2017-05-06, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av getbusy
M-shop är reko eller?

Finns ingen som är mer reko.
2017-05-06, 21:51
Medlem
getbusys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cSk666
Finns ingen som är mer reko.

Gött tack!!👊🏻
2017-05-08, 16:43
Bannlyst
Någon som vet var man kan få tag på finansterid/propecia?
2017-05-08, 16:51
Medlem
Cincaids avatar
Nån som handlat av byggmaxx på senaste? Verkar som de var rätt klyddiga förra månaden om man läser kommentarerna här..
2017-05-08, 23:44
Medlem
Loafees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roidornot
Någon som vet var man kan få tag på finansterid/propecia?

Testat bara vandra in på vårdcentralen och snacka till dig det? Förvånansvärt lätt.
2017-05-09, 07:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cincaid
Nån som handlat av byggmaxx på senaste? Verkar som de var rätt klyddiga förra månaden om man läser kommentarerna här..

VARNING FÖR BYGGMAXX! Jag beställde för ca 7.000:-, inget kom i brevlådan, dom vägrade ersätta mej, deras argument var att - vi vet ju inte om du försöker blåsa oss, att du fått leveransen och försöker få en till gratis.

2017-05-09, 14:18
Medlem
Swedstore supergröna, 10:e raka leveransen inom 2-3 dagar. Men som sagt hoppa över shoppen BYGGMAXX, inte att lita på.

,
2017-05-12, 11:04
Medlem
EVF111s avatar
Superman grön!
2017-05-12, 19:51
Medlem
Skulle ville framföra både en gröning och liten röding till Swedstore.

Dem har alltid snabb leverans och bra mailkontakt, och ersätter saker som saknas /är trasiga, men det verkar som kvalitén på deras grejer har blivit mycket sämre. Upplever att deras Tren Ace och Test P verkar underdoserat med hur det var tidigare. Får inte alls samma pump och hårda look som jag fick när jag beställt från dem tidigare. Bör nämnas att jag har handlat hos dem sedan 2013.

Dessutom verkar även deras DNP vara underdoserad. Dem kommer i 150 mg kapslar, men fick brassa upp dosen till 750 mg för att faktiskt känna någon rejält hetta. Bör även tilläggas att dieten under 4 veckors perioden som detta kördes, var on Point, (Körde inte 750 mg till en början).

Däremot när jag köpte DNP och Test P och Test Ace från Maxshop, var det väldigt bra tryck i grejerna. För DNP räckte det med 400 mg (tror dem kom i 200 mg kapslar) för att verkligen känna sig helt grillad, och Trenet och Testet gav verkligen fin fina resultat.

Har nu beställt mina nya grejer, Bioniche – Trena-Med A 100mg(Trenbolon) och Bioniche – Susta-Med 300mg(P100/PP 50/I 50/D 100) så hoppas att det är lika bra tryck i hans grejer igen.
2017-05-14, 23:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av qwasiman
Skulle ville framföra både en gröning och liten röding till Swedstore.

Dem har alltid snabb leverans och bra mailkontakt, och ersätter saker som saknas /är trasiga, men det verkar som kvalitén på deras grejer har blivit mycket sämre. Upplever att deras Tren Ace och Test P verkar underdoserat med hur det var tidigare. Får inte alls samma pump och hårda look som jag fick när jag beställt från dem tidigare. Bör nämnas att jag har handlat hos dem sedan 2013.

Dessutom verkar även deras DNP vara underdoserad. Dem kommer i 150 mg kapslar, men fick brassa upp dosen till 750 mg för att faktiskt känna någon rejält hetta. Bör även tilläggas att dieten under 4 veckors perioden som detta kördes, var on Point, (Körde inte 750 mg till en början).

Däremot när jag köpte DNP och Test P och Test Ace från Maxshop, var det väldigt bra tryck i grejerna. För DNP räckte det med 400 mg (tror dem kom i 200 mg kapslar) för att verkligen känna sig helt grillad, och Trenet och Testet gav verkligen fin fina resultat.

Har nu beställt mina nya grejer, Bioniche – Trena-Med A 100mg(Trenbolon) och Bioniche – Susta-Med 300mg(P100/PP 50/I 50/D 100) så hoppas att det är lika bra tryck i hans grejer igen.

Den enda jag har fått riktigt brutala DNP av är apoteksverige.org så dom kan jag verkligen ge headsup för, Resterande har varit såpass dåliga att man behövt köra 900mg vilket är sjukt.
2017-05-15, 16:40
Medlem
getbusys avatar
Någon som vet statusen på PRO oral anavar 20mg från mshop?

Eller kan rekommendera någon anavar från HB?!

Taack😀
Senast redigerad av getbusy 2017-05-15 kl. 16:44.
2017-05-15, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ettpundsvartkrut
Den enda jag har fått riktigt brutala DNP av är apoteksverige.org så dom kan jag verkligen ge headsup för, Resterande har varit såpass dåliga att man behövt köra 900mg vilket är sjukt.

Tackar för tipset, skall testa att beställa från dem!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in