2014-07-05, 19:41
Medlem
Tiaitchsis avatar
Köpte nyligen hem lite Amfetamin.
Det var väldigt oljigt och luktade som kemiska sommarblommor.
Bestämde mig då för att göra en så kallad "acetone-wash", d.v.s. blanda mitt amfetamin med aceton och sedan filtrera det.

Nu till frågan.
Vad är amfetamin, och vad är sub-kemikalier?
Har för mig att amfetaminer inte löser sig i aceton, så det som stannade kvar i filtret borde alltså vara renare, medan det som hamnade i bägaren under bara är skräp?
Eller är det tvärtom?

EDIT: Skall tilläggas att det som var kvar i filtret var helt vitt, inga missfärgningar, medan det i bägaren hade en svavel-gul nyans.

Tacksam för svar.
Senast redigerad av Tiaitchsi 2014-07-05 kl. 20:03.
Citera
2014-07-05, 21:22
Medlem
vad är bäst? supa innan eller efter man har bombat? mvh nybörjaren
Citera
2014-07-05, 21:57
Medlem
krillepilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rodden
vad är bäst? supa innan eller efter man har bombat? mvh nybörjaren

är själv inte något pro men jag brukar köra någon lina innan jag drar iväg till festen/krogen och och har med mig en bomb eller två. Dricka gör jag mest för att fukta käften som blir torr sen brukar jag bjuda bort någon öl/grogg då det alltid uppskattas och jag själv inte behöver det lika mycket, tjacket tar bort mycket av alkoholruset så rätt meningslöst att hålla på att hälla i sig massa öl imo. Men ett par bira blir det alltid ändå, är väl en vana som svårt försvinner
Citera
2014-07-05, 22:37
Medlem
TripleXLs avatar
Är det många yngre idag som brukar amfetamin i era kretsar?
18 och yngre syftar jag på.
Citera
2014-07-05, 22:39
Medlem
Tiaitchsis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TripleXL
Är det många yngre idag som brukar amfetamin i era kretsar?
18 och yngre syftar jag på.
Nej, men metylfenidat skrivs ut hit och dit som om det vore godis. Jävla skitsystem.
Citera
2014-07-05, 22:49
Medlem
cdxz11s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tiaitchsi
Nej, men metylfenidat skrivs ut hit och dit som om det vore godis. Jävla skitsystem.

Nja det skrivs ju knappast ut som godis, vilket man däremot gör med t.ex antidepressiva läkemedel.
Citera
2014-07-05, 22:55
Medlem
Tiaitchsis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cdxz11
Nja det skrivs ju knappast ut som godis, vilket man däremot gör med t.ex antidepressiva läkemedel.
Mjo, själv fick jag som 16-åring göra något test som tog 2 timmar, sedan hade jag Concerta utskrivet dagen efter.
Sertralin fick jag dock utskrivet direkt, efter ett halvt samtal med en drop-in läkare som jag aldrig träffade igen.

Tar nu varken Concerta eller Sertralin/Fluoxetin, istället tar jag Bensodiazepiner och har nyss börjat med amfetaminer, vilket känns mycket bättre både psykiskt och fysiskt, sålänge man inte bryr sig om vad andra tycker och tänker.
Citera
2014-07-06, 15:28
Bannlyst
Hejsan alla pundare!

Jag har vid lunch-tid bombat 0.5g affe och blev lagom påverkad vanligtvis blir man knullad i huvet av en sån dos men det hände inte så jag undrar om det räcker med 2 dagars uppehåll asså inget knark på måndag eller tisdag kan jag då köra 0.2 doser igen?
Citera
2014-07-06, 20:46
Medlem
MorganGrimess avatar
Nyfiken av mig beställde jag hem 2g "dunderpasta" och har testat lite i helgen med varierande resultat.
I fredags började jag med en liten bomb, som gav fin effekt. Fyllde på några timmar senare och ruset fortsätte, dock inte till det bättre, heller inte till det sämre. Det är svårt att veta vad man ska förvänta sig. Vissa verkar älska den här substansen över allt annat på jorden. Fungerar den olika på folk till folk?

Jag blir pigg och fokuserad, snöar in på vissa grejer ibland med inget välmående. Känner mig verkligen inte som en "kung" som vissa skriver. Saknar den där sköna sinnesron man får av tramadol, kanske inte funkar så med tjack? Är det jag som tar för lite?(har ingen våg) för har inga problem med att äta under ruset och somnade enkelt av en halv ikto 12 timmar efter intag.

På lördagen fick jag inte alls samma effekt som fredagen, kan det bero på ikton?

Tack för mig!
Citera
2014-07-06, 20:51
Medlem
Tiaitchsis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MorganGrimes
Nyfiken av mig beställde jag hem 2g "dunderpasta" och har testat lite i helgen med varierande resultat.
I fredags började jag med en liten bomb, som gav fin effekt. Fyllde på några timmar senare och ruset fortsätte, dock inte till det bättre, heller inte till det sämre. Det är svårt att veta vad man ska förvänta sig. Vissa verkar älska den här substansen över allt annat på jorden. Fungerar den olika på folk till folk?

Jag blir pigg och fokuserad, snöar in på vissa grejer ibland med inget välmående. Känner mig verkligen inte som en "kung" som vissa skriver. Saknar den där sköna sinnesron man får av tramadol, kanske inte funkar så med tjack? Är det jag som tar för lite?(har ingen våg) för har inga problem med att äta under ruset och somnade enkelt av en halv ikto 12 timmar efter intag.

På lördagen fick jag inte alls samma effekt som fredagen, kan det bero på ikton?

Tack för mig!
Amfetamin är uppåt-tjack medan tramadol och andra opiater är nedåt-tjack.
Att blanda dessa vore dumt, men benso är riktigt nice efter ruset för att förmilda avtändningen.

Amfetamin-pasta är förorenat amfetamin, om jag vore du skulle jag rensa det med aceton.
Riktigt simpelt, lägg ditt amfetamin i en skål, fyll den med aceton och rör om tills lösningen ser mättad ut. Det pulver som inte löser upp sig är amfetmin, resten är rest-kemikalier. Filtrera sedan genom ett kaffefilter och låt det torka. Det går väldigt snabbt, men vänta tills pulvret är helt torrt och inte luktar alkohol innan du drar upp det.
Du kommer dock att förlora en hel del vikt av ditt amfetamin antagligen, men bättre det än att du drar i dig massa skit.
Citera
2014-07-06, 21:09
Medlem
MorganGrimess avatar
menade inte att jag skulle blanda, utan mer om man kan få den känslan att allt är så jävla bra.
Just nu känner jag mig som vanligt, fast snabbtänkt lite mer motivation till diverse grejer.

Ja, ikto va perfekt att landa på. Låg inte och svettades i sängen, slockna direkt.
Citera
2014-07-06, 21:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MorganGrimes

Tack för mig!
Nu har jag varit hög på tjack i en vecka men igår så kände jag inte av någon eufori trots att jag ökade dosen (samma idag), resten av effekterna funkade bra och nu undrar jag hur stort uppehåll jag borde ta tills jag kan bli hög på 0.2 eller 0.3 linor/bomber.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in