Citat:
Ursprungligen postat av
djuret1
Uppskattar det snabba svaret, jasså Tyskland alltså. Men så "långt" ner orkar jag inte åka. Som sagt syftet med resan är mer hämta lite varor från Chris. Men då jag skall försöka bli av med mitt opiatberoende (Oxycontin/Oxynorm) så testa jag Metadon några veckor sen tog bort abset samt att jag blev små gó. Så hörde jag att tydligen lättare få tag på Metadon i Danmark så forska jag lite i det och kom fram till att området "Istedgade" skall vara ett ställe som lite allt möjligt kan hittas. Men Heidenheim som du nämner låter intressant, har du själv varit där? Vad har dom där? Kanske inte vet eller kommer ihåg men är ju ute efter Metadon enbart. Testade Norspan plåster 20mcg/timme 3 st samtidigt kännde inte ett smack. Samma med sub S8orna visst tar bort abset men ingen eufori överhuvudtaget. Återigen tack för snabbt svar. Absolut får jag tag på det och klarar mig över bron så skriver jag till dig dirr.

Ja varit på det dära stället. Det satt folk och ville sälja heroin och kokain till mig, men eftersom det är många heroin missbrukare där så borde det finnas metadon/subutex också. Många säljer sitt metadon ju för att ha råd med heroin. De säljer det direkt på bytet och köper sen horse/kola där. Så funkar det i Tyskland iaf. Men vore konstigt om det inte fanns metadon där, annars som sagt blir de nog glada att hjälpa dig. Försök undvika personalen (de kan slänga ut folk som inte är "knarkare"), och verka som naiv blåögd svensk som inte ved vad den håller på med.
Skulle stannat längre i Köpenhamn om jag fattade vad de säger..... Det är bara engelska som gäller.
Du kan hitta adressen till Heideheim sprytubytet på nätet själv tror jag om du har kommit fram till Istedgad, kan tom vara så att det ligger där i området. Påminner mig om nått jag hört förut.
Om du nån gång ska till Tyskland och vill ha nära rekomenderar jag Hamburg, priserna jag sa, och nära, dock lite dyrare på helger.