2018-08-20, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av K8-ta
Nu börjar Kasselstrand bli för PK. Han vill inte utvisa försvenskade invandrare. Ett citat av Kasselstrand efter torgmötet i Luleå

Nu är AfS på samma spår som SD i återvandringsfrågan.

Ett ganska så rimligt uttalande. Om AfS hade börjat att tala om att utvisa folk bara för att de exempelvis har en annan hudfärg så hade det uppfattats som nazism av den breda invandringskritiska massan som utgör AfS väljarunderlag. Däremot finns det massor av andra skäl till att en del av dessa inte skall få uppehålla sig i landet, och det har AfS förstått.

AfS erkänner, såvitt jag tolkat deras uttalanden rätt, svenskar som etnisk grupp (Jeff Ahl: "Sverige ska bli Bullerbyn igen, med blonda blåögda svenska barn...".

Kasselstrand har också sagt i en intervju att han vill att svenskarna skall vara i såpass stor majoritet i Sverige att de inte skall behöva var rädda för sin maktställning i landet. Det låter inte som SD:s öppna svenskhet för mig.
Citera
2018-08-20, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheStriptease
Jag håller med, detta känns skumt. Får väl se ifall det drar igång igen, men stannar det på denna nivån en längre tid kan man börja misstänka fulspel.

Är inte skumt. Blev en svag minskning och sen ett pendlande kring 40k efter att det kom fram att en SD-företrädare delat Kiwi och jag tror ävet det var något om AfS även om det inte uppmärksammats lika mycket. Sen gick Expo-Karlsson och Kvot-Paula snabbt ut om att alla måste acceptera SDs öppna svenskhet och all annan mellanmjölk. Direkt efter detta ser sig alla som har chans att bli invalda på SD-mandat elle
som har någon annan position eller ambitioner inom SD över så att de inte öppet gillar AfS. Min gissning är att AfS ökar som vanligt men att det nu är en kortare period är ungefär lika många skrämda inom SD som slutar gilla AfS öppet.

Under kommande mandatperioden kommer vi troligen se många avhopp till AfS från SD.
Citera
2018-08-20, 23:07
Medlem
erikp121s avatar
Citat:
Nu börjar Kasselstrand bli för PK. Han vill inte utvisa försvenskade invandrare. Ett citat av Kasselstrand efter torgmötet i Luleå

AfS har varit väldigt öppna med på att man inte repatrierar på etnisk grund. Det är alltså ickesvenskar (läs: ickevita) som inte har anpassat sig (läs: super sig inte redlösa på Valborg) som ska ut. Det är en halv miljon som ska ut. Minst.

När återvandringsverket väl är öppnat finns det ingen gräns på hur många som ska återvandra.

Push it to the limit.
Senast redigerad av erikp121 2018-08-20 kl. 23:12.
Citera
2018-08-20, 23:12
Medlem
GlennvonGoteborgs avatar
Den 31 augusti kommer AFS till Gbg. Någon som vet var i Gbg talet skall hållas och vilken tid?
Citera
2018-08-20, 23:12
Bannlyst
Citat:

Problemet (ja enligt mig är det ett problem) är egentligen hela svenska klimatet. Sverige är ett vänstersamhälle, och ganska klent. För lite konflikt tyvärr.
Citera
2018-08-20, 23:13
Medlem
Kalksalpeters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IKN
Hmm, vet du hur detta ser ut specifikt? De kan väl omöjligen ha aktivister i exakt varje vallokal inklusive under förtidsröstningen? Känns ju lite overkill att de skulle klara av detta.
Jag kollade på torgmötet i Eskilstuna på plats och hälsa och snacka med ett flertal. pratade då ca 10 minuter med Viktor Södermark och han nämnde att de Facebook inlägg med störts spridning har nått 3,2miljoner användare, Frågade även då om man skulle passa på att bli medlem. Blev då föreslagen att bli aktivist, vilket jag nu har blivit. I Eskilstuna var det 3 innan torgmötet och 12 igår enligt den lokala ledaren. I Eskilstuna finns det ca 40-50 röstningslokaler. Själv hade jag tänkt att åka runt mellan 4-5 hela valdagen och se till att det finns valsedlar på dessa.

Om du har möjlighet att själv assistera lokalt så kan det ha en stor roll för att ge etablisemanget en käftsmäll
Citera
2018-08-20, 23:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GlennvonGoteborg
Den 31 augusti kommer AFS till Gbg. Någon som vet var i Gbg talet skall hållas och vilken tid?
Gbg? Då lär de betalda demonstranterna komma ut i högar.
Citera
2018-08-20, 23:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av erikp121
AfS har varit väldigt öppna med på att man inte repatrierar på etnisk grund. Det är alltså ickesvenskar (läs: ickevita) som inte har anpassat sig (läs: super sig inte redlösa på Valborg) som ska ut. Det är en halv miljon som ska ut. Minst.

När återvandringsverket väl är öppnat finns det ingen gräns på hur många som ska återvandra.

Push it to the limit.
Vilka tycker du ska återvandra?
Citera
2018-08-20, 23:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Energiknippe
Afs:are är smått besatta av dessa 40.000 likesen. Kan vara köpta, kan vara folk som bara vill följsa men aldrig tänker rösta, kan vara 15-åringar, etc.

Tas upp flera gånger här:
(FB) Varför är AFS såpass överskattade (%) på Flashback?
Det finns ju inte en chans att man spenderar pengar på fake likes när kassan redan sinar...kan vara fans som skapar fakekonton dock. Men ingen som orkar göra 10 000 fake.
Citera
2018-08-20, 23:22
Medlem
erikp121s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GTvsProjectC
Vilka tycker du ska återvandra?
Jag personligen tycker att alla ickevita ska återvandra.

En vit, svarthårig och brunögd serb(/turk/zigenare) får stanna. Där någonstans går gränsen.
Citera
2018-08-20, 23:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av FranzXavierWernz
Tror nog att ni överskattar kraftigt hur "besvikna" Sd-väljarna är på SD.

Folk som sökt sig till AfS är ju uppenbart individer med personliga vendettor. Alltså aktiva som misslyckats i politiker karriären.

Och det är ändå en stor skillnad mellan aktiva och vanliga väljare.
Folk som röstar SD vet inte bättre helt enkelt. Sen tror jag de som sitter på FB och är AFS rösfare är den väldigt extrema sidan av AFS...de är tyvärr de som oftast låter mest och gör en massa oljud och skrämmer bort alla. I verkligheten tror jag inte AFS är extrema alls.
Citera
2018-08-20, 23:25
Medlem
Lilabanans avatar
1. Vi är Sveriges anti-etablissemangsparti!
2. Vi är Sveriges återvandringsparti!
3. VI ÄR SVERIGES NÄSTA RIKSDAGSPARTI!!!

Kasselwave!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in