2018-07-21, 13:54
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
8a är för högt, det kanske finns 100-200 8or i hela stockholm te.x

De allra flesta är 4-7. Och att det är stor gap mellan 4 och 7 har ingen betydelse.

Lol. Då kan vi lägga ner den skalan då den är alldeles för bred över siffrorna.

Mycket svag tankegång.
Citera
2018-07-21, 13:57
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kroppskakoregott
Håller med, majoriteten är där inne och härjar. När en 8a och uppåt dyker upp så är ju det kul, men väldigt ovanligt. När dom dessutom då matchar med en blir man alldeles chockad. Nämen alla dessa 4-7or som tror dom förtjänar mr fitness osv, sen den snyggaste av dom vill träffa mig? Lite kul. Men ja som sagt rätt säker i min sak angående att man ser helt ok, tränade jag upp min kropp la på mig 10kg muskler så hade man väl hoppat ytterligare lite i snygghetsskalan.

Vi pratar ändå modell almost när det är 8/10-9or det är så snyggt. BrunoC postade ju en brud som var en 8a ev 9a här i tråden. Smal och snygg ansiktet var riktigt nice, etc.

Det finns massor av tjejer som har gjort mindre modelljobb. Bruno hade en riktigt bra länk; medan ni vill ha fillers och stora bröst var hon en förmodad 10:a.

Sen har folk lite svag smak. Jennifer Lawrence ses som supersnygg tex... Tittar jag ut på gågatan ser jag snyggare kvinnor varje minut.
Citera
2018-07-21, 13:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17

Mycket svag tankegång.

Äsch, det är subjektivt. Jag ser en hel del 6 7or hela tiden, och sen förstås under det. Det är fan det vanligaste på appen, dvs helt vanliga tjejer.
Irl? Där finns dom riktigt heta. Många av dom är inte intresserade av "desperat tinder". Många gånger man hört att dom inte använder appen ens.
Citera
2018-07-21, 13:58
Medlem
Citat:
Det finns massor av tjejer som har gjort mindre modelljobb. Bruno hade en riktigt bra länk; medan ni vill ha fillers och stora bröst var hon en förmodad 10:a.

HAHA fillers är fan hemskt, men stora bröst ja vadå vill du ha Akupa brudarna då eller?
Citera
2018-07-21, 14:00
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
HAHA fillers är fan hemskt, men stora bröst ja vadå vill du ha Akupa brudarna då eller?

Stora bröst är starkt korrelerat med övervikt. Jag väljer de smala, med få undantag.
Citera
2018-07-21, 14:01
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Äsch, det är subjektivt. Jag ser en hel del 6 7or hela tiden, och sen förstås under det. Det är fan det vanligaste på appen, dvs helt vanliga tjejer.
Irl? Där finns dom riktigt heta. Många av dom är inte intresserade av "desperat tinder". Många gånger man hört att dom inte använder appen ens.

Ni verkar ha usla flöden. Jag får upp riktigt heta ofta. Däremot är dem extremt svårmatchade.
Citera
2018-07-21, 14:01
Medlem
Citat:
Stora bröst är starkt korrelerat med övervikt. Jag väljer de smala, med få undantag.

Ja och nej. Finns massa som har schyssta bröst som inte är överviktiga, så det där stämmer inte.
Men generellt, absolut!
Citera
2018-07-21, 14:03
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ja och nej. Finns massa som har schyssta bröst som inte är överviktiga, så det där stämmer inte.
Men generellt, absolut!

Korrelation är just ett generellt uttryck.
Citera
2018-07-21, 14:04
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:

Mycket svag tankegång.
Jag vill gärna likna det hela med den där klassiska bilden (bekant från statistik etc)
https://qph.fs.quoracdn.net/main-qimg-694b1551de00a0bed88e4e7d8c8837d7

4-7or är där det står "95%" på den där bilden, sen har man en liten klick groteskt fula och liten klick symmetriskt vackra
Citera
2018-07-21, 14:05
Medlem
Citat:
Ni verkar ha usla flöden. Jag får upp riktigt heta ofta. Däremot är dem extremt svårmatchade.

Tror mer på att man är "fel" geografiskt.
Vid GBG vistelsen var det betydligt fler kvalititetsmatchningar. Dvs "Flickvänspotential" och inte "ska vi ligga?" brudar.
Citera
2018-07-21, 14:07
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Jag vill gärna likna det hela med den där klassiska bilden (bekant från statistik etc)
https://qph.fs.quoracdn.net/main-qimg-694b1551de00a0bed88e4e7d8c8837d7

4-7or är där det står "95%" på den där bilden, sen har man en liten klick groteskt fula och liten klick symmetriskt vackra

Så om man får en tjej inom den tredje percentilen ska man vara så lyckligt lottad att män skulle hugga av sig sin hand...

Om det blott finns 200 st 8or i Stockholm så är vi runt 0,1 promille lol.
Citera
2018-07-21, 14:10
Medlem
Citat:
Så om man får en tjej inom den tredje percentilen ska man vara så lyckligt lottad att män skulle hugga av sig sin hand...

Om det blott finns 200 st 8or i Stockholm så är vi runt 0,1 promille lol.

I appen ja, irl är läget annorlunda, hehe..
Fyfan vissa sommardagar nu när man går utanför dörren, helvete att mitt daygame är noneexistent nuförtiden. Man tänker "borde heja" men sen nej, blir ingenting. Lättare när man har någon "excuse" det är festival, det är nåt event, etc.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in