Citat:
Dina härskartekniker fungerar inte och människor som är normala är likasinnade för mig. Det borde ge dig problem på Tinder eftersom du uppenbarligen har andra problem bortom dejting. Dyslektikern fortsätter att leverera. Fast ditt undermåliga språkbruk är ju inte vad som är mest anmärkningsvärt här så klart utan ditt autistiska sätt att uttrycka dig och resonera. Helt ärligt skulle jag gissa på att du har fått en diagnos som ligger på autismspektret (här hade du förmodligen i din okunnighet velat skriva "spektrat"). Eller?
Jag förstår om du blir bitter på killar när dejting är svårt för dig, men den bitterheten kommer bara göra det ännu svårare att träffa någon. Det kanske finns någon form av forum där du kan prata med likasinnade? Och så ska du så klart inte underskatta vikten av ett välvårdat yttre heller, oavsett vilken typ av personer du träffar. Men så länge du har en förhållandevis normal klädstil och håller dig normalviktig så borde den biten ändå funka.
Jag förstår om du blir bitter på killar när dejting är svårt för dig, men den bitterheten kommer bara göra det ännu svårare att träffa någon. Det kanske finns någon form av forum där du kan prata med likasinnade? Och så ska du så klart inte underskatta vikten av ett välvårdat yttre heller, oavsett vilken typ av personer du träffar. Men så länge du har en förhållandevis normal klädstil och håller dig normalviktig så borde den biten ändå funka.
Jag har otroligt lätt med dejting och har extremt många fler träffar än vad du någonsin kommer få. Antagligen skulle du sukta efter mig om du bedömde min typ av person och mina bilder. Jag skulle däremot genomskåda dig snabbt och veta att du under ditt liv aldrig någonsin skulle kunna jämföra dina matchningar och intressanter mot dem jag haft. Skulle man jämföra är det säkert att du tillhör det bottenskrap som dyker upp när man blir äldre eftersom du tror att människor behöver nedvärdera sig att matcha med dig.
". Hon hälsar tillbaka. Sedan frågar jag hur hennes dag har varit och skriver vad jag själv gjort. Hon svarar inte på den frågan och frågar istället själv "Haft en bra torsdag". Underligt, såg hon inte mitt meddelande? Skriver till henne igen vad jag gjort och frågar hur hennes dag varit, och hon skriver sedan "Du jag vet inte om du får mina meddelande men jag ser inte att du skriver något, adda mig på snap".