2018-06-10, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goulge
Okej, kunde tänka mig det. Hon känns ju snäppet seriösare än dom seriösa tjeckiskorna(dom i innerstaden).

Vad tog du för session?

2 timmars vanlig
Citera
2018-06-11, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DaAndreas
2 timmars vanlig

Kanske bryter mot regler här nu.

Men pågick lingammassagen tills du var i mål. Eller pågick den så länge som hon kände för och hade du kommit i mål så hade du, annars inte?
Citera
2018-06-12, 13:29
Medlem
Citat:
Kanske bryter mot regler här nu.

Men pågick lingammassagen tills du var i mål. Eller pågick den så länge som hon kände för och hade du kommit i mål så hade du, annars inte?

Hennes är en mer äkta tantra där man inte ska i mål... men ordentlig lingam ingick
Citera
2018-06-12, 13:56
Medlem
Men väldigt bra ändå
Citera
2018-06-14, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bamsens
Har varit där och provat massage. Är som du säger väldigt seriöst. Mest en mysig lite smått erotisk massage.

Angående Art of Love, hur fungerar massagen? Är det body to body, är det lingam massage och hur är hon klädd?
Citera
2018-06-15, 18:46
Medlem
var det i sto eller gbg du fick en bra
Citera
2018-06-20, 23:18
Medlem
Blir nyfiken på tjeckiskorna inne i stan. Hur hittar man dem? Finns nån hemsida?
Citera
2018-06-21, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dandiman
Blir nyfiken på tjeckiskorna inne i stan. Hur hittar man dem? Finns nån hemsida?

En av dom större sidorna som inte är rosa, är väl ett hett tips
Citera
2018-08-05, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrMister1234
Angående Art of Love, hur fungerar massagen? Är det body to body, är det lingam massage och hur är hon klädd?

Hej är också nyfiken på hur det går till hos henne. Tänkte boka en tid snart.
Men väldig nyfiken på hur det funkar först och vad man kan vänta sig
Citera
2018-08-14, 13:19
Medlem
Citat:
Var förövrigt hos tjeckiska ligan norr om huvudstaden. Till er som kalalr det täby...det är betydligt längre bort än täby och ingen villa. Rätt ocharmigt radhusområde.

Välkomnas och wow....utseendemässigt 10/10.

Men resterande tyckte iaf jag lämnade en del åt förbättring enligt mig.

Kan enbart jämföra med mitt tidigare besök i huvudstaden med en tjeckisk kvinna där jag tyckte att det kändes väldigt seriöst.

Och ja, det är skillnad.

Får en väldigt monotomisk genomgång där hon krast säger att det är inget sex, men att det är som en massage med happy ending och att jag får bestämma hur länge vi ska hålla på.

Massagen var mkt med varma handdukar och mysmassage med olja.

Till ''lingammassagen''. Den var rätt obefintlig. Det var ett vanligt HE som hos vilken thaimassage som helst.

Det som gav det enda plus i kanten var att man fick en äkta B2B massage, hon gled upp och ner med brösten över hela kroppen, även det bästa området.

Ne, jag var helt klart besviken. Fick dessutom bara 90min massage men betalade för 120min. Hade talat med ''chefen'' innan där hen sa att denna tjej masserade prosten, men väl på plats så fanns det inte på menyn.

menar du det färgglada barackliknande området? var där häromdagen oxå, inte alls nöjd. sjukt långt bort och inget "extra". skulle inte rekommendera det för den som funderar. Låter som att Art of Love är något att testa nästa gång? nån mer som varit där och kan säga lite om hur det är?
Citera
2018-08-14, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av andern
menar du det färgglada barackliknande området? var där häromdagen oxå, inte alls nöjd. sjukt långt bort och inget "extra". skulle inte rekommendera det för den som funderar. Låter som att Art of Love är något att testa nästa gång? nån mer som varit där och kan säga lite om hur det är?

Det är korrekt. Som sagt, mediokert.

Vem besökte du?
Citera
2018-08-18, 12:59
Medlem
Citat:
Det är korrekt. Som sagt, mediokert.

Vem besökte du?

Dominika, snygg men inte något särskilt.
Vem träffade du?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in