2018-08-26, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DilsNacke
Hej Ymmij1958. Välkommen till tråden.

Eftersom du verkar känna Terese väl, så skulle jag vilja ställa en fråga till dig; Hur kommer det sig att hon har gått tillbaka till Joel? Han har ju tidigare våldtagit henne så brutalt att hennes underliv har förstörts, och hon tvingas springa och kissa var tredje minut, dygnet runt.
Joel terese ville testa igen om de funka bättre men t va osäker om j skulle va dum igen

Känner j ot ganska bra Känner 3 st jimmy polis kan ju kolla mobil dator på joel som de aldrig gjorde på föra målet malin hotade terese via en susanne malin förlovad med fannyjohansson jag vet inte loffsen70 varför Joel hota folk som du fråga du kan ju fråga joel själv de kan va vem som helst också lappen malin hängde upp vet ju inte jag varför hon hängde upp men min tanke är ju att hon vill jävlas eller säga sanningen om vad j gjort henne
2018-08-26, 20:38
Medlem
GalenSkånings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ymmij1958
Joel terese ville testa igen om de funka bättre men t va osäker om j skulle va dum igen

Känner j ot ganska bra Känner 3 st jimmy polis kan ju kolla mobil dator på joel som de aldrig gjorde på föra målet malin hotade terese via en susanne malin förlovad med fannyjohansson jag vet inte loffsen70 varför Joel hota folk som du fråga du kan ju fråga joel själv de kan va vem som helst också lappen malin hängde upp vet ju inte jag varför hon hängde upp men min tanke är ju att hon vill jävlas eller säga sanningen om vad j gjort henne

Alltså går man tillbaka till någon som har våldtagit en och varit peddo mot sina barn? Luktar unket detta!
2018-08-26, 20:40
Medlem
[quote=Ymmij1958|65060909]Joel terese ville testa igen om de funka bättre men t va osäker om j skulle va dum igen

Vara dum igen? Terese anklagade joel för brutala våldtäkter.

Ingen går tillbaks till en våldtäktsman. Inse att terese är en vidrig lögnare
2018-08-26, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GalenSkåning
Alltså går man tillbaka till någon som har våldtagit en och varit peddo mot sina barn? Luktar unket detta!
Förstår och jag sa också till t varför gå till baka till joel som misshandla våldtov dig barnen terese kan blivit tvingad av joel asplund för joel är den som ljuger väldigt mycket men bra försvara sig så folk ska tro hans lögner
2018-08-26, 20:48
Medlem
[quote=Naturligt-urval|65060965]
Citat:

Vara dum igen? Terese anklagade joel för brutala våldtäkter.

Ingen går tillbaks till en våldtäktsman. Inse att terese är en vidrig lögnare

Tessan hon är den sannste äligaste kvinnan i världen
2018-08-26, 20:49
Medlem
GalenSkånings avatar
Citat:
Förstår och jag sa också till t varför gå till baka till joel som misshandla våldtov dig barnen terese kan blivit tvingad av joel asplund för joel är den som ljuger väldigt mycket men bra försvara sig så folk ska tro hans lögner

Alltså är du på riktigt? Ingen är så urbota korkad att man går tillbaka till någon som gjort något sådant mot ens barn! En sådan människa vill man se död, inte ha ett förhållande med! Det är helt orimligt! Det måste du ju förstå! Om det nu inte är så att det här med våldtäkt hit och dit är en lögn vilket ALLA här tror att det är!
2018-08-26, 20:54
Medlem
[quote=Ymmij1958|65061064]
Citat:
Ursprungligen postat av Naturligt-urval

Sanningen är ju terese barnen blev utsatta ha ju själv sett joel misshandla barnet o anmälde då joel de va när t j bodde holmsund
Joel sparka på tessan då hon var gravid joel jagade terese fälde henne så hon for i asfallten för t kolla upp på barnmorskan de gick bra den gången jag och tre grannar anmälde detta. Men joel lyckas få polis tro på hans lögner
2018-08-26, 20:55
Medlem
Citat:
[

Konstigt att så många verkar vilja henne illa? Det är nog bara du och oarlighet123 som vill henne väl. Tur hon har er

Edit: såg fel
Senast redigerad av Flubro 2018-08-26 kl. 21:02.
2018-08-26, 21:00
Medlem
GalenSkånings avatar
[quote=Ymmij1958|65061141]
Citat:

Sanningen är ju terese barnen blev utsatta ha ju själv sett joel misshandla barnet o anmälde då joel de va när t j bodde holmsund
Joel sparka på tessan då hon var gravid joel jagade terese fälde henne så hon for i asfallten för t kolla upp på barnmorskan de gick bra den gången jag och tre grannar anmälde detta. Men joel lyckas få polis tro på hans lögner

Det är väldigt skickligt gjort att prata bort en sådan sak när det finns 4 (!) vittnen till händelsen!
2018-08-26, 21:02
Medlem
[quote=Ymmij1958|65061141]
Citat:

Allt du skriver är ju rent humbug.

Terese är dömd för både stöld och olaga hot. Dessutom är hon en fullständigt likgiltig psykopat som inte ens drar sig för att elda upp skolor och hus
2018-08-26, 21:05
Medlem
Malin eftersom du läser här
Lämna terese susanne terese familj i fred. Susanne är vittne för terese försusanne fick höra av malin att malin ska slå i hjäl terese
Sluta nu trakasera folk malin o flaceback
2018-08-26, 21:11
Medlem
Hydraheads avatar
Citat:
Malin eftersom du läser här
Lämna terese susanne terese familj i fred. Susanne är vittne för terese försusanne fick höra av malin att malin ska slå i hjäl terese
Sluta nu trakasera folk malin o flaceback
Flaceback??
Försök att sansa dig lite innan du skriver inlägg.
Det tar tid att försöka tyda vad som egentligen står skrivet.
Senast redigerad av Hydrahead 2018-08-26 kl. 21:14.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in