Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2018-08-15, 17:01
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deadset
Språkbruket har jag lagt av med och offentligt tagit avstånd från. Jag har erkänt att det ser illa ut. Den typen av språkbruk har jag använt mig av mot kriminella utlänningar som gett sig på svenskar, inte hela folkgrupper. Jag hatar inte alla muslimer. Jag hatar inte hela folkgrupper. Jag kommer dock inte uttrycka mig så igen, eftersom det är dehumaniserande. Jag tar öppet avstånd från den typen av affekt-inlägg jag skrivit här på forumet.

Missbruket har det gått många, många år sedan jag lämnade bakom mig. Det är inte heller något jag är stolt över, men det är historia.

Jag har inte för avsikt att jobba inom partiet.

Samtliga dina inlägg har skrivits under det här året så jag antar att din omvändelse har gått väldigt fort. Nästan för fort faktiskt. Bra att du har slutat knarka för övrigt, vi får hoppas att ditt krypton-missbruk inte har satt sig på din hjärna.
Citera
2018-08-15, 17:05
Medlem
RealMcGoys avatar
Hagwallpostning i nästa vita pillret månne?
Citera
2018-08-15, 17:06
Medlem
deadsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Samtliga dina inlägg har skrivits under det här året så jag antar att din omvändelse har gått väldigt fort. Nästan för fort faktiskt. Bra att du har slutat knarka för övrigt, vi får hoppas att ditt krypton-missbruk inte har satt sig på din hjärna.

Ja, vändningen har kommit snabbt för mig. Jag har fått en djupare förståelse för hur allt hänger ihop, och varför alla dessa olika grupperingar finns. Alla bitar har fallit på plats. Folk har försökt dra in mig i er sekt, men det har inte fungerat på mig.

Det finns ingen anledning för mig att sitta och vara arg i invandring- och integration-forumet längre, då jag ändå inte gör någon nytta där. Tvärtom, om något. Våldsbrottsligheten fortsätter eskalera, men jag orkar inte läsa och skriva om den längre. Nu vill jag göra något åt problemet istället.
Citera
2018-08-15, 17:07
Medlem
ReiseReises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmokeyNegroni
Koka soppa på en spik. Bygga halmgubbe av en liten näsa. Det blev viss en hel halmgubbearmé.

När man bygger halmgubbearmé av en liten näsa, så är det i högsta grad PK.

SvP-falangen hör till AfS, liksom diverse thaigubbar, judar och bögar. NMR vill dock hålla sig på sin egen sekteristiska kant.

AfS' mål är att bli ett STORT parti. Man har byggt en bättre fundament för att bli ett brett maktparti än vad SD har.

Åter igen, det var varken mannen, näsan eller hela händelsen som ligger för intresse, utan snarare reaktionerna från AfS supportar. Istället för irritation och fördömande så kom istället försvar och beröm. Nu skulle juden exponeras och man ska inte vika sig.

När vettiga människor börjar påpeka detta sjukliga beteende så avfärdas det som PK. Ni försöker på allvar försöka normalisera judesnacket och tro att vi "sionistdemokraterna" är de enda som kommer reagera irrationellt?

Nej det märks att AfS kommer att få en enorm identitetskris snart. Ska Kasselstrand bara vifta bort anklagelser framöver likt han gjort med denna? Är detta en strategi att gå på under 4 års tid? Han vet nog att hans parti liknar rena Jugoslavien rent internt.
Citera
2018-08-15, 17:09
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ja, vändningen har kommit snabbt för mig. Jag har fått en djupare förståelse för hur allt hänger ihop, och varför alla dessa olika grupperingar finns. Alla bitar har fallit på plats. Folk har försökt dra in mig i er sekt, men det har inte fungerat på mig.

Det finns ingen anledning för mig att sitta och vara arg i invandring- och integration-forumet längre, då jag ändå inte gör någon nytta där. Tvärtom, om något. Våldsbrottsligheten fortsätter eskalera, men jag orkar inte läsa och skriva om den längre. Nu vill jag göra något åt saken istället.

Och det du gör är att anklaga AfS för att vara ett rasistiskt parti mot judar trots att du gång på gång har uttryckt en grov rasism som ingen AfS-företrädare är i närheten av. Du kanske borde göra något annat med tanke på att du annars riskerar att framstå som en hycklare?
Citera
2018-08-15, 17:13
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReiseReise
Åter igen, det var varken mannen, näsan eller hela händelsen som ligger för intresse, utan snarare reaktionerna från AfS supportar. Istället för irritation och fördömande så kom istället försvar och beröm. Nu skulle juden exponeras och man ska inte vika sig.

När vettiga människor börjar påpeka detta sjukliga beteende så avfärdas det som PK. Ni försöker på allvar försöka normalisera judesnacket och tro att vi "sionistdemokraterna" är de enda som kommer reagera irrationellt?

Nej det märks att AfS kommer att få en enorm identitetskris snart. Ska Kasselstrand bara vifta bort anklagelser framöver likt han gjort med denna? Är detta en strategi att gå på under 4 års tid? Han vet nog att hans parti liknar rena Jugoslavien rent internt.

Borde du inte angripa den rasism som förekommer inom ditt eget parti istället? Jag har ju visat att Deadset står för en grovt rasistisk människosyn så du borde jobba hårt för att få honom utesluten. Hans avståndstagande är inte trovärdigt så det bör du bortse från.
Citera
2018-08-15, 17:13
Medlem
deadsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Och det du gör är att anklaga AfS för att vara ett rasistiskt parti mot judar trots att du gång på gång har uttryckt en grov rasism som ingen AfS-företrädare är i närheten av. Du kanske borde göra något annat med tanke på att du annars riskerar att framstå som en hycklare?

Jag har uttryckt mig illa om våldtäktsmän, mördare, terrorister och liknande. Än en gång så erkänner jag att språkbruket har varit dehumaniserande och kommer inte använda mig av det igen.

Det ni skriver här är riktat mot en hel folkgrupp, som dessutom är oskyldig till allt det ni anklagar denna folkgrupp för. Det är knappast jämförbart.
Citera
2018-08-15, 17:16
Medlem
SmokeyNegronis avatar
Citat:
Åter igen, det var varken mannen, näsan eller hela händelsen som ligger för intresse, utan snarare reaktionerna från AfS supportar.

Reaktionerna? Ska man reagera på själva näsan eller på din halmgubbearmé?

Och om ditt mått på vad som är AfS-supportrar utgår från Flashback, och den här tråden, så får du en mycket snedvriden bild. Jag kan själv tycka att det kan bli lite väl sunkig nivå här, och Jeff Ahl tröttnade tydligen också. Om du vill få ett mer representativt tvärsnitt av AfS-supportrar så ska du läsa kommentarstrådarna hos Samhällsnytt.

Citat:
Ni försöker på allvar försöka normalisera judesnacket och tro att vi "sionistdemokraterna" är de enda som kommer reagera irrationellt?

Det "antisemitiska mittenpartiet", menar du?
Senast redigerad av SmokeyNegroni 2018-08-15 kl. 17:23.
Citera
2018-08-15, 17:18
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Jag har uttryckt mig illa om våldtäktsmän, mördare, terrorister och liknande. Än en gång så erkänner jag att språkbruket har varit dehumaniserande och kommer inte använda mig av det igen.

Jimmie Åkesson skiter i vilka personer som har utsatts för dina rasistiska attacker, det vet du mycket väl.

Citat:
Det ni skriver här är riktat mot en hel folkgrupp, som dessutom är oskyldig till allt det ni anklagar denna folkgrupp för. Det är knappast jämförbart.

När har jag angripit judar på det där sättet? Notera att du använde ordet "ni" vilket borde inkludera mig.
Citera
2018-08-15, 17:28
Medlem
RealMcGoys avatar
Citat:

Är du säker på det? Har du läst "Culture of Critique" ??
Citera
2018-08-15, 17:28
Medlem
Expohunters avatar
Citat:

En hel folkgrupp. Typ som att hata muslimer eller svartskallar? För det har du inte gjort tidigare...

Shalom, min bror.
Citera
2018-08-15, 17:32
Medlem
Eoppoyzs avatar
Jag besökte torgmötet i Eskilstuna idag. Med tanke på tidpunkten var det ytterst få svenskar på plats. Ett fåtal utlänningar verkade hålla med AfS. En av dem såg sydamerikansk ut. En äldre kvinna protesterade genom att en lapp med texten "Åk hem till Ryssland..." och det fick några av AfS:arna att skratta till. En somalisk kvinna blev kränkt när sossarna kritiserades. Då ropade hon halvhögt "Stefan är bäst!" några gånger. Jag stod bredvid och hörde därför henne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in