2018-08-06, 22:45
Medlem
g0dspirits avatar
Kan nån tipsa mig om någon shop som säljer reductil? Är på jakt efter dom som blibrunutansol.bz sålde tidigare, men den shoppen finns ju inte kvar! Mvh
2018-08-07, 14:01
Medlem
getbusys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av caeco
Hade det gällt narkotika hade jag gett upp på femte dagen. Där brukar kunderna kräva leveranserna mycket fortare. Doping överlag, så brukar folk planera i förväg och har inte speciellt bråttom. Kan tänka mig att en del säljare därav postar senare (eller färre dagar i veckan).

Ta kontakt med dem om inget dykt upp efter fem arbetsdagar. Ibland blir det en miss. Skedde vid min första beställning av mshop. Mshop själva upptäckte det dock och skickade ut det så jag hade det dagen efter jag fick ett mail angående det. Fick även en kompensation. Det p.g.a. 5 dagars leveranstid. Men håll oss uppdaterade! Dyker inget upp för dig ska jag förvarna min vän.

Grejerna kom på lådan idag så gröning till sw*edstore
2018-08-07, 14:32
Bannlyst
Är det någon som känner till någon sida som har testosteron gel?
2018-08-07, 18:05
Medlem
48h leverans från SIS-Labs. Trenabol 100, Testonon 400 samt Anavar 10mg gick att verifiera på sidan.

Fick samma batch på Anavar som är listade på Anabolic Labs som tydligen är 43% överdoserade. https://anaboliclab.com/lab-results/brand-name/sis-laboratories/
2018-08-07, 19:25
Medlem
getosts avatar
Är sugen på en Anavar-tripp lågdos, långtid.
Nu har jag sett att det finns pålitliga shoppar här, så jag undrar bara - plockas det inte i tullen längre?
Jag fick hälsa på Polisen en gång när jag tog hem från utlandet, och det vill jag inte göra igen.

Ni som köper från de grönade shopparna online, beställer ni bara hem till brevlådan o hoppas på tur?
2018-08-07, 20:13
Medlem
SpOeNdis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av getost
Är sugen på en Anavar-tripp lågdos, långtid.
Nu har jag sett att det finns pålitliga shoppar här, så jag undrar bara - plockas det inte i tullen längre?
Jag fick hälsa på Polisen en gång när jag tog hem från utlandet, och det vill jag inte göra igen.

Ni som köper från de grönade shopparna online, beställer ni bara hem till brevlådan o hoppas på tur?

Majoriteten av dom grönade shopparna här är inrikes.
2018-08-08, 17:54
Medlem
flashgrenades avatar
Mshop- Några kronor dyrare än konkurrenterna men det är dom värda. Brett sortiment, snabba svar och denna gång hann inte ens en nervös skit som jag bli nervös innan paketet damp ner i brevlådan

Max är grön i vanlig ordning!
2018-08-08, 18:58
Medlem
getosts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpOeNdi
Majoriteten av dom grönade shopparna här är inrikes.

Jo, men skiter Post o Polis fullständigt i inrikespost menar du?
2018-08-08, 19:00
Medlem
Citat:
Jo, men skiter Post o Polis fullständigt i inrikespost menar du?

Vad ska de göra, granska miljontals brev?

Det får de inte ens göra, såvida de inte misstänker brott som ger ett straff över 2 år om jag inte är helt fel ute.
Så beställ från någon av shopparna som folk köper ifrån här, så kommer det fram utan problem.
2018-08-08, 19:53
Medlem
getosts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LotN
Vad ska de göra, granska miljontals brev?

Det får de inte ens göra, såvida de inte misstänker brott som ger ett straff över 2 år om jag inte är helt fel ute.
Så beställ från någon av shopparna som folk köper ifrån här, så kommer det fram utan problem.

Inte för att vara tjatig, men för att vara jäkligt försiktig - hur ska de kunna sålla ut just de försändelserna som misstänks innehålla goodies som ger ett 2-årigt straff om de inte på något sätt skannar av skörden av brev/paket systematiskt?
2018-08-08, 21:53
Medlem
Citat:
Inte för att vara tjatig, men för att vara jäkligt försiktig - hur ska de kunna sålla ut just de försändelserna som misstänks innehålla goodies som ger ett 2-årigt straff om de inte på något sätt skannar av skörden av brev/paket systematiskt?

Det kan de inte, inte på ett sätt som är effektivt i fråga om kostnad och resurser.

De kan inte heller göra det systematiskt pga juridiska läget skulle jag tro, de får bara plocka det som de har direkt misstanke om, så om inte det står på brevet vad det innehåller, blir det svårt o få en misstanke.

Lägg ner nojjan, var försiktig, men inte nojjig
2018-08-08, 22:03
Bannlyst
Ok.

Så det finns ingen nålpundare här. Som vet en site som har testo-gel?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in