Citat:
Ursprungligen postat av
Iris-T
Och allt det här med säkerhetstjänsten vet du bara likt din vanliga VETenskap eller är det bara en vanlig killgissning du tycker låter rimligt i din pyttelilla hjärna?
Det är en slutsats jag har tvingats dra efter lång erfarenhet och studier av ämnet.
Jag säger inte att alla skeptiker (Skeptics) har kopplingar till säkerhetstjänster eller ens vet att sådana kopplingar finns. Det brukar räcka med ett par tre i varje grupp för att styra stimmet.
Citat:
Är du extremt långt ifrån varenda gång du öppnar käften
Fint, då kan du säkert utveckla med specifika belysande exempel.
Citat:
Säkerhetstjänsten styr mycket och det vet jag men det är inte som du tror och det vet jag också pga dina uttalanden. En stackars jävel som du ska bara vara glad att det öht finns en säkerhetstjänst.
Varför då?
Citat:
Definiera gärna det du kallar makten. Jag tror nämligen du blandar ihop det med helt vanliga tänkande människor med fysiska facit till hands tillika utbildningar i universums fysiska lagar.
I fallet 9/11 är var det den sittande Bush-administrationen som hade makten i USA.
Citat:
Det samma gäller dig, ta och skärp dig och sluta ställa samma frågor femhundra gånger. Läs svaren du får och börja utgå från dom istället för att avfärda allting bara för att du vill att 9/11 skall vara ett inside job.
Jag har detaljerat och vid upprepade tillfällen visat att:
1. förklaringen till att WTC-kollapserna (som brottsplats) förstördes samt att allt bevis (rasmassor) forslades bort, höggs upp och spreds för vinden INNAN en forensisk utredning genomfördes, är en undanflykt, en pseudoförklaring. Att Bush ”förklarar krig mot terrorn” (lol) är inget hinder för att en sådan undersökning genomförs. Snarare tvärtom, givet vad som stod på spel.
2. förklaringen till att inte NIST, när väl en utredning genomfördes, inte undersökte bl.a. det lilla antal stålbitar som trots allt fanns kvar för spår av explosioner, höga temperaturer, former av sprängmedel/termit, även det är en pseudoförklaring eftersom den grundar sig på ett postulerande av det som skulle utredas. Inget av de skäl NIST anger för att INTE genomföra sådana tester är grundat i presenterade fakta.
Den enda förklaringen till de här underlåtenheterna är att ansvariga, istället för att göra allt för att ta reda på hur kollapserna faktiskt gick till, gjorde allt för att mörklägga detsamma.
Har du någon annan förklaring till det här?
Var så god.