nu har jag fått papper på samtliga analyser ifrån polisen
det kommer grillas en del men vissa produkter i vissa shoppar kommer lyftas väldigt kraftigt.. vad jag kan tillägga är att ingen av de shoppar jag handlat av har skött sig fläckfritt, vad som har ändrats hos apoteks boden är dock att de varor som inte höll måttet har plockats ut helt ur sortimentet så det är riktigt bra jobbat av dem!
jag orkar inte sätta mig ner med alla känslig info just nu för det har jag varken tid eller ork men jag kommer publicera bilder där ni kan läsa allting ifrån alla analyser och det kommer inom kort
tyvärr så skriver inte polisen återförsäljare på preparaten så ni får faktiskt lita på mitt ord helt enkelt vilka som sålda vad osv... gör ni inte det nej men då kan ni ju hellre lita blint på någon annan mig gör de det samma.. jag gör endast detta för er skull o för att pressa shopparna till kvalité inget annat..
hoppas detta kan få käft på vissa personer öhhhhuuuuuummmmmmm kenta god bless you med kompani där hård dragna siffror skrivs ut och inga jävla visslande fåglar som bara cirkulerar runt vissa människors huvuden.. undrar om en till ordentlig smäll kunde få bort de där jävla fåglarna?
sov gott mina vänner, imorgon kanske det blir brasa