Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-06-22, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fomalhaut
Dyslektikern fortsätter att leverera. Fast ditt undermåliga språkbruk är ju inte vad som är mest anmärkningsvärt här så klart utan ditt autistiska sätt att uttrycka dig och resonera. Helt ärligt skulle jag gissa på att du har fått en diagnos som ligger på autismspektret (här hade du förmodligen i din okunnighet velat skriva "spektrat"). Eller?

Jag förstår om du blir bitter på killar när dejting är svårt för dig, men den bitterheten kommer bara göra det ännu svårare att träffa någon. Det kanske finns någon form av forum där du kan prata med likasinnade? Och så ska du så klart inte underskatta vikten av ett välvårdat yttre heller, oavsett vilken typ av personer du träffar. Men så länge du har en förhållandevis normal klädstil och håller dig normalviktig så borde den biten ändå funka.
Dina härskartekniker fungerar inte och människor som är normala är likasinnade för mig. Det borde ge dig problem på Tinder eftersom du uppenbarligen har andra problem bortom dejting.

Jag har otroligt lätt med dejting och har extremt många fler träffar än vad du någonsin kommer få. Antagligen skulle du sukta efter mig om du bedömde min typ av person och mina bilder. Jag skulle däremot genomskåda dig snabbt och veta att du under ditt liv aldrig någonsin skulle kunna jämföra dina matchningar och intressanter mot dem jag haft. Skulle man jämföra är det säkert att du tillhör det bottenskrap som dyker upp när man blir äldre eftersom du tror att människor behöver nedvärdera sig att matcha med dig.
Citera
2018-06-22, 20:54
Medlem
Har gått över till badoo. Vem som helst kan skriva utan matchningar. Så när man sitter smått onykter en midsommar kan det lätt bli lite farligt. Friarna haglar in men ändå inget intressant :/
Allt för att boosta sitt inre jag.
Citera
2018-06-22, 21:37
Medlem
generalconcretes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dwizzle170
Är som sagt var från Israel med ett Mellanöstern utseende, är det kört för mig? Jag har inte ens vågat starta ett konto för att jag är rädd om hur mitt självförtroende kommer att förstöras. Är inte religiös eller något sånt heller, så hade det isåfall hjälpt om jag faktist skrivit det i bion, eller är det för mycket?

Hur kan du vara från Israel då Israel inte funnits så länge och bildades med att utsatta judar flyttade dit och därmed bildade Israel med hjälp av FN och Storbritannien?

Har du judisk påbrå behöver det inte betyda att du är från Israel. Eller så kanske du har skaffat dig israeliskt medborgarskap som gör dig till israelisk medborgare.

Vad är du?
Citera
2018-06-22, 22:22
Medlem
R.Bloodworths avatar
Jag sket i Tinder sen i brist på annat så fixade jag skiten igen. Matchar med en otroligt vacker tjej...och hon unmatchar mig inte, vilket är ovanligt i mitt fall.

Jag skriver iaf till henne, börjar med en simpel "Goddag ". Hon hälsar tillbaka. Sedan frågar jag hur hennes dag har varit och skriver vad jag själv gjort. Hon svarar inte på den frågan och frågar istället själv "Haft en bra torsdag". Underligt, såg hon inte mitt meddelande? Skriver till henne igen vad jag gjort och frågar hur hennes dag varit, och hon skriver sedan "Du jag vet inte om du får mina meddelande men jag ser inte att du skriver något, adda mig på snap".

Addar henne på snap och skriver till henne, inget svar...sedan unmatchar hon mig på Tinder.

Varför beter sig tjejer så här? Jag är övertygad om att hon såg mina meddelande...men hela situationen verkar ologisk.
Citera
2018-06-22, 22:46
Medlem
R.Bloodworths avatar
Sen vill jag säga lite som ett tips för er som vill ta till sig det; För mig är (eller åtminstone var) responsen på Happypancake extremt hög men noll, eller minus 2, på tinder och badoo. För er som verkligen inte får till det på tinder, testa hp! På HP fick jag till det med väldigt många tjejer, det var t.om en period där jag kunde välja på ett par....och här är grejen: Jag är INTE snygg. Fick bland annat till det med en extremt snygg 47 årig tjej, en väldigt snygg asiatisk brud på 45, en sjukt vacker kurdisk tjej på 30 och ett par till.

Så testa gärna hp för er som aldrig gjort det. Ni kanske får en betydligt högre respons där. Jag vet att många även anser att HP är skit, men iaf värt att testa ifall ni aldrig gjort det.
Citera
2018-06-22, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R.Bloodworth
Jag sket i Tinder sen i brist på annat så fixade jag skiten igen. Matchar med en otroligt vacker tjej...och hon unmatchar mig inte, vilket är ovanligt i mitt fall.

Jag skriver iaf till henne, börjar med en simpel "Goddag ". Hon hälsar tillbaka. Sedan frågar jag hur hennes dag har varit och skriver vad jag själv gjort. Hon svarar inte på den frågan och frågar istället själv "Haft en bra torsdag". Underligt, såg hon inte mitt meddelande? Skriver till henne igen vad jag gjort och frågar hur hennes dag varit, och hon skriver sedan "Du jag vet inte om du får mina meddelande men jag ser inte att du skriver något, adda mig på snap".

Addar henne på snap och skriver till henne, inget svar...sedan unmatchar hon mig på Tinder.

Varför beter sig tjejer så här? Jag är övertygad om att hon såg mina meddelande...men hela situationen verkar ologisk.

Hon lockar över dig till sociala medier för att få följare eftersom det ger social status bland folk idag. Sen kan killar - som du - som hon ändå aldrig kommer att ligga med, skriva till henne ibland, ge likes osv.

På Snapchat handlar det väl då kanske mer om att ge komplimanger på hennes selfies eller när hon videobloggat om vilken smoothie hon hade till söndagsbrunchen efter att ha blivit påsatt och gurglat käften full i sperma av nån spännande badboy-kriminell från Rosengård kvällen innan.
Citera
2018-06-22, 23:08
Medlem
R.Bloodworths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrunoC
Hon lockar över dig till sociala medier för att få följare eftersom det ger social status bland folk idag. Sen kan killar - som du - som hon ändå aldrig kommer att ligga med, skriva till henne ibland, ge likes osv.

På Snapchat handlar det väl då kanske mer om att ge komplimanger på hennes selfies eller när hon videobloggat om vilken smoothie hon hade till söndagsbrunchen efter att ha blivit påsatt och gurglat käften full i sperma av nån spännande badboy-kriminell från Rosengård kvällen innan.

Om det är så så är det ett sjukt vrickat samhälle vi lever i. Jag visste att jag var chanslös trots att vi matchade.
Citera
2018-06-22, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R.Bloodworth

"Goddag " är det 1000 andra män som skriver, du kommer INGEN vart med att va trevlig. Din bästa chans är att sticka ut. Du är för trevlig så gör en helomvändning, det kommer ge dig bättre resultat för nu får du inget alls (eller hur?). "Varför måste du puta med läpparna som en anka?" "Inte ens 10 filters kommer göra dig vacker" "Brukar du alltid bete dig som en clown på foton?", du kommer MYCKET längre på detta. Ditt sätt att konfontrera med att hon redan sett dina meddelanden gör dig bara desperat och det är det minsta dom vill ha. Visa självdistans och gör henne inte till hela din värld, det kommer du långt på.

Tyvärr funkar vårat vidriga samhälle så, de snälla/blyga/försiktiga killarna kommer bli utnyttjade om dom med tur kommer få ett förhållande med en kvinna. Försök hitta ett sätt att "jävlas" med dom om ex. deras utseende, som är deras största styrka, så kommer det gå mycket bättre.
Citera
2018-06-23, 00:00
Medlem
R.Bloodworths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reptileen
"Goddag " är det 1000 andra män som skriver, du kommer INGEN vart med att va trevlig. Din bästa chans är att sticka ut. Du är för trevlig så gör en helomvändning, det kommer ge dig bättre resultat för nu får du inget alls (eller hur?). "Varför måste du puta med läpparna som en anka?" "Inte ens 10 filters kommer göra dig vacker" "Brukar du alltid bete dig som en clown på foton?", du kommer MYCKET längre på detta. Ditt sätt att konfontrera med att hon redan sett dina meddelanden gör dig bara desperat och det är det minsta dom vill ha. Visa självdistans och gör henne inte till hela din värld, det kommer du långt på.

Tyvärr funkar vårat vidriga samhälle så, de snälla/blyga/försiktiga killarna kommer bli utnyttjade om dom med tur kommer få ett förhållande med en kvinna. Försök hitta ett sätt att "jävlas" med dom om ex. deras utseende, som är deras största styrka, så kommer det gå mycket bättre.

Ska faktiskt testa det där. Problemet är bara att det förmodligen kommer dröja 2-3 månader till nästa match, haha!
Citera
2018-06-23, 10:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillefisan
Har gått över till badoo. Vem som helst kan skriva utan matchningar. Så när man sitter smått onykter en midsommar kan det lätt bli lite farligt. Friarna haglar in men ändå inget intressant :/
Allt för att boosta sitt inre jag.
Go du är ändå, men akta dig så du inte trasslar in dig.
Citat:
Ursprungligen postat av generalconcrete
Hur kan du vara från Israel då Israel inte funnits så länge och bildades med att utsatta judar flyttade dit och därmed bildade Israel med hjälp av FN och Storbritannien?

Har du judisk påbrå behöver det inte betyda att du är från Israel. Eller så kanske du har skaffat dig israeliskt medborgarskap som gör dig till israelisk medborgare.

Vad är du?
Vad snackar du om? Kan man inte komma från Israel eller vad fan menar du? Och vad har det med det han sa att göra?
Citera
2018-06-23, 10:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Go du är ändå, men akta dig så du inte trasslar in dig.

Idag är jag tacksam över att det inte fanns något intressant. Hade inte velat vakna upp någon annan stans eller med någon annan i skicket jag är idag 🔫

Jag trasslar in mig alldeles för lite. Jag är för osäker i mig själv för att ta korkade beslut 😂
Citera
2018-06-23, 11:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TG4Y
https://www.youtube.com/watch?v=2szFNZVJp0w

Tinder-tips från coach Sandra.
Hahaha. Så underhållande.

Fiskebilderna 09:10-10:10 var det bästa.
Otroligt. Jag förstår att tjejer lägger ner Tinder och säger att de inte kan hitta någon.

Kanske extra prononcerat på landsbygden, men den typen av totalt icke-existerande självdistans är nog inte begränsat dit.

Detta är nog kanske den stora motvikten mot den annars generella fördelen som tjejer har, som gör att folk inte kan få ut det de vill av Tinder.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in