Citat:
Ursprungligen postat av
wwr
Deras hatspridar-aktiviteter tycker jag de kan lämna till yrkes-männen och -kvinnorna vid MSM som har lång erfarenhet på området

De invandrare vi har måste vi försöka integrera. SD har kämpat länge och kanske kan få inflytande i höst. Ge SD chansen att bekänna färg. (Fyra riksdagsledamöter står alltså bakom aktiviteter som att klä ut sig i burka eller vinka av utvisade!)
En politiker som gör en groda kan få lida för den mycket länge. Jag tror inte AfS kan utlösa ett pardigmskifte.
Jag kan inte komma till annan uppfattning än att AfS är ett försök att skada SD genom att sno några röster från dess högerflank. (Kanske t.o.m. iscensatt av globalistiska intressen. Jag frågar mig alltså om Kasselstrand kanske t.ex. går till Rotschild Bank efter valet, som tack för hjälpen

) Partiet kan bara redovisa mycket få aktiviteter IRL. Jag börjar tro det kan handla om ett försök att piska upp en Internetstorm som bara är en bubbla. Därför försöker jag också vara lite försiktig med att skriva i trådarna, men den här gången kliade det för mycket i fingararna

Du snackar så mycket skit. Lämna ditt ovädrade sovrum och klibbiga tangentbord och gå med i SD Sthlm stad så ska du få se någonting du aldrig sätt annat än på B-filmer på kanal 6.
SD sthlm stad styrs av de två paren Vinge och Wallmark. I vinter ska fockade Linus Bylund ta över rodret som ordförande och ungdomsharemet Ungsvenskarna. För ledningen väntar bara på att han ska göra sexuella övergrepp och då är det bättre han gör det som fd riksdagsledamot.
De 6 kretsarna har var sin dag de har månadsmöten. De får inte ha möten samma dag i samma lokal (kansliet på slusken) de får uttryckligen inte ta kontakt med varandra eller samarbeta i valrörelsen eller på något annat sätt (uteslutning). De får heller inte läsa trådar på fb om SD (hot om uteslutning).
Sd styrs numera av Paula Bieler, Mikael Karlsson, Henrik Vinge och Joakim Wallerstein i en liberal riktning. Partisekreteraren Jomshof är bara en bifigur. Jimmie Åkesson ör bara en galjonsfigur utan makt och inflytande. Han kommer efter valet sluta som partiledare och få den bästa ministerposten. Han avgår formellt på Landsdagarna.
Vad exakt förväntar du dig av det där korrupta gänget? SD-politik som förr? 😂😂😂😂😂😂😂😂😂