Citat:
Ursprungligen postat av
Fyll-Bosse
Tja, jag vet inte det jag. Varför måste nödvändigen Le Pen låna pengar av Ryssen? Det är djupt störande eftersom det inte finns någon koppling till Le Pens partis raison d'etre.
Front National försökte låna pengar av alla franska banker och flera andra i Västeuropa men alla dessa banker vägrade att låna ut några pengar till FN. Som en sista utväg vände de sig till en rysk bank och där fick de låna pengar.
Ditt problem är att du inte vet någonting och inte kan någonting om de ämnen och spörsmål där du säger dig ha "testat hypoteser". Hur kan man testa hypoteser om någonting när man nästan inte vet eller kan någonting om ämnet?!
Citat:
Varför måste värdekonservativa europeiska partier mötas just i Moskva? Hittar de ingen bättre plats att mötas på?
Nej, de hittar nog ingen bättre plats. Vilka hotell och konferensanläggningar i Västeuropa hyr ut till stora nationalistkonferenser?
Citat:
Varför måste ett av Italiens regeringspartier och Österrikes likaså vara med i någon slags partiförening med Putins maktparti, Förenade Ryssland eller vad de heter?
Är de det? Om de nu är det, vad är problemet? Det är ju otroligt mycket bättre än alla andra folkförrädiska och vanliga partier i Västeuropa som styrs till hundra procent av globalistintressen och lyder direkt under Washington, Bryssel och Tel Aviv.
Citat:
Jag förstår inte varför föregivet patriotiska partier måste vara pro Ryssland.
Det är för att Ryssland och deras allierade är den enda motpolen till den västerländskt baserade globalistmaffian och den rent sataniska agenda som denna globalistmakt håller på att genomdriva i våra nationer.
Citat:
Kan man inte bara bedriva politik, finna och vinna sina frågor i sitt eget lands befolkning lixom?
Nej, det går inte. Våra folks fiender har makten i hela Västvärlden och deras makt är internationell och gränslös. Även om nationalister får makten i ett land så kommer den internationella fiendemakten att göra allt för att sänka den nya nationalistiska regeringen. Vi nationalister, vi som vill rädda svenskarna och Europas andra folk, vi behöver samarbeta och nätverka inför framtiden.
Citat:
Och visst skulle jag kunna sätta mig och leta upp de exemplen som format min bild men visst jag är lite lat. Och om du inte känner igen dig och inte köper premissen så kan vi enas om att vi är oense om den saken. Jag är mer ute efter att testa en hypotes om någon nu råkat uppfatta läget så som jag beskriver det.
Du kan som sagt inte "testa en hypotes" när det är helt uppenbart att du inte har ens en rudimentär kunskap om detta ämne. Allt du tror dig veta om det här verkar ju inte vara mer än en ytlig sammanfattning av den desinformation och propaganda som mainstreammedia i Sverige och Västvärlden har spytt ur sig under senare år.
Citat:
Tack för att du tog dig tid och energi att svara =)
Du kanske menar väl och jag angriper dig inte personligen, men du måste verkligen läsa på och sätta dig in i ämnet ordentligt om du ska ha en chans att förstå vad som pågår.