2016-04-01, 10:45
Medlem
pterodactyls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ModMerc

Beställde från energetics, var blixtsnabba med att svara på mailen, och paket skickades dagen efter, hela proceduren tog 3 dagar tills jag fick paketet.

Kört testo e och boldenone från energetics i strax över en månad, mycket nöjd.
2016-04-01, 17:30
Medlem
Samaelssons avatar
Ang. apoteksboden så är det jävligt underligt.
Dom har alltid vart klockrena, ja fick mail av dom senast i måndags där ja fick direktiv om betalning för min beställning.

Känns osannolikt att dom skulle be om pengar om dom va körda, skita ner sig så för någon tusenlapp?!

Nåja, bara att be en stilla bön och hoppas på det bästa
2016-04-01, 21:21
Medlem
TotalT1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Samaelsson
Dom har alltid vart klockrena, ja fick mail av dom senast i måndags där ja fick direktiv om betalning för min beställning.

Känns osannolikt att dom skulle be om pengar om dom va körda, skita ner sig så för någon tusenlapp?!

Du kommer inte höra ett pip från dem efter betalningen. De svarar inte alls på mail nu. Önskar jag googlade lite innan jag beställde, men som du säger de har alltid varit bra så tänkte inte alls..
2016-04-01, 21:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Samaelsson

Citat:
Ursprungligen postat av TotalT1
Du kommer inte höra ett pip från dem efter betalningen. De svarar inte alls på mail nu. Önskar jag googlade lite innan jag beställde, men som du säger de har alltid varit bra så tänkte inte alls..

Hej!

butiken stängd tills mitten av veckan, den 6e alltså, då bör de flesta order har kommit fram till ni som väntat.

Gällande klagomål på att det är för lite olja lr fel på oljan så mejlar ni detta till generic på info@generic-pharma.net

Det är säkert 5-6 säljare som säljer detta märke här och det säljer bra, så tror att inte det är något stort, kan bara vara något enkelt och litet.

Alla mejl svaras löpande.

Mvh

Apoteksboden
2016-04-01, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tony_Tedeschi
Hej!

butiken stängd tills mitten av veckan, den 6e alltså, då bör de flesta order har kommit fram till ni som väntat.

Gällande klagomål på att det är för lite olja lr fel på oljan så mejlar ni detta till generic på info@generic-pharma.net

Det är säkert 5-6 säljare som säljer detta märke här och det säljer bra, så tror att inte det är något stort, kan bara vara något enkelt och litet.

Alla mejl svaras löpande.

Mvh

Apoteksboden

Vilka Skojjare tycker precis som skurken skrev på hb
2016-04-02, 20:28
Medlem
SaturdayLeys avatar
Länge sedan man hörde något om malay tiger.
Någon som vet en shop med dessa?
2016-04-02, 20:48
Medlem
Cincaids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slydz
Vilka Skojjare tycker precis som skurken skrev på hb

Du får gärna quota för oss som inte hänger där.

Citat:
Ursprungligen postat av SaturdayLey
Länge sedan man hörde något om malay tiger.
Någon som vet en shop med dessa?

Malay Tiger har jag verkligen saknat! Första kurerna var på dem o gav utan tvekan mest

Tycker förövrigt det är konstigt att AB inte har tid att svara på folks frågor om sena leveranser men att skicka ut betalningsmejl är inga problem? De har inte svikit förr så håller tummarna för er som väntar, vore jävligt tråkigt om de gjorde en "Bamse"
2016-04-03, 16:26
Medlem
Levererar Energetics som de ska? Kvalitet, leveranstid osv.
2016-04-03, 23:50
Medlem
Tips på nätapotek där man kan köpa lovegra?
2016-04-04, 14:18
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjenareeeee

Tvivels utan.

-Alfred
2016-04-04, 20:52
Medlem
Mottagit mitt paket från Mshop.
Bra paketerat, snabb affär med superbra mailkontakt!

Kommer återkomma gällande tabletterna och dess effekt!
2016-04-04, 21:08
Medlem
pterodactyls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjenareeeee

Nu är det förvisso strax över 1.5 månad sen jag beställde, men jag har inget att klaga på när det gällde leveranstid, packetering. Jag vill till och med framhäva produkten (beställde testo e och boldenone), testo e funkar som den ska men boldenonen svarar jag sjukt bra på, körde boldoject (eurochem) innan jag gick över till energetics. Även om boldojecten funkade så är energetics sju resor bättre (åtminstone i mitt fall). Om jag ska hitta något att klaga på skulle det vara att vialerna inte hade några etiketter påklistrade, men det är ju egentligen skit i samma.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in