Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-08-20, 23:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av erikp121
Jag personligen tycker att alla ickevita ska återvandra.

En vit, svarthårig och brunögd serb(/turk/zigenare) får stanna. Där någonstans går gränsen.
Men det känns ändå logiskt om man tänker på hur det ser ut med allt..geografi kulturer osv.
Citera
2018-08-20, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av erikp121
Jag personligen tycker att alla ickevita ska återvandra.

En vit, svarthårig och brunögd serb(/turk/zigenare) får stanna. Där någonstans går gränsen.

1% eller mindre utom-europeiska. Det vore idealet.
Citera
2018-08-20, 23:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Yaskaleh
1% eller mindre utom-europeiska. Det vore idealet.
Om de har runt 100 IQ eller mer, då kanske. Då är de normala och beter sig som vanligt.

Det är ju det som är grejen, idioterna har tagit in folk med sub 90 IQ, kallar dem för läkare och allt möjligt skit. Sant vissa är bra utbildade, men det är få.
Citera
2018-08-20, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GTvsProjectC
Om de har runt 100 IQ eller mer, då kanske. Då är de normala och beter sig som vanligt.

Det är ju det som är grejen, idioterna har tagit in folk med sub 90 IQ, kallar dem för läkare och allt möjligt skit. Sant vissa är bra utbildade, men det är få.

nu pratar jag om permanent bosatta. Arbetskraft som jobbar en tid och sen flyttar hem är något helt annat. Så gör många andra länder i världen.
Citera
2018-08-20, 23:53
Medlem
Nycticoraxs avatar
Har ändrat på min uppfattning om AfS. Tyckte förut att det var dumt att slänga sin röst på partiet ingen visste om. Men nu när det kommit ut att flera SD'are kan tänka sig att stödrösta, samt i och med deras turné så har de bevisat att de är energifulla, vältaliga, roliga, allmänt kunniga med en militärisk bestämdhet.

Även om de inte kommer in i riksdagen kan de ändå få fördelar om de får nog många röster. Gissar att ett resultat kring 2% skulle bli en ganska stor skräll. Även för SD skulle detta innebära en fördel; de skulle tvingas skärpa till sig. Intrycket jag får av Kasselstrand är att SD i grunden är bra men partiet behöver hjälp att hitta formen igen.

Intressant om det blir nyval 2019 med AfS på dessa nivåer (hyptetiskt sett). Närmsta 6 månader kommer bli riktigt spännande oavsett.
Citera
2018-08-20, 23:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Yaskaleh
nu pratar jag om permanent bosatta. Arbetskraft som jobbar en tid och sen flyttar hem är något helt annat. Så gör många andra länder i världen.
Jag vet inte med permanenta...låter riskabelt. Men det är klart, man ska skilja på tolerera och inte tåla. Det finns trevliga mörkhyade folk absolut, som beter sig vanligt.
Senast redigerad av GTvsProjectC 2018-08-21 kl. 00:00.
Citera
2018-08-20, 23:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nycticorax
Har ändrat på min uppfattning om AfS. Tyckte förut att det var dumt att slänga sin röst på partiet ingen visste om. Men nu när det kommit ut att flera SD'are kan tänka sig att stödrösta, samt i och med deras turné så har de bevisat att de är energifulla, vältaliga, roliga, allmänt kunniga med en militärisk bestämdhet.

Även om de inte kommer in i riksdagen kan de ändå få fördelar om de får nog många röster. Gissar att ett resultat kring 2% skulle bli en ganska stor skräll. Även för SD skulle detta innebära en fördel; de skulle tvingas skärpa till sig. Intrycket jag får av Kasselstrand är att SD i grunden är bra men partiet behöver hjälp att hitta formen igen.

Intressant om det blir nyval 2019 med AfS på dessa nivåer (hyptetiskt sett). Närmsta 6 månader kommer bli riktigt spännande oavsett.
Så länge du lägger en röst emot hjärntvättmedia och 7 klövern...det är väl sunt?
Citera
2018-08-21, 00:00
Medlem
tramsebyxans avatar
Enligt AfS politik är det kriminella invandrare, illegala, bidragsparasiterande samt de som har ljugit för att få uppehållstillstånd som ska återvandra. Där har ni 500 000. Minst.
Citera
2018-08-21, 00:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tramsebyxan
Enligt AfS politik är det kriminella invandrare, illegala, bidragsparasiterande samt de som har ljugit för att få uppehållstillstånd som ska återvandra. Där har ni 500 000. Minst.
Dåså! Klappat och klart! Nu är det bara rösterna som fattas.

Tänk er Jeff Ahl eller Kasselstrand i en partiledardebatt i TV. Det hade legat döda politiker överallt. Nu måste ni fan ge dem såpass många röster att det blir möjligt. Visionen.
Citera
2018-08-21, 00:12
Medlem
Nycticoraxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GTvsProjectC
Så länge du lägger en röst emot hjärntvättmedia och 7 klövern...det är väl sunt?

Ja, men där finns ju ett val om man ska rösta på sig själv eller om man ge den till ett parti som har större muskler att förändra åt det håll man tycker. Taktik. (Förenklat sett).
Citera
2018-08-21, 00:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nycticorax
Ja, men där finns ju ett val om man ska rösta på sig själv eller om man ge den till ett parti som har större muskler att förändra åt det håll man tycker. Taktik. (Förenklat sett).
Bara du som vet i slutändan. Se till att läsa igenom partiernas policys. Folk läser sällan vad partierna står för utan går bara på retoriken.
Citera
2018-08-21, 00:27
Medlem
SmokeyNegronis avatar
Tweet från Andreas Feymark (AfS):

Fick ytterligare ett personärende skickat till mig. Denna gång så framgår det tydligt att AfS återvandringspolitik strider mot SD:s etiska riktlinjer. Ett tydligt bevis på att SD saknar all form av trovärdighet i återvandringsfrågan.
https://twitter.com/feymark/status/1030710441616584704

Det mesta av AfS' politik är alltså strikt förbjudet inom SD, inklusive att säga truismer som "svenskar är svenskar". Bra konsumentupplysning inför valet. Bara en röst på AfS ger AfS' politik.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in