2018-07-20, 11:16
Medlem
Kusinen5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikN96
Jag har alltid kommit snabbt, men övar på det. Är än mer rädd nu eftersom det var 2 veckor sen.
Kom snabbt. Skrattar hon eller något så säger du bara att hon e så sexig att du inte klarar av att hålla längre. Ta på en kondom när du kommit o så kör du vidare bara, då håller du betydligt mycket längre
Citera
2018-07-20, 11:16
Medlem
Jävla wackos här alltså. Är kvinna. Har aldrig hört talas om någon som någonsin brytt sig om hur mycket sperma som kommer?? Tvärtom bättre med mindre kladd vafan. Om du kommer fort så fokusera på allt annat du kan göra med henne innan. Hon kommer inte klaga. Vill hon ha dig i sig, säg att du kommer komma direkt då för hon är så himla fantastisk. Hon kommer garanterat bli smickrad.

Har hon bara fått lite njut så kan hon även ta en liten paus medan du laddar om och fortsätta sen. Det är det som är grejen med oss kvinns, de flesta av oss vill inte ha så otroligt långdraget juckande, kan däremot ha sex länge med varierande grad av intensitet.

Är det en ung tjej (verkar så) så är sannolikheten rätt hög att hon skriver det hon tror att du vill höra, snarare än det hon verkligen verkligen gillar. Ta mig hårt i doggystyle kan lika gärna betyda "killar verkar gilla att göra det och jag tycker det är helt ok och jag vill ju vara ett bra ligg för dig".

Slappna av och fokusera på hennes njutning så ska du se att hon blir jävligt nöjd oavsett hur många ml sperma du klämmer ur dig. Mein gott.
Citera
2018-07-20, 11:21
Medlem
Du har inte rört kuken på veckor vafan tror du kommer hända när du trycker in den i en fitta sen? Misshandla kuken lite kanske det blir mindre njutning och du håller längre
Citera
2018-07-20, 11:24
Medlem
Flash-999s avatar
Citat:
Nu går vi in på onödiga detaljer men kommer hon tycka det är konstigt tror du om jag bara slutar i 1 minut och låter den vara inne stilla?

Om du som sagt har lite koll på dig själv så kan du ju när du känner att det börjar byggas upp så saktar du ned och tar det lite lugnare, om det så behövs vara helt stilla.

Detta med "kommunikation" och att "skratta bort det" är naturligtvis bra saker, men oftast lättast med någon som man redan känner och har en aktiv relation med. Det låter som du inte har träffat den person du planerar ligga med och det är inte alltid lätt börja "prata med varandra" om utlösningar och annat i ett kanske lite speciellt och lite nervöst läge första gången.

Läs för övrigt kloka ord från Lumyg ovan.
Citera
2018-07-20, 11:54
Medlem
maxatdunders avatar
Nä mannen det här håller inte, du får ta till fingrarna och tungan istället.
Citera
2018-07-20, 11:56
Citat:
Ursprungligen postat av Flash-999
Om du som sagt har lite koll på dig själv så kan du ju när du känner att det börjar byggas upp så saktar du ned och tar det lite lugnare, om det så behövs vara helt stilla.

Detta med "kommunikation" och att "skratta bort det" är naturligtvis bra saker, men oftast lättast med någon som man redan känner och har en aktiv relation med. Det låter som du inte har träffat den person du planerar ligga med och det är inte alltid lätt börja "prata med varandra" om utlösningar och annat i ett kanske lite speciellt och lite nervöst läge första gången.

Läs för övrigt kloka ord från Lumyg ovan.

Du är smart! Har inte träffat henne än, men vi har chattat mycket. Förstår dock att det är en helt annan grej att träffa en människa i verkligheten.

Det där med att känna in är viktigt, måste tänka på att sakta ner när det närmar sig. När jag runkat innan så har jag haft väldigt svårt att sluta när det närmar sig. Så svårt att se det hända under sex, men ska försöka!
Citera
2018-07-20, 12:00
Medlem
Citat:
Nej, jag har mest haft ”mjuk” sex, gillar inte hårdare sex generellt sätt. Men eftersom hon vill ha det så går jag med på det, är ju inte oskönt direkt. Däremot så är det en nackdel om jag kommer få jobbare ännu mer med att inte komma.

Minuter hoppas jag att jag kan klara, gör jag inte det så blir det pannkaka. Hur länge bör man generellt sätt klara, 15 min?

Nej, jag kommer inte kunna öva på sådana grejer inför ikväll, runka är väl den bästa lösningen.
Nä make a baby istället.
Citera
2018-07-20, 12:00
Citat:
Ursprungligen postat av lumyg
Jävla wackos här alltså. Är kvinna. Har aldrig hört talas om någon som någonsin brytt sig om hur mycket sperma som kommer?? Tvärtom bättre med mindre kladd vafan. Om du kommer fort så fokusera på allt annat du kan göra med henne innan. Hon kommer inte klaga. Vill hon ha dig i sig, säg att du kommer komma direkt då för hon är så himla fantastisk. Hon kommer garanterat bli smickrad.

Har hon bara fått lite njut så kan hon även ta en liten paus medan du laddar om och fortsätta sen. Det är det som är grejen med oss kvinns, de flesta av oss vill inte ha så otroligt långdraget juckande, kan däremot ha sex länge med varierande grad av intensitet.

Är det en ung tjej (verkar så) så är sannolikheten rätt hög att hon skriver det hon tror att du vill höra, snarare än det hon verkligen verkligen gillar. Ta mig hårt i doggystyle kan lika gärna betyda "killar verkar gilla att göra det och jag tycker det är helt ok och jag vill ju vara ett bra ligg för dig".

Slappna av och fokusera på hennes njutning så ska du se att hon blir jävligt nöjd oavsett hur många ml sperma du klämmer ur dig. Mein gott.

Tack för bra tips! Verkligen! Ung och ung, beror på hur du definierar ung. Hon är två år äldre än mig, hon är 21. Hon har mycket mer erfarenhet än mig, vad hon säger iaf Tror verkligen hon sagt det hon vill, hon verkar väldigt säker med sig själv.

Handlar inte om ml sperma, känns bara som att om jag runkar nu så kommer jag inte kunna komma ikväll, eller tappa sexlusten helt o hållet.

Visst jag kan säga att hon är fantastisk men vill verkligen inte komma efter några sekunder, känns så oerhört pinsamt! Vill hålla några minuter första gången iaf.
Citera
2018-07-20, 12:22
Medlem
Flash-999s avatar
Citat:
Det där med att känna in är viktigt, måste tänka på att sakta ner när det närmar sig. När jag runkat innan så har jag haft väldigt svårt att sluta när det närmar sig.

Det är ju definitivt något som är bra att "kunna" och dessutom lätt att träna på.

Citat:
Handlar inte om ml sperma, känns bara som att om jag runkar nu så kommer jag inte kunna komma ikväll, eller tappa sexlusten helt o hållet.

Fast om du menade att du skulle kunna 3-4 gånger i kväll så måste det rimligen fungera fortfarande om du onanerat en gång ett par timmar innan, däremot kan det ju vara stor skillnad mot att vara fullt "uppladdad" och väldigt känslig. Jag tror risken är överhängande - utifrån vad du berättat - att det börjar och slutar snabbt så att säga.
Citera
2018-07-20, 12:55
Medlem
De bara att dra en runk så du kan slappna av.

Berätta imorgon hur de gick.
Citera
2018-07-20, 14:02
Medlem
Hardlys avatar
Sup dig full!!
Är man full kan man knulla i timmar, utan att känna något.
Citera
2018-07-20, 14:10
Medlem
ReiseReises avatar
Hände mig en gång. Jag hade inte runkar på typ en månad (anledningen var att jag plötsligt en kväll fick till det med en supersnygg 18 åring som jag länge hade runkat till, och när vi skulle knulla så fick jag inte upp den just pga att jag hade runkat över just henne tidigare den dagen...fml).

Nu fick jag ett ligg med en super het tjej från Australien. Hon var nog kåtare än vad jag var och bad mig knulla henne hårt när vi kom hem, efter att vi hade torrknullat is sängen ett tag så tryckte jag tillslut in den, och fick utlösning direkt. Jag trodde knappt att det var sant... Hon märkte inget utan bara tjöt av njutning och bar mig köra på, självklart så slaknade den efter ca 20 sekunder.

Där ligger jag nu med mitt hemdragna engångsligg i hennes säng och hon ligger och tittar upp i taket, och jag ligger med huvudet nertryckt i kudden...

Man kan verkligen inte vinna ibland. Det här med att få upp den / inte komma för fort är ett jävla ekvation. Väntar man för länge så sprutar man efter första jucket. Runkar man för mycket så får man inte ens upp den.
Senast redigerad av ReiseReise 2018-07-20 kl. 14:14.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in