2018-07-29, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ChemicalGirl
Ja varit på det dära stället. Det satt folk och ville sälja heroin och kokain till mig, men eftersom det är många heroin missbrukare där så borde det finnas metadon/subutex också. Många säljer sitt metadon ju för att ha råd med heroin. De säljer det direkt på bytet och köper sen horse/kola där. Så funkar det i Tyskland iaf. Men vore konstigt om det inte fanns metadon där, annars som sagt blir de nog glada att hjälpa dig. Försök undvika personalen (de kan slänga ut folk som inte är "knarkare"), och verka som naiv blåögd svensk som inte ved vad den håller på med.
Skulle stannat längre i Köpenhamn om jag fattade vad de säger..... Det är bara engelska som gäller.
Du kan hitta adressen till Heideheim sprytubytet på nätet själv tror jag om du har kommit fram till Istedgad, kan tom vara så att det ligger där i området. Påminner mig om nått jag hört förut.
Om du nån gång ska till Tyskland och vill ha nära rekomenderar jag Hamburg, priserna jag sa, och nära, dock lite dyrare på helger.

Grymt tack för informationen! Ska köpa 30-40st så tar med mig några grabbar så man inte blir rånad
Citera
2018-07-29, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av djuret1
Grymt tack för informationen! Ska köpa 30-40st så tar med mig några grabbar så man inte blir rånad

Om du bara ska köpa Metadon så kan du bara gå bakom tågstationen så står dom där och säljer.

Du blir inte rånad om du inte flashar tusentals kronor och följer med någon suspekt pundare in i nån sunkig gränd..
Citera
2018-07-29, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sweeeety
Hittar du på nu bara för att ha något att skriva??? För om han gick på vätska förut men får nu tabletter istället tyder på att han får det av läkare?

Finns ingen läkare som ger flytande för att sedan börja att ge tabletter istället...

Dessutom om man värmer Metadonet I mikrovågsugnen så dunstar det knappast märkbart mycket..

Kan inte tänka mig en enda inställning på den vardagliga mikron som skulle kunna synbart dunsta bort från 50ml Metadon saft...

Förutsatt att du inte låter Metadonet gå på högsta tempen alldeles för länge vilket skulle förstöra Metadonet.. Och således känns det föga troligt att din "såkallade vän" skulle gjort detta..

Jag säger bara vad han gjort flera gånger o andra mina polare också.. Vätskan i micron avdunstar ganska snabbt enligt honom. Har sett det själv. Sen så fick vätskan av en polare o tabletter fick han senare utskrivna av läkare mot kronisk smärta. Men tabletter är 100 gånger bättre då det inte innehåller massa skit för att folk inte ska skjuta (vilket vissa gör ändå)
Citera
2018-07-29, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stefangearmann
Jag säger bara vad han gjort flera gånger o andra mina polare också.. Vätskan i micron avdunstar ganska snabbt enligt honom. Har sett det själv. Sen så fick vätskan av en polare o tabletter fick han senare utskrivna av läkare mot kronisk smärta. Men tabletter är 100 gånger bättre då det inte innehåller massa skit för att folk inte ska skjuta (vilket vissa gör ändå)

Nu snackar du skit igen.

Flaskorna innehåller inte något skit för att förhindra folk att skjuta det.

Fattar inte vart vissa får allting ifrån..

Tabletterna är inte i närheten bättre för varje tablett ligger på 10 eller 20mg. Du behöver alltså rätt många tabletter om du inte har fjärils tolerans.

Tabletterna är dessutom inte dom minsta av sitt slag så återigen struntprat
Citera
2018-07-29, 19:35
Medlem
ChemicalGirls avatar
Citat:
Nu snackar du skit igen.

Flaskorna innehåller inte något skit för att förhindra folk att skjuta det.

Fattar inte vart vissa får allting ifrån..

Tabletterna är inte i närheten bättre för varje tablett ligger på 10 eller 20mg. Du behöver alltså rätt många tabletter om du inte har fjärils tolerans.

Tabletterna är dessutom inte dom minsta av sitt slag så återigen struntprat
Alltså, det finns metadon i vätska som ligger på 10mg/ml och den går ju att skjuta om man inte har för hög tolerans. Men det är inte så bra, det är apelsinsaft eller socker som inte är bra för venerna, men visst, det funkar.
Det spelar ingen roll hur stora tabletterna är, när du har filtrerar är det fortfarande (förhoppningsvis) det mesta bara löst metadon.
När jag tog ca 10 40mg tabletter varje morgon, så fick jag ha två olika muggar att lösa det i, 5 tabletter i varje. Innan jag fick upp allting så behövde jag 2-3 ciggfilter på en kopp. 10ml vatten på 10 tabletter 40mg, var dock på gränsen.
Men det skulle ändå inte varit smidigare att skjuta 40ml metadonvätska.
Citera
2018-07-30, 06:08
Medlem
Citat:
Alltså, det finns metadon i vätska som ligger på 10mg/ml och den går ju att skjuta om man inte har för hög tolerans. Men det är inte så bra, det är apelsinsaft eller socker som inte är bra för venerna, men visst, det funkar.
Det spelar ingen roll hur stora tabletterna är, när du har filtrerar är det fortfarande (förhoppningsvis) det mesta bara löst metadon.
När jag tog ca 10 40mg tabletter varje morgon, så fick jag ha två olika muggar att lösa det i, 5 tabletter i varje. Innan jag fick upp allting så behövde jag 2-3 ciggfilter på en kopp. 10ml vatten på 10 tabletter 40mg, var dock på gränsen.
Men det skulle ändå inte varit smidigare att skjuta 40ml metadonvätska.

exakt.. har själv löst 5-10 20mg tabbar i några ml vatten o dragit igenom ett cigg filter en gång o vätskan varit genomskinlig o fin..
Citera
2018-07-30, 06:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stefangearmann
exakt.. har själv löst 5-10 20mg tabbar i några ml vatten o dragit igenom ett cigg filter en gång o vätskan varit genomskinlig o fin..

Fast du kan omöjligt lösa 5 till 10st 20mg tabletter I några ml.. Några... Äh nu får du ge dig.
Citera
2018-07-30, 09:29
Medlem
ChemicalGirls avatar
Citat:
Fast du kan omöjligt lösa 5 till 10st 20mg tabletter I några ml.. Några... Äh nu får du ge dig.
På 10ml. Och det var redan att man trixa med det. Dock var det tyska Metaddict 40mg, de faller sönder så snabbt de hamnar i vatten. Vet ej hur det är med svenska.
Tog det ett bra tag så har svårt att föreställa mig att jag minns rätt.

Oj, trodde det var till mig, men ja, det är ändå samma innebörd....
Citera
2018-07-30, 10:46
Medlem
Citat:
På 10ml. Och det var redan att man trixa med det. Dock var det tyska Metaddict 40mg, de faller sönder så snabbt de hamnar i vatten. Vet ej hur det är med svenska.
Tog det ett bra tag så har svårt att föreställa mig att jag minns rätt.

Oj, trodde det var till mig, men ja, det är ändå samma innebörd....

Jag men jag är helt och hållet med på noterna gällande 10meter..

Men dönicken jag quotade kastar ur sig 💩 efter 💩

Då han påstår han kan ta 5 till 10st tabs på några ml..

Och enligt honom så innehåller ju den flytande koncentrationen med Metadon massa ämnen som blandats i för att förhindra / försvåra intravenöst bruk vilket är ren och skär nonsens..

Hade dom verkligen göra så hade dom gjort det flytande Metadonet till en syrap(syrup) som host medicinen cocillana för det hade gjort IV bruk jävligt mycket svårare om inte omöjligt
Citera
2018-07-30, 15:19
Medlem
Hur ska jag förvara flaskorna med flytande Metadon? Mörkt och svalt eller i kylen? Tänkte när jag har många flaskor så blir det att många kommer stå länge innan dom används och vore då skönt att veta jag förvarar dom på bästa möjliga sätt.
Citera
2018-07-30, 15:26
Medlem
ChemicalGirls avatar
Citat:
Hur ska jag förvara flaskorna med flytande Metadon? Mörkt och svalt eller i kylen? Tänkte när jag har många flaskor så blir det att många kommer stå länge innan dom används och vore då skönt att veta jag förvarar dom på bästa möjliga sätt.
Ja, det kan ju inte iaf bli sämre av att ha dem i kylskåpet. De som jag känt har iaf förvarat dem så. Vill du göra så det tar mindre plats så häll över allt i en flaska/större plastburk.
Frysa skulle också kunna funka. Metadon förstörs inte av kyla, osäker dock om konsistensen blir annorlunda sen vid uppvärmning.
Citera
2018-07-30, 15:49
Medlem
Citat:
Ja, det kan ju inte iaf bli sämre av att ha dem i kylskåpet. De som jag känt har iaf förvarat dem så. Vill du göra så det tar mindre plats så häll över allt i en flaska/större plastburk.
Frysa skulle också kunna funka. Metadon förstörs inte av kyla, osäker dock om konsistensen blir annorlunda sen vid uppv

ärmning.

Ska ha dom i kylen då
Tack för snabbt svar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in