2018-08-09, 01:48
Medlem
AndersEklunds avatar
Hej, beställde från Mshop och dom skickade det förra veckan på onsdagen. Inget har ännu inte kommit. Jag borde inte förvänta mig något va?
2018-08-09, 14:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AndersEklund
Hej, beställde från Mshop och dom skickade det förra veckan på onsdagen. Inget har ännu inte kommit. Jag borde inte förvänta mig något va?

Varför bör du inte förvänta dig något? Dem leverarar alltid.

Vill förövrigt lämna en gröning till Swedstore, köpte på mig lite Andromedica under rean.
Snabb leverans och bra paketerat.
2018-08-09, 15:22
Medlem
AndersEklunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bmoman
Varför bör du inte förvänta dig något? Dem leverarar alltid.

Vill förövrigt lämna en gröning till Swedstore, köpte på mig lite Andromedica under rean.
Snabb leverans och bra paketerat.

Ja jag vet dom är gröna, menar mer att något annat kan göra att jag inte bör förvänta mig något. Inget i brevlådan idag heller iaf.
2018-08-09, 15:55
Medlem
caecos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndersEklund
Ja jag vet dom är gröna, menar mer att något annat kan göra att jag inte bör förvänta mig något. Inget i brevlådan idag heller iaf.
Har du tagit kontakt med mshop? Kan ju faktiskt ha skett ett misstag. Jag brukar aldrig skylla på posten faktiskt, men av någon anledning så är två av mina spårbara paket försenade. Trots att det står beräknad leverans för flera dagar sedan. Men gäller väl bara mitt lokala ombud antar jag.
2018-08-09, 17:18
Medlem
getbusys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inmymind777
Ok.

Så det finns ingen nålpundare här. Som vet en site som har testo-gel?

Jag har faktist ingen aning, vad ska du ha de till? Bygga muskler? Isf får du fylla ett badkar
2018-08-09, 17:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av getbusy
Jag har faktist ingen aning, vad ska du ha de till? Bygga muskler? Isf får du fylla ett badkar

Det rör inte min fråga. Jag har redan muskler 💪...

Jag vill enbart hitta testosteron gel. Finns det inte att hitta någonstans?
2018-08-10, 02:22
Medlem
AndersEklunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av caeco
Har du tagit kontakt med mshop? Kan ju faktiskt ha skett ett misstag. Jag brukar aldrig skylla på posten faktiskt, men av någon anledning så är två av mina spårbara paket försenade. Trots att det står beräknad leverans för flera dagar sedan. Men gäller väl bara mitt lokala ombud antar jag.

Jag har kontaktat dom, men jag hade kontakt med dom förra veckan när jag beställde och då sa dom att de postades i onsdags, förra veckan då, och dom trodde det skulle va framme fredagen.

Väntar på en kod till mitt nya bankkort och inte heller har det kommit som det borde göra förra veckan så det verkar som om träskallarna på posten knasar upp posten till mig.
2018-08-11, 15:01
Medlem
gronbuskes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LotN
Vad ska de göra, granska miljontals brev?

Det får de inte ens göra, såvida de inte misstänker brott som ger ett straff över 2 år om jag inte är helt fel ute.
Så beställ från någon av shopparna som folk köper ifrån här, så kommer det fram utan problem.

Samma taktik de använder mot narkotikabrev på terminaler. De åker dit, ta med sina hundar och låter hunden hitta.Om det funkar på OLJOR vet jag inte, men orala bör de fånga upp.Dessa besök på terminaler har hänt x gånger vad jag vet men hur vanligt det är låter jag vara osagt.
2018-08-13, 13:48
Bannlyst
Snabb leverans från Johnbon och oerhört bra stealth.
Även lagt en order hos Kaptenen och SC-Pharma precis.
2018-08-13, 22:19
Medlem
nu har jag fått papper på samtliga analyser ifrån polisen

det kommer grillas en del men vissa produkter i vissa shoppar kommer lyftas väldigt kraftigt.. vad jag kan tillägga är att ingen av de shoppar jag handlat av har skött sig fläckfritt, vad som har ändrats hos apoteks boden är dock att de varor som inte höll måttet har plockats ut helt ur sortimentet så det är riktigt bra jobbat av dem!

jag orkar inte sätta mig ner med alla känslig info just nu för det har jag varken tid eller ork men jag kommer publicera bilder där ni kan läsa allting ifrån alla analyser och det kommer inom kort

tyvärr så skriver inte polisen återförsäljare på preparaten så ni får faktiskt lita på mitt ord helt enkelt vilka som sålda vad osv... gör ni inte det nej men då kan ni ju hellre lita blint på någon annan mig gör de det samma.. jag gör endast detta för er skull o för att pressa shopparna till kvalité inget annat..

hoppas detta kan få käft på vissa personer öhhhhuuuuuummmmmmm kenta god bless you med kompani där hård dragna siffror skrivs ut och inga jävla visslande fåglar som bara cirkulerar runt vissa människors huvuden.. undrar om en till ordentlig smäll kunde få bort de där jävla fåglarna?

sov gott mina vänner, imorgon kanske det blir brasa
2018-08-14, 13:57
Medlem
HeadOfBoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Max-gainz
nu har jag fått papper på samtliga analyser ifrån polisen

det kommer grillas en del men vissa produkter i vissa shoppar kommer lyftas väldigt kraftigt.. vad jag kan tillägga är att ingen av de shoppar jag handlat av har skött sig fläckfritt, vad som har ändrats hos apoteks boden är dock att de varor som inte höll måttet har plockats ut helt ur sortimentet så det är riktigt bra jobbat av dem!

jag orkar inte sätta mig ner med alla känslig info just nu för det har jag varken tid eller ork men jag kommer publicera bilder där ni kan läsa allting ifrån alla analyser och det kommer inom kort

tyvärr så skriver inte polisen återförsäljare på preparaten så ni får faktiskt lita på mitt ord helt enkelt vilka som sålda vad osv... gör ni inte det nej men då kan ni ju hellre lita blint på någon annan mig gör de det samma.. jag gör endast detta för er skull o för att pressa shopparna till kvalité inget annat..

hoppas detta kan få käft på vissa personer öhhhhuuuuuummmmmmm kenta god bless you med kompani där hård dragna siffror skrivs ut och inga jävla visslande fåglar som bara cirkulerar runt vissa människors huvuden.. undrar om en till ordentlig smäll kunde få bort de där jävla fåglarna?

sov gott mina vänner, imorgon kanske det blir brasa

Men vad fan, försöker du dig på en cliffhanger a la game of thrones? Jag skulle vilja se mer analyser, för dom gynnar de som är seriösa. Faktum är att om jag fann en shop som gör analys på varje batch dom säljer så skulle jag handla där alltid, helt oavsett om priset var högre.
2018-08-14, 14:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HeadOfBoo
Men vad fan, försöker du dig på en cliffhanger a la game of thrones? Jag skulle vilja se mer analyser, för dom gynnar de som är seriösa. Faktum är att om jag fann en shop som gör analys på varje batch dom säljer så skulle jag handla där alltid, helt oavsett om priset var högre.

Vem som helst kan skicka t.ex. vialer till något öststatiskt labb för 700kr/substans och få labbanalys för att sedan sälja underdoserat. När det handlar om NFC analyser så är dem betydligt mer trovärdiga och sedan håller jag med, vilken cliffhanger hehe.

Jag vill också se mer analyser, men inte privata utan NFC analyser dock så måste någon/några torska för att dessa skall dyka upp.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in