Citat:
Ursprungligen postat av
ChemicalGirl
Ja du har ju iaf inte tagit för mycket. Bara att ta mer och se. Ta 200-300mg till. Funkar inte det så är det totalt skit, byt kran/leverantör.
Citat:
Ursprungligen postat av
Pandarn
Kan vara kvalitén på tjacket, du har inte tagit någon monsterdos. Tänk även på att biotillgängligheten när man intar tjack oralt är mycket lägre än om man tar det nasalt.
Tycker du kan dra i dig en liten lina i vardera näsborre och se hur du känner dig, rör lite på kroppen för att verkligen känna av. Gå och plocka ihop lite saker, diska, städa lite i badrumsskåpet, gå och köp en läsk eller något liknande så brukar man lätt kunna känna sig "igång"
Jag upplever ofta att ruset kommer igång svagare när jag inte gör något alls, det som är mest märkbart är väl det är väldigt lätt att fastna i saker på datorn, saker att skriva, artiklar att läsa etc
Det är från en topprankad FS-säljer med helt ok betyg enlig min uppfattning i
OBS!!: Petade i mg 2mg xanax igår runt 20:00, men jag läste mig fram till att det har såpass kort halveringstid att det gått ut helt nu (isf inte märkbar skillnad iaf). Detta läste jag innan, därav tänkte jag att det inte kunde skada, men ack vad vet jag
I vilket fall, STORT tack för svar!
Håller igång gör jag, är och ströttränar på ett random gym (jag tränar mycket och tycker det är skitkul). Är väldig social och känner en viss dragning, men ack för marginell för att kunna urskilja från mitt vanliga, faktiskt, sociala jag - och tjackets verkan.
Får bli näsor fram till kvällen, tack än en gång mina herrar (och damer)! Kan bli en uppdatering i syfte att sprida information och inte för att chatta