt, vilket jag bestyrkte sedan (en uppgift jag visste men inte ville släppa, främst för att inte outa mig).
Att uppgifterna från MV egentligen bara är logik eller uppgifter som släpps av andra.
Exempel:
Att mobilen hittats. Jag ifrågasatte uppgiften eftersom polisen avbröt sökningarna direkt. Logiskt att det är mobilen som hittats.
Blodspår inne och utanför LW. En sanning i tråden och från journalister som MV bekräftade. När jag ifrågasatte avspärrningarna och att polisen borde då spärrat av större område runt huset och gatan så backade han på den.
GM:s ”flyktväg”. MV skriver om den dagen efter LGWP tagit upp allmänt om motsolsteorin.
Det ända jag inte kan härleda eller se logik kring är MV:s uppgifter om att GM väntade utanför. Om det inte är så att MV gissar eller försöker förklara varför avspärrningarna utökades.
Hörvittnena var väl MV:s egna uppgift? Där var nått helt nytt.
Bra du ger tråden nytt liv, du är välkommen.
Det har väl, även om det i tråden tagits som sanning, om jag inte minns fel ens bekräftats att den nu hos NFC befintliga mobilen alls är LWs ?
Några uppgifer från MV gällande den gäckande mobilen..
2018-07-08, 14:29
Moralensväktare|64585007]Enligt min källa är mobilen hittad och är ett av föremålen som nu
"genomgår en teknisk undersökning" Och det stämmer som någon nämnde här i tråden. Att efter man hittade mobilen så avslutades
2018-07-08, 14:52
Moralensväktare|64585172]Det kan vara en förklaring "
att det skulle kunna vara en annan mobiltelefon" som hittats. Men jag har inte hört någonting om att det skulle varit en annan mobil än LW så då utgår jag från att det är hennes mobil som nu undersöks. Får jag någon annan information så kommer jag delge tråden den.
2018-07-28, 05:09 Moralensväktare|64761373]"
Om det är LW mobil eller inte kan jag inte svara på till hundra procent". Då det framkommit uppgifter som påstår att det inte är LW mobil som hittats. Men har fått uppgifter på att en mobil är skickad på analys.
2018-07-28, 05:11 Moralensväktare|64761376]Det är fullt möjligt att man vet om att det är LW mobil eller inte i utredningsgruppen. Men jag kan inte bekräfta att så är fallet då jag "
inte har 100% uppgifter på det".