• 8
  • 9
2018-09-18, 17:19
Medlem
PappasNyaKilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikN96
Tja alla! Imorgon kväll kör vi igen! Är så nervös.

Hur gick det?
Citera
2018-09-18, 22:02
Citat:
Ursprungligen postat av PappasNyaKille
Hur gick det?

Gick förjävligt. När jag skulle stoppa in den, hon var sugen som bara den, så bangade jag ur. Vilka killar gör ens så? Är en av få killar som banga ur när en tjej ville på detta sätt.
Börjar känna att hon förtjänar en bättre dominant man. Varför vill hon träffas en tredje gång efter detta? Måste finnas något hon finner attraktivt även om jag suger i sängen.
Citera
2018-09-19, 11:46
Medlem
Citat:
Gick förjävligt. När jag skulle stoppa in den, hon var sugen som bara den, så bangade jag ur. Vilka killar gör ens så? Är en av få killar som banga ur när en tjej ville på detta sätt.
Börjar känna att hon förtjänar en bättre dominant man. Varför vill hon träffas en tredje gång efter detta? Måste finnas något hon finner attraktivt även om jag suger i sängen.
Hur gick det till när du bangade ur?

Jag tycker du är på tok för dömande mot dig själv. Ståndet är inget som är viljestyrt, så som jag ser det så kan en kvinna påverka mannens stånd mer än mannen själv kan.

Hade tjejen fått dig att känna dig avslappnad så hade resultatet blivit ett annat. Tyvärr så blir det en ond cirkel om tjejen tror att sviktande stånd beror på att killen inte är attraherad av henne. Det ökar ju bara pressen på att få upp den, och ökad prestationsångest reser ingen kuk. Kom ihåg att hon har valt dig, så lägg dina tvivel åt sidan och ifrågasätt inte hennes omdöme gällande valet av kille.

Om alla bara kunde lämna sina egon utanför sexet så skulle det bli så mycket bättre, sex är en njutbar lek och ingen prestationsgren!
Citera
2018-09-19, 12:50
Medlem
Citat:
Bangade ur, hur?
Som i inte vilja?
Som i vilja men inte kunna?
Eller vad??
Citat:
Ursprungligen postat av Neverhesitate
(...)
Hade tjejen fått dig att känna dig avslappnad så hade resultatet blivit ett annat. Tyvärr så blir det en ond cirkel om tjejen tror att sviktande stånd beror på att killen inte är attraherad av henne. Det ökar ju bara pressen på att få upp den, och ökad prestationsångest reser ingen kuk. Kom ihåg att hon har valt dig, så lägg dina tvivel åt sidan och ifrågasätt inte hennes omdöme gällande valet av kille.
Word!
Citat:
Ursprungligen postat av Neverhesitate
Om alla bara kunde lämna sina egon utanför sexet så skulle det bli så mycket bättre, sex är en njutbar lek och ingen prestationsgren!
THIS.
IS.
IT.

...och ja, det tog mig många år av prestationsknullande (eller "leverans") innan jag fattade detta själv.
Citera
2018-09-19, 12:53
Medlem
Hur klen kan man vara? Är du 80 år gammal?
Om du har sparat ett helt lager, så kan du knulla flera gånger under natten.
Citera
  • 8
  • 9

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in