Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-08-09, 18:18
Medlem
deadsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apollion
Vad jag minns så uteslöt SD hela ungdomsförbundet.

Ja, precis. Och av samma anledning. Vurmandet för Palestina och rastugget.
Citera
Medlem
StillaHavets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deadset
Det är ni som är en destruktiv kraft. Ni är ju farliga rentav. Tack och lov är ni inte så många.

Sverigedemokraterna bryr sig om det svenska folket, hur många lögner ni än sprider.

Nämn en lögn.
Citera
Medlem
Expohunters avatar
Citat:
Dels kommer detta inte att ske.

Och även om de skulle komma så är det ett orealistiskt scenario du målar upp.

Men OM det sker, så hejar du på? Alla skötsamma är välkomna.
Citera
2018-08-09, 18:19
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dubbelbottnad
Jag minns nu inte exakt när det var, då jag sett flera framträdanden han gjort. Men ytterligare minst en skribent här har ju påstått detta. Du får väl se på en del Youtube-videor.

Nej, jag tänker inte leta upp din källa.
Citera
2018-08-09, 18:20
Bannlyst
Gustav Kasselstrand är slipad, han skulle utklassa Jimmie hur lätt som helst i en debatt.
Citera
2018-08-09, 18:21
Medlem
deadsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lurre55
Du har inte svarat på mitt inlägg.
Om Åkesson "Bryr sig om svenskarna" hur förklarar du att han bokstavligen förnekar deras existens i denna video?
https://www.youtube.com/watch?v=2Cfigk1Amt4

Ja, vad fan. Hur många invandrare bor det i Sverige och sedan hur många generationer tillbaka? 30%? Åkesson vill inte falla in i samma fälla som Kasselstrand, vilket är bra. Han förnekar dock inte att det existerar etniska svenskar, vilket omstiftandet av lagen om hets mot folkgrupp bevisar.
Citera
2018-08-09, 18:21
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Jag var inte en fluga på väggen när Kasselstrand blev utesluten.

Allt jag kan göra är att lyssna på Åkessons förklaring, och jag litar mer på honom än Kasselstrand.

Ja, du verkar onekligen vara en Heja Jimmie-fanatiker. Om pillerknapraren ber dig krypa så kryper du villigt. Löjeväckande.
Citera
2018-08-09, 18:22
Medlem
Expohunters avatar
Citat:
Ja, vad fan. Hur många invandrare bor det i Sverige och sedan hur många generationer tillbaka? 30%? Åkesson vill inte falla in i samma fälla som Kasselstrand, vilket är bra. Han förnekar dock inte att det existerar etniska svenskar, vilket omstiftandet av lagen om hets mot folkgrupp bevisar.

Kommer bli intressant att se hur lagen ska tolkas framöver då det råder en öppen svenskhet.
Citera
2018-08-09, 18:22
Medlem
deadsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StillaHavet
Nämn en lögn.

Att Sverigedemokraterna inte erkänner det svenska folkets existens.
Citera
2018-08-09, 18:23
Medlem
Citat:
Tror du jag har suttit med i förhandlingarna mellan Åkesson och Kasselstrand?

Det fanns aldrig några förhandlingar eftersom Åkesson med kompisar i månader tvärvägrade att träffa Kasselstrand och SDUarna för att reda ut situationen.

För att göra dig glad lyssnade jag på intervjun med Åkesson. Anledningen till varför han anser AfS vara extrema är för att de inte ställer upp på öppen svenskhet. Med den retoriken är t.ex. Viktor Orban, många SDares förebild, extrem. Om jag var du skulle jag tänka till några gånger innan jag slänger ut mig massa epiteter då du just nu gör mer skada än nytta.
Citera
Medlem
Citat:

"Jag ser inte folket som något biologiskt eller etniskt, utan vi tror på öppen svenskhet"
Detta är en förnekelse utav att det existerar etniska svenskar
Senast redigerad av lurre55 2018-08-09 kl. 18:27.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ja, precis. Och av samma anledning. Vurmandet för Palestina och rastugget.
Nej det är av rädsla för att bli smutskastad av PK-etablissemanget. SD har blivit fegisar utan ryggrad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in