Citat:
Ursprungligen postat av
lumyg
Jävla wackos här alltså. Är kvinna. Har aldrig hört talas om någon som någonsin brytt sig om hur mycket sperma som kommer?? Tvärtom bättre med mindre kladd vafan. Om du kommer fort så fokusera på allt annat du kan göra med henne innan. Hon kommer inte klaga. Vill hon ha dig i sig, säg att du kommer komma direkt då för hon är så himla fantastisk. Hon kommer garanterat bli smickrad.
Har hon bara fått lite njut så kan hon även ta en liten paus medan du laddar om och fortsätta sen. Det är det som är grejen med oss kvinns, de flesta av oss vill inte ha så otroligt långdraget juckande, kan däremot ha sex länge med varierande grad av intensitet.
Är det en ung tjej (verkar så) så är sannolikheten rätt hög att hon skriver det hon tror att du vill höra, snarare än det hon verkligen verkligen gillar. Ta mig hårt i doggystyle kan lika gärna betyda "killar verkar gilla att göra det och jag tycker det är helt ok och jag vill ju vara ett bra ligg för dig".
Slappna av och fokusera på hennes njutning så ska du se att hon blir jävligt nöjd oavsett hur många ml sperma du klämmer ur dig. Mein gott.
Tack för bra tips! Verkligen! Ung och ung, beror på hur du definierar ung. Hon är två år äldre än mig, hon är 21. Hon har mycket mer erfarenhet än mig, vad hon säger iaf

Tror verkligen hon sagt det hon vill, hon verkar väldigt säker med sig själv.
Handlar inte om ml sperma, känns bara som att om jag runkar nu så kommer jag inte kunna komma ikväll, eller tappa sexlusten helt o hållet.
Visst jag kan säga att hon är fantastisk men vill verkligen inte komma efter några sekunder, känns så oerhört pinsamt! Vill hålla några minuter första gången iaf.