2018-08-26, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ymmij1958
Kim rohlen hon ska man akta sig för

Nu hoppas man att rätt människa åker dit så inte bli nån oskyldig stackare som terese vart ju oskyldigt dömd
Joel han få ju också skit lika mycket som tessan

Varför har Terese kontakt med Kimpan, om hon nu är så farlig? Jag tror inte Kimpan skulle ORKA jävlas med Tessan flera månader efter att Tessan blev dömd, om Terese låter Kimpan vara i fred?
2018-08-26, 18:57
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blubb07
Byt ut. ** till oo

Det var det första vi gjorde.
Vi har prövat länken på alla möjliga och omöjliga vis, och den fungerar helt enkelt inte.
2018-08-26, 18:59
Medlem
Dagis nivå verka de vara på denna sida ni är väl vuxna och då ska man inte mobba folk borde ni. Ju veta om man mobbas inte eller snacka skit Anklaga oskyldig personer
Om nån ska använd hjärnan så äre ju alla här som skriver lögner om t j lägg av
Hoppas polis utreder Joel denna gång
Föra gången hörde jag på rättegången att polisen inte alls hade utrett joel men ändå ha dom mage att säga dom vet att de inte är Joel hur kan dom säga de inte är han då dom inte utrett Joel konstigt blev polis mutad
2018-08-26, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Varför har Terese kontakt med Kimpan, om hon nu är så farlig? Jag tror inte Kimpan skulle ORKA jävlas med Tessan flera månader efter att Tessan blev dömd, om Terese låter Kimpan vara i fred?
Terese har ingen kontakt med malin
Terese avsluta kontakten för månader sedan
2018-08-26, 19:04
Medlem
Citat:
Dagis nivå verka de vara på denna sida ni är väl vuxna och då ska man inte mobba folk borde ni. Ju veta om man mobbas inte eller snacka skit Anklaga oskyldig personer
Föra gången hörde jag på rättegången att polisen inte alls hade utrett joel men ändå ha dom mage att säga dom vet att de inte är Joel hur kan dom säga de inte är han då dom inte utrett Joel konstigt blev polis mutad

Tragiska livsöden helt klart. Stackars terese som har ett så tråkigt liv att hon måste göra fejkprofiler och hota folk för att få lite action.

Har tessan eldat upp nått mer sen sist?
2018-08-26, 19:04
Medlem
MamaRoachs avatar
@Ymmij1958 I och med att du tar Tessan i försvar, kan du väl passa på att berätta vad du har för relation till henne... Hur känner du henne? Hur vet du att hon är oskyldig?
2018-08-26, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Malin håller på jävlas med terese och suzanne
Malin lämnar inte t s i fred t ha blivid hotad av malin malin ska slå ihjäl terese
2018-08-26, 19:09
Medlem
Hej Ymmij1958. Välkommen till tråden.

Eftersom du verkar känna Terese väl, så skulle jag vilja ställa en fråga till dig; Hur kommer det sig att hon har gått tillbaka till Joel? Han har ju tidigare våldtagit henne så brutalt att hennes underliv har förstörts, och hon tvingas springa och kissa var tredje minut, dygnet runt.
2018-08-26, 19:19
Medlem
Känns som denna soppa bara blir värre.

tre frågor till dig Ymmij1958
1. Varför skulle Malin hålla på nu när hon har ny kille och allt?
2. Varför skulle Joel hålla på och hota när han har jobb och verkar vettig?
3. Hur känner du Terese och vad har du för relation till Terese?
2018-08-26, 19:26
Medlem
Hydraheads avatar
Citat:
Vet inte vem jimmy är som du prata om finns ju många i de namnet varför ska jag sluta när jag ställde en fråga
Du skriver ju att du känner T.
Då måste du väl veta vem Jimmy är?!
Så otroligt pinsamt detta är.
2018-08-26, 19:32
Medlem
Citat:

Så du var på senaste rättegången? Då måste du vara nära vän med Therese. Vad tycker du polisen skall utreda Joel för?
2018-08-26, 19:33
Medlem
Malin, Jag har god lust att skriva till dig på facebook men jag vill inte outa mig själv.

Jag är dock nyfiken på vad du har att säga om denna påstådda lapp du ska ha satt upp någonstans om att Joel har våldtagit dig, om jag minns vad "Ymmij" skrev korrekt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in