Citat:
Ursprungligen postat av
Bad.Ass.Bitch
Jo men det var grannen bredvid och det kändes som att de satt mitt sovrum och pratade eftersom mitt sovrum är vid deras balkong. Man behöve inte sitta på en balkong och prata kl 2 på natten... speciellt inte när det är olidligt varmt och man måste ha öppna fönster
Ju mer jag läser dina inlägg så känner jag att jag börjar få en bild av dig. Du är ung och kvinna, det behövde jag inte gissa mig till då du sagt det. Du är uppväxt i en villa där det är fridens och fredens. Du har helt enkelt gjort förvandlingen till att bo tätare inpå andra människor i en lägenhet.
Du ska veta att varje gång du fiser eller hämtar kaffe i köket så hör din granne dig med. Något är speciellt med unga människor som flyttar från villa till lägenhet. Dem tror nämligen att alla ska rätta sig efter dem, och en annan sak är att dem inte själva tror att dem hörs. Därför skriks det fitta högt i natten och knullas och stönas så det ekar ner 3 trappor.
Klarar man inte av ljud så får man flytta eller isolera igen sina egna fönster och göra det bästa man kan av situationen. Om du flyttar därifrån till en annan lägenhet så kommer det vara likadant även där.