2020-01-21, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlueSwede
Ja det r det. Alla bilder r kanske inte tagna denna veckan, men du kan rkna med att bilderna stmmer bra.
Hur r stllet, finns det mycket folk som vntar dr ocks?
Citera
2020-01-21, 12:49
Moderator
BlueSwedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NigelDeDevon
Hur r stllet, finns det mycket folk som vntar dr ocks?
Vntar, hur menar du? Man bokar tid innan man gr dit, s du kommer bara att se tjejen som ska ta hand om dig, ingen annan.
Citera
2020-01-21, 12:56
Medlem
Citat:
Vntar, hur menar du? Man bokar tid innan man gr dit, s du kommer bara att se tjejen som ska ta hand om dig, ingen annan.
Aha okej, om jag googlar deras adress det kommer en hotel apartment, r det dr dom ligger?
Citera
2020-01-21, 14:36
Moderator
BlueSwedes avatar
Citat:
Aha okej, om jag googlar deras adress det kommer en hotel apartment, r det dr dom ligger?
Du fr alla detaljer du behver nr du bokar.
Citera
2020-01-21, 21:46
Medlem
Citat:
Har du varit p matahari, r tjejer dr samma som bilder?

Varit dr. Har varje gng tyckt att dom sett bttre ut irl n p bild
Citera
2020-01-23, 21:02
Medlem
ghb4265s avatar
Mste hlla med, har heller inte blivit besviken n s lnge
Citera
2020-01-26, 09:12
Medlem
Bulfinators avatar
Har ftt fr mig att Tantra massage r lagligt, men ser att de med hemsidor vill grna va hemlighetsfulla med adressen osv. Fr mig att tnka tvrtom.

Ngon som kan bekrfta om det r lagligt?
Citera
2020-01-26, 10:16
Moderator
BlueSwedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bulfinator
Har ftt fr mig att Tantra massage r lagligt, men ser att de med hemsidor vill grna va hemlighetsfulla med adressen osv. Fr mig att tnka tvrtom.

Ngon som kan bekrfta om det r lagligt?
Nej, det kan man inte sga. Att kalla avrunkning fr lingam-massage frndrar inte saken i juridisk mening.
Citera
2020-01-27, 12:05
Medlem
ghb4265s avatar
Citat:
Nej, det kan man inte sga. Att kalla avrunkning fr lingam-massage frndrar inte saken i juridisk mening.

Enligt senaste tjejen jag var hos s ska det vara lagligt Men ja det stmmer vad du sger att avrunkning mot betalning r olagligt.

Frgan r vart grnsen gr? Lingam-massage utan happy ending? Att komma t paketet till och frn?
Citera
2020-01-27, 17:49
Medlem
Bulfinators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ghb4265
Enligt senaste tjejen jag var hos s ska det vara lagligt Men ja det stmmer vad du sger att avrunkning mot betalning r olagligt.

Frgan r vart grnsen gr? Lingam-massage utan happy ending? Att komma t paketet till och frn?

Stmmer nog att det r lingam massagen som r det olagliga.
Knns nd lustigt att dom har en hemsida och en location dr dom tydligt sger att dom sljer detta.
Borde ju vara fr polisen att parkera utanfr och arrestera alla som r kunder om detta r olagligt?

ven mer lustigt att mnga licensierade massrer sljer detta. Polisen borde ven hr bara kunna begra en lista p kunder och haffa alla?

Fan, vill bara boka en tid och njuta av lite massage utan att tnka p farbror bl!
Citera
2020-01-27, 20:02
Medlem
ghb4265s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bulfinator
Stmmer nog att det r lingam massagen som r det olagliga.
Knns nd lustigt att dom har en hemsida och en location dr dom tydligt sger att dom sljer detta.
Borde ju vara fr polisen att parkera utanfr och arrestera alla som r kunder om detta r olagligt?

ven mer lustigt att mnga licensierade massrer sljer detta. Polisen borde ven hr bara kunna begra en lista p kunder och haffa alla?

Fan, vill bara boka en tid och njuta av lite massage utan att tnka p farbror bl!

Det r ingen fara. Jag tror helt rligt inte att lingham-massage r olagligt. Varfr skulle penismassage vara olagligt? Det behver ju inte vara sexuellt laddat.

Sen kan inte polisen gra ngonting frn distans, alla tjejer lser drren efter sig och polisen mste dels ha en husrannsakan och dels komma in mitt i akten fr att det SKULLE kunna bli ngonting. Och OM de kommer in (lr nog aldrig hnda) s r det bara att blneka och sga att detta r massage och ingenting annat.

Jag skulle inte oroa mig om jag var du. Det r bara att boka en tid med en tjej du tycker ser bra ut. I mnga fall ser de ven bttre ut i verkligheten, jag pratar frn egna erfarenheter
Citera
2020-01-28, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ghb4265
Det r ingen fara. Jag tror helt rligt inte att lingham-massage r olagligt. Varfr skulle penismassage vara olagligt? Det behver ju inte vara sexuellt laddat.

Sen kan inte polisen gra ngonting frn distans, alla tjejer lser drren efter sig och polisen mste dels ha en husrannsakan och dels komma in mitt i akten fr att det SKULLE kunna bli ngonting. Och OM de kommer in (lr nog aldrig hnda) s r det bara att blneka och sga att detta r massage och ingenting annat.

Jag skulle inte oroa mig om jag var du. Det r bara att boka en tid med en tjej du tycker ser bra ut. I mnga fall ser de ven bttre ut i verkligheten, jag pratar frn egna erfarenheter

Sjlvklart r det olagligt. Ja, det mste finnas ngon form av bevisning att sexuell stimulans har skett mot betalning. Glm inte att det r lagligt att slja sex s nr er massrska blir pressad och hotad att utvisas s erknner hon nog rtt s snabbt att hon slt sex.
Finns det en droppe sperma eller annan bevisning s ligger bevisen till frdel fr klagaren.
Eller konversation p sms, telefon osv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in