Citat:
Ursprungligen postat av
IKN
Det jag främst syftade på var Tjyvas invändning mot repatriering av åtminstone 500 000, något som Jeff Ahl INTE invänder emot. Världen är inte svart och vit. Det är inte antingen SDs antirasistiska politik eller NMRs etniska politik som gäller, det finns något mitt mellan du vet.
Ja precis, det har ju varit min linje från dag ett i den här tråden.
Så bra då
Citat:
Du beskyller MIG för att inte förstå detta. Ditt inlägg mot mig präglas mest av massa förutfattade meningar och halmgubbar.
Jag ber om ursäkt om jag missförstått dig. Det var alltså ett missförstånd och inget medvetet försök att bygga halmgubbar. Gubbarna finns f.ö. på riktigt här i tråden (så det jag skrivit gäller dem, likväl) och jag var ärligt talat förvånad när jag trodde att du sällat dig till dem (vilket nu visat sig vara fel).
Din otydlighet beror på att du hela tiden är luddig och skriver "han" om alla. I ditt första inlägg tror man att du menade GeorgeS.Patton, och därifrån fortsatte missförstånden, med en fortsatt radda med "han" från din sida.
Det är först i.o.m. det här inlägget som du mumlade ur skägget, och definierar att
han = Tjyvas. Och att liberalisering du invände mot var en eventuell minskning av de 500.000 (det var långsökt att förstå eftersom som man inte ser minsta röken om något hot kring det inom AfS), och alltså inte GeorgeS.Pattons (eller Tjyvas) snack om thaifruar o.s.v. (vilket är det som det vanligen är fokus på här i tråden).
Så då får jag ta tillbaka det mesta jag har skrivit, m.a.p. dig. Men det är fortfarande förbannat bra skrivet m.a.p. flera andra här i tråden
Citat:
Och JA, det är återvandringsfrågan som är avgörande för att jag ska lägga en röst på AfS, så ditt jävla skitsnack om thaifruar och adoptivbarn är helt irrelevant. Så länge de propagerar för en rejäl återvandring så är jag nöjd.
Så bra då. Det är ju precis min linje, och allas vår linje i AfS. Och beträffande thaifruar och adoptivbarn, så är det ju inte jag som dratt upp det - men det illustrerar i.o.f.s. skillnaderna mellan AfS och hel- eller halvnazistiska promillepartier.