2019-01-14, 20:18
Medlem
undercoverninjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DilsNacke
Åklagaren lämnar in en tilläggsstämning, och så avhandlas den också vid förhandlingen.

Tackar! Nu fick jag lära mig något nytt
Då misstänker jag att det kommer att komma in ett flertal tilläggsstämningar inom den snaraste framtiden.
Senast redigerad av undercoverninja 2019-01-14 kl. 20:19. Anledning: Stavfel
2019-01-14, 20:55
Medlem
hum.by.666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undercoverninja
Varsågod!
Nej, jag är faktiskt inte förvånad efter att ha läst Jimmys sms till Tessan. Han verkar vara helt galet besatt av henne, och även fast jag inte tror att han är den som är drivande till sms:en så har jag en känsla av att han ändå har gått med på att hon har fått använda hans telefon, och att han har varit medveten om vad som har skickats från den.
Jag trodde inte det i början, men jag har ändrat uppfattning nu.

Eller hur? Men nikitanikita visste uppenbarligen att Tessan har varit i Jörn i helgen, vilket hon enligt nikitanikita inte har varit på flera år

Frågan är om Joel ens är medveten om att hon har varit hos Jimmy, eller om hon har dragit någon lögn och nu träffar båda två?
Alltså vad ser man hos henne?! Kanske elakt, men jag kan verkligen inte förstå.
Med tanke på vad nikitanikita påstod var Jimmy både kapabel till vad som helst och farlig, ingen är rätt funtad tjej som går till en sådan karl. Men kan han verkligen undgått att T skickade hot från hans mobil? Han bar den ju alltid på sig, enligt bådas förhör. Det är mysko som tusan.

Nikitanikita snubblade lite på orden några gånger igår. Visst har T. varit i Jörn på senare tid, det finns upptaget i FUP:en när det var. Hon var säkert med i händelsen på Coop nikitanikita skrev om, när Jimmy skämde ut sig med att vräka ur sig oförskämdheter mot folk.

Nej, Joel visste nog inget. Hon umgås ofta med S.L. Hennes besök hos S. var säkert ursäkten till T:s lilla hemliga utflykt.

Nej, det finns läckrare tjejer än T. att stöta på, om/när man känner för det.
2019-01-14, 21:14
Medlem
LillaTEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mogna-Meloner
Vet inte om ni sett det, men Nikitanikita är avstängd 1 vecka för ohörsamhet. Ännu en av T:s olydiga vänner som inte klarar av att följa reglerna på FB.

Vi får se om det kliver in fler av hennes vänner i tråden under tiden.

Ja jag såg det. Trist! Hon verkar ju ha väldigt rebelliska vänner som har svårt att följa regler. Förhoppningsvis har hon en till som snart dyker upp och uppdaterar oss lika flitigt som de tidigare 😉.
2019-01-14, 21:26
Medlem
hum.by.666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LillaTE
Ja jag såg det. Trist! Hon verkar ju ha väldigt rebelliska vänner som har svårt att följa regler. Förhoppningsvis har hon en till som snart dyker upp och uppdaterar oss lika flitigt som de tidigare 😉.
Jag tycker att det är en, för oss alla andra, välbehövlig "semestervecka" efter den påfrestande helgen. H*n har veckan till att samla sina krafter och återkommer med mer olovligt tugg. Var så säker, h*n kommer att vara på hugget.
2019-01-14, 21:40
Medlem
undercoverninjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hum.by.666
Med tanke på vad nikitanikita påstod var Jimmy både kapabel till vad som helst och farlig, ingen är rätt funtad tjej som går till en sådan karl. Men kan han verkligen undgått att T skickade hot från hans mobil? Han bar den ju alltid på sig, enligt bådas förhör. Det är mysko som tusan.

Nikitanikita snubblade lite på orden några gånger igår. Visst har T. varit i Jörn på senare tid, det finns upptaget i FUP:en när det var. Hon var säkert med i händelsen på Coop nikitanikita skrev om, när Jimmy skämde ut sig med att vräka ur sig oförskämdheter mot folk.

Nej, Joel visste nog inget. Hon umgås ofta med S.L. Hennes besök hos S. var säkert ursäkten till T:s lilla hemliga utflykt.

Nej, det finns läckrare tjejer än T. att stöta på, om/när man känner för det.

Precis. Han ljuger om att han alltid hade mobilen med sig, att han aldrig lämnade ifrån sig den.
Det är ju helt uppenbart att det är T som har skrivit hoten, den enda frågan är om han var medveten om det eller inte.
Att han tror på T så pass att han väljer att ljuga till hennes fördel, oavsett om han visste vad hon gjorde med hans mobil eller inte.

Absolut, det tror jag med.

Och Jimmy var säkert med om den påstådda misshandeln av Kimpas tjej, om den händelsen nu är sann.

S?
Nikitanikita skrev väl att T var hos Camilla?
2019-01-14, 21:49
Medlem
Pandalina4s avatar
Jimmy säger i Fup att han inte har någon kod för att öppna sin mobil.
2019-01-14, 21:51
Medlem
undercoverninjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LillaTE

Jadå, jag är helt säker på att det snart dyker upp en till sanvän som känner Therese och kommer till hennes försvar

Och Devil31s avstängning är över om 3 dagar
2019-01-14, 21:52
Medlem
undercoverninjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pandalina4
Jimmy säger i Fup att han inte har någon kod för att öppna sin mobil.

Ja, men enligt honom så lämnar han den aldrig ifrån sig.
2019-01-14, 22:23
Medlem
Studsbolls avatar
Vad fan? Läste nu aktbilagan. Är Jimmy 28 år äldre än T?!?
2019-01-14, 22:23
Medlem
Hulda på Höjdas avatar
Denna brud är så korkad så klockorna stannar men jag måste erkänna att tråden är vansinnigt underhållande!

ALLA lämnar ifrån sig telefonen någon gång.Den som säger annat ljuger.
Hon håller honom under uppsikt när han duschar,går på toa eller sover.
Vid ett sådant tillfälle så tar hon telefonen och det tar inte många sekunder att skriva ett eller två ord.Hon stavar som en pissråtta och är stressad och då hinner hon inte skriva en hel mening.
Dessutom så ska ju även offret förstå att det är just hot.
Det är min teori iallafall.
2019-01-14, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Vad fan? Läste nu aktbilagan. Är Jimmy 28 år äldre än T?!?
Jajamensan. Han är en riktig sugar daddy.
2019-01-14, 22:33
Medlem
hum.by.666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undercoverninja
Precis. Han ljuger om att han alltid hade mobilen med sig, att han aldrig lämnade ifrån sig den.
Det är ju helt uppenbart att det är T som har skrivit hoten, den enda frågan är om han var medveten om det eller inte.
Att han tror på T så pass att han väljer att ljuga till hennes fördel, oavsett om han visste vad hon gjorde med hans mobil eller inte.

Absolut, det tror jag med.

Och Jimmy var säkert med om den påstådda misshandeln av Kimpas tjej, om den händelsen nu är sann.

S?
Nikitanikita skrev väl att T var hos Camilla?
Försökte hitta inläggen om S. men det är bortstädat, gudskelov för de var både oförskämda och vidriga. Det var när Nikitanikita höll på att gå upp i limningen och stressade på med inlägg om vem som satte på vem.
S. är en av Tessans bästa vänner och umgås flitigt med. Jimmy brukar också hänga hemma hos S. långt in på kvällarna.

"Camilla" vet jag inget om, det var väl en undanflykt när hon var tillsammans med Jimmy.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in