2018-07-21, 14:31
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Matsu-san
Knepig bild då den är tillgjord till tusen.
Går inte att döma en person efter den bilden. Ja hon är brunett, ja hon är sminkad och ler.

Knappast tillgjord till tusen. Snarare rätt avslappnad för att vara Tinder.

Mer: hon är lagom smal, hon har ett bra leende, mycket fint ansikte, och bryr sig om hur hon ser ut.
Citera
2018-07-21, 14:32
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Samsynen gäller vad som ses som en riktigt attraktiv kvinna dvs 8 och uppåt. När det gäller den stora massan under så är det givetvis spretigt.

Återigen nej. Bara här i tråden tvistas om var gränsen för åtta, nio och tio går.

Dåren Nirvana hävdar att tior inte finns, och att nior är supersupermodeller...
Citera
2018-07-21, 14:32
Bannlyst
Anteri är något slags patrask som i verkligheten lever på lånade pengar. Det enda han har kvar är att han får matchningar på Tinder. Då vill han såklart få dem till 10r. Hans argument för att det inte kan finnas färre supermodeller än vanliga kvinnor är att då blir gruppen som är average för breeeeeeeeeeeeeeedd.

Herregud! Hur kan man vara så säker på att två föräldrar ångrade sig så snabbt fast att man sitter på sådant avstånd? Undrar om det var mamman eller pappan som ångrade sig mest!
Citera
2018-07-21, 14:33
Medlem
Matsu-sans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Knappast tillgjord till tusen. Snarare rätt avslappnad för att vara Tinder.

Mer: hon är lagom smal, hon har ett bra leende, mycket fint ansikte, och bryr sig om hur hon ser ut.

Bilden är ganska värdelös då det är en poserande bild. Alla kan se ut så där gåendes på Stockholms gator i solen. Vem har på sig jacka i denna sommar?
Citera
2018-07-21, 14:35
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Bilden är ganska värdelös då det är en poserande bild. Alla kan se ut så där gåendes på Stockholms gator i solen. Vem har på sig jacka i denna sommar?

Ju mer jag lever, ju mer inser jag att folk med få undantag är dumma i huvudet.

Alla bilder är i princip poserande, alltid. Så även på Tinder.
Alla kan inte se ut så på Sthlms gator.
Bilden är troligen inte från sommaren.

Ska du göra bort dig mer? Du kan tycka att hon är en sexa, men dina argument är pinsamt svaga.
Citera
2018-07-21, 14:36
Medlem
Matsu-sans avatar
Citat:
Återigen nej. Bara här i tråden tvistas om var gränsen för åtta, nio och tio går.

Dåren Nirvana hävdar att tior inte finns, och att nior är supersupermodeller...

Tior är enhörningar, känner du en tia? Jag har dock aldrig sett en sån kvinna. För det bygger på den perfekta kombinationen av kropp och ansikte. Tränar du blir du automatiskt kroppsfixerad och då kommer du granska kroppen lika hårt som du granskar ansiktet. Både på dig själv och din omgivning.
Citera
2018-07-21, 14:39
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Tior är enhörningar, känner du en tia? Jag har dock aldrig sett en sån kvinna. För det bygger på den perfekta kombinationen av kropp och ansikte. Tränar du blir du automatiskt kroppsfixerad och då kommer du granska kroppen lika hårt som du granskar ansiktet. Både på dig själv och din omgivning.

Inte känner nej. Men ser ibland. Dvs de är existerande. Däremot har jag ingen chans där.

Jag tränar nog mest i tråden, vågar jag påstå. Inte idel styrketräning dock. Så jag är kroppsfixerad, men tycker inte fitnesstjejer har en maxad kropp direkt.
Citera
2018-07-21, 14:40
Medlem
Matsu-sans avatar
Citat:
Ju mer jag lever, ju mer inser jag att folk med få undantag är dumma i huvudet.

Alla bilder är i princip poserande, alltid. Så även på Tinder.
Alla kan inte se ut så på Sthlms gator.
Bilden är troligen inte från sommaren.

Ska du göra bort dig mer? Du kan tycka att hon är en sexa, men dina argument är pinsamt svaga.

Bilden är värdelös. Den som gör bort sig är du som uppenbart är ganska usel på att syna en persons utseende. Lägg upp en vanlig bild där personen inte ser ut som en leende idiot och inte ser ut att posera för en damtidning.
Man kan posera men det där är att posera och inte visa sitt ansikte.
Citera
2018-07-21, 14:40
Medlem
fabulas avatar
Citat:

Jadu, visst har du rätt men är ju såhär dagens bekräftelsetörstande generation ser ut och det är en sån bild man själv måste få till som kille för att blir framgångsrik på Tinder.

Så jävla trist att det inte bara går att slänga in "vanliga bilder" längre, såvida man inte är en Nirvana-8a dvs , utan man måste verkligen ha en bild med clean outfit, nyklippt, solbränd, bra miljö etc etc
Citera
2018-07-21, 14:41
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Bilden är värdelös. Den som gör bort sig är du som uppenbart är ganska usel på att syna en persons utseende. Lägg upp en vanlig bild där personen inte ser ut som en leende idiot och inte ser ut att posera för en damtidning.
Man kan posera men det där är att posera och inte visa sitt ansikte.

Till skillnad från trådens majoritet åker jag sällan på nitlotter av paddor och sämre utseenden irl.
Citera
2018-07-21, 14:42
Medlem
Matsu-sans avatar
Citat:
Inte känner nej. Men ser ibland. Dvs de är existerande. Däremot har jag ingen chans där.

Jag tränar nog mest i tråden, vågar jag påstå. Inte idel styrketräning dock. Så jag är kroppsfixerad, men tycker inte fitnesstjejer har en maxad kropp direkt.

Med andra ord är du en tanig deffad klättrarkille? Fitnesstjejer är ett skällsord för tjejer som bara tränat nått år och gjort sig ett namn på instagram. De riktiga fitnesstjejerna är endast en liten bråkdel och de har ju knappast ett hälsosamt förhållande till träning eller kropp.
Citera
2018-07-21, 14:43
Medlem
Matsu-sans avatar
Citat:
Till skillnad från trådens majoritet åker jag sällan på nitlotter av paddor och sämre utseenden irl.

Jo men du pratar väl i telefon innan eller skickar nån video på messenger. Då slipper man nederlaget irl.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in