Citat:
Ursprungligen postat av
undercoverninja
Varsågod!
Nej, jag är faktiskt inte förvånad efter att ha läst Jimmys sms till Tessan. Han verkar vara helt galet besatt av henne, och även fast jag inte tror att han är den som är drivande till sms:en så har jag en känsla av att han ändå har gått med på att hon har fått använda hans telefon, och att han har varit medveten om vad som har skickats från den.
Jag trodde inte det i början, men jag har ändrat uppfattning nu.
Eller hur? Men nikitanikita visste uppenbarligen att Tessan har varit i Jörn i helgen, vilket hon enligt nikitanikita inte har varit på flera år
Frågan är om Joel ens är medveten om att hon har varit hos Jimmy, eller om hon har dragit någon lögn och nu träffar båda två?
Alltså vad ser man hos henne?! Kanske elakt, men jag kan verkligen inte förstå.
Med tanke på vad
nikitanikita påstod var Jimmy både kapabel till vad som helst och farlig, ingen är rätt funtad tjej som går till en sådan karl. Men kan han verkligen undgått att T skickade hot från hans mobil? Han bar den ju alltid på sig, enligt bådas förhör. Det är mysko som tusan.
Nikitanikita snubblade lite på orden några gånger igår. Visst har T. varit i Jörn på senare tid, det finns upptaget i FUP:en när det var. Hon var säkert med i händelsen på Coop
nikitanikita skrev om, när Jimmy skämde ut sig med att vräka ur sig oförskämdheter mot folk.
Nej, Joel visste nog inget. Hon umgås ofta med S.L. Hennes besök hos S. var säkert ursäkten till T:s lilla hemliga utflykt.
Nej, det finns läckrare tjejer än T. att stöta på, om/när man känner för det.