Var förövrigt hos tjeckiska ligan norr om huvudstaden. Till er som kalalr det täby...det är betydligt längre bort än täby och ingen villa. Rätt ocharmigt radhusområde.
Välkomnas och wow....utseendemässigt 10/10.
Men resterande tyckte iaf jag lämnade en del åt förbättring enligt mig.
Kan enbart jämföra med mitt tidigare besök i huvudstaden med en tjeckisk kvinna där jag tyckte att det kändes väldigt seriöst.
Och ja, det är skillnad.
Får en väldigt monotomisk genomgång där hon krast säger att det är inget sex, men att det är som en massage med happy ending och att jag får bestämma hur länge vi ska hålla på.
Massagen var mkt med varma handdukar och mysmassage med olja.
Till ''lingammassagen''. Den var rätt obefintlig. Det var ett vanligt HE som hos vilken thaimassage som helst.
Det som gav det enda plus i kanten var att man fick en äkta B2B massage, hon gled upp och ner med brösten över hela kroppen, även det bästa området.
Ne, jag var helt klart besviken. Fick dessutom bara 90min massage men betalade för 120min. Hade talat med ''chefen'' innan där hen sa att denna tjej masserade prosten, men väl på plats så fanns det inte på menyn.
menar du det färgglada barackliknande området? var där häromdagen oxå, inte alls nöjd. sjukt långt bort och inget "extra". skulle inte rekommendera det för den som funderar. Låter som att Art of Love är något att testa nästa gång? nån mer som varit där och kan säga lite om hur det är?
menar du det färgglada barackliknande området? var där häromdagen oxå, inte alls nöjd. sjukt långt bort och inget "extra". skulle inte rekommendera det för den som funderar. Låter som att Art of Love är något att testa nästa gång? nån mer som varit där och kan säga lite om hur det är?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!