Citat:
Ursprungligen postat av
goldcashier
Okej, det är förståeligt men det är så här det blir när det är kvinnors känslomässiga berg- och dalbana som sätter dagordningen. Imorgon är det dejt och en kvart innan ställer de in, sen skjuter de upp det, sen rinner det ut, en vecka senare vill de ses men då pratar man med någon annan osv. Det är så principlöst skitbeteende att det förklarar varför många är så förvirrade.
Skulle träffa en kärring igår men hon sa sig ha fått förhinder, meddelandet löd något i stil med "Hej, jag har tyvärr fått förhinder för ikväll men kan du ses imorgon under dagen?" och eftersom jag har erfarenhet om vad inställda dejter betyder så sa jag bara "Dra åt helvete". Ångrar inte ett dugg som den psykopat man blivit när man möter kvinnor med kvinnors egna regler.
Jag kan planera att jag ska sitta med vänner maj 2031 hemma hos mig kl 19 så kommer vi fan göra det. Med kvinnor är det ovisst om vad som händer om 5 minuter.
Hahahaha!! Pissar typ på mig.
Ne fan, egentligen får man ju ut absolut noll av att häckla brudarna även om man är lack.
Exakt som ovan inträffar mig nu, bruden som cancellera igår vill ses ikväll för promenad, men sa att hon kunde komma hem till mig isf. Eftersom hon inte gick med på det och ville ses ute, skrev jag mitt i aktiva chatten "vänta lite, ska fixa en grej" så nu sitter jag och bajsar och kör flashback/tinder och försöker styra upp något annat istället. Ska svara henne om två timmar eller något "Nä sorry, hade en soppåse här som gick sönder så vi får ses en annan gång."
Tror det var Burkm4t (?) som skrev att man ska surra med brudar typ en vecka. Är inte av den åsikten. Baserat på hur känslostyrda brudar är (enligt citat ovan) bör man styra upp en dejt inom 48h man matchat med bruden, annars tenderar det att rinna ut i sanden eftersom man är old news för bruden. Har ingen statistik på det men upplever helt klart att dejtfrekvensen blir högre med helt färska matchningar. Således mest taktiskt swipa mycket när man har fritt 48h framåt.